Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Het Laatste Nieuws
Zoeken naar:
reset
10-06
Nieuwe release Workflow4U
We hebben een nieuwe versie van Workflow4U uitgebracht. Met hierin vele mooie en nieuwe functionaliteiten en lossen we tevens diverse bugs op. Alvast kort samengevat een aantal nieuwtjes en verbeteringen:

  • Workflow actie uitvoeren voor meerdere workflows tegelijk
    Door in het workflowoverzicht een specifieke workflowdefinitie te tonen, verschijnt een nieuw menu-item onderaan de pagina. Hierin staat een lijst met de uit te voeren acties specifiek voor de getoonde workflowdefinitie. Door nu vervolgens workflows te selecteren kan in één keer een actie voor al deze workflows worden uitgevoerd.
  • In één klik meervoudige workflows aanmaken
    Het is nu mogelijk om bij het indienen van een nieuwe workflow in één keer meerdere workflows aan te maken die grotendeels hetzelfde zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van een afspraak voor meerdere medewerkers tegelijk of een todo voor verschillende dagen.
  • HTML-notitievelden: het plakken van afbeeldingen mogelijk gemaakt
    Afbeeldingen kunnen vanaf nu heel eenvoudig vanuit bijvoorbeeld de Windows-verkenner, zo in Workflow4U gesleept worden en zo in bijvoorbeeld een HTML-veld geplaatst worden.
  • Weergave en zoekinstellingen aangepast
    U bepaalt nu zelf hoeveel items binnen een overzicht getoond worden. Daarnaast hebben we ook de layout van het zoekinstellingen menu verbeterd.
  • Adres toegevoegd als standaard entiteit
    We hebben de entiteit "Adres" als standaard entiteit definitie toegevoegd in Workflow4U. Adressen kunnen nu ook buiten Workflow4U om via de API of de Workflow4U Integration Tool onderhouden worden.
  • Lokalisatie instellingen voor Engels (UK) toegevoegd
    Met de keuze voor Engels(UK) worden datums bijvoorbeeld weergegeven als "20/06/2017" en getallen als "10.50".
  • Compressie van gegevens voor de API toegevoegd
    Om het gegevensverbruik voor de API calls (bijvoorbeeld voor de Workflow4U App) aanzienlijk te verminderen kan bij het aanroepen van de API aangegeven worden het of het resultaat gecomprimeerd mag worden.
  • En nog veel meer…
    U kunt de volledige release-notes op uw gemak doorlezen op de Workflow4U website of in het PDF-document.
U kunt Workflow4U v.1.3.2 vanaf heden downloaden op onze website. Hier vindt u tevens de officiële release-notes terug. Voor meer informatie en support kunt u contact met onze helpdesk opnemen.
Download Workflow4U 1.3.2
07-02
Nieuw, Orbis TaskCentre 4.7
Orbis Software presenteert TaskCentre 4.7
U kunt vanaf heden TaskCentre 4.7 downloaden vanaf onze website. Deze nieuwe release bevat een aantal krachtige en nieuwe tools en diverse productverbeteringen. In deze release zitten o.a. de volgende (nieuwe) functionaliteiten:

  • Call Task Tool
    Deze nieuwe tool maakt het mogelijk om vanuit een taak een tweede taak, lokaal of remote-server, te starten. Zo kunt u bijvoorbeeld grote taken opsplitsen in meerdere kleinere taken die elk gestart worden middels de Call Task Tool.
    De Call Task Tool kan volgens 2 verschillende methoden gebruikt worden. Allereerst de 'queue'-methode. Deze methode start simpelweg de volgende taak en de Call Task stap is klaar, er wordt dus niet gewacht totdat de nieuw gestarte taak klaar is. De tweede methode is de 'sync'-methode. Deze methode wacht juist wel totdat de uit te voeren taak klaar is voordat de Call Task Tool verder gaat.
    De Call Task Tool kan tevens parameters meegeven naar de nieuw uit te voeren taak. Als de 'sync'-methode gebruikt wordt is het zelfs mogelijk gegevens uit de uitgevoerde taak binnen te halen. Lees de officiële whitepaper (EN)...

  • Transform Data Tool
    Het wordt middels deze nieuwe tool mogelijk om data, afkomstig uit een XML of recordset, om te zetten in een andere structuur. Opgehaalde data kan hiermee dus volledig naar eigen wens worden getransformeerd. De tool kan ook een volledig nieuwe XML-structuur aanmaken. De output van deze tool kan direct door andere XML-behoevende tools gebruikt worden. De gegenereerde XML kan tevens lokaal opgeslagen worden.
    Lees de officiële whitepaper (EN)...

  • Scheduler Tool
    In TaskCentre 4.7 introduceren we een geoptimaliseerde Scheduler service. Deze wordt ondersteund bij gebruik van TaskCentre SQL Server store. Verbeteringen in deze tool voorkomen performance beperkingen die zich voordeden bij het gebruik van een Schedule Event in grote aantallen taken.

  • Microsoft Windows Server 2016 Support
    Microsoft Windows Server 2016 wordt volledig ondersteund voor zowel de Server- als Client-installer van TaskCentre (incl. Datacentre, Standard en Essentials versies).

  • Microsoft Windows 10 Support
    Microsoft Windows 10 wordt volledig ondersteund voor Client-installaties. Dit geldt voor zowel de Professional als Enterprise versie.

  • Microsoft SQL Server 2016 Support
    Microsoft SQL Server 2016 wordt volledig ondersteund, dit geldt voor Enterprise, Standard, Developer, Web, Express en Evaluation.

  • Microsoft Office 2016
    Microsoft Office 2016 wordt volledig ondersteund in deze nieuwe versie van TaskCentre.

U kunt Orbis TaskCentre 4.7 vanaf heden downloaden op onze website. Hier vindt u tevens de officiële release-notes terug. Voor meer informatie en support kunt u contact met onze helpdesk opnemen.
26-01
Mogen we u even voorstellen:
de Visma.net Integration Tool.
Orbis TaskCentre is klaar voor de integratie van Visma.net met andere systemen. In slechts enkele muisklikken is het al mogelijk een koppeling tussen Visma.net en systemen als Magento, MailChimp, Google diensten, Exchange, etc. op zetten.

Wij maken het mogelijk om zonder duur en ingewikkeld maatwerk, Visma.net eenvoudig uit te breiden met Alerts & Notifications, automatische distributie van documenten, integratie van Unit4 Multivers met andere systemen of het automatisch genereren van Web-portalen. Zelfs workflow functionaliteiten toevoegen en integreren met Visma.net is standaard mogelijk.

Bekijk de vele functionaliteiten, voordelen en video's hier op onze website.
Ontdek zelf de vele mogelijkheden
11-01
Nieuw, Portal4U 1.5.3.1
Nieuw, Portal4U v1.5.3.1
We hebben Portal4U vernieuwd met als belangrijkste aandachtspunten gemak en veiligheid. Voor het volledige overzicht verwijzen wij u graag naar de release notes.

De belangrijkste verbeteringen zijn:
  • Extra mogelijkheden voor wachtwoord beheer in Portal4U
  • Gebruikersgemak en extra mogelijkheden formulieren
  • Aanpassen van de look-and-feel per gebruikersgroep
  • En nog veel meer...

Download de Portal4U 1.5.3.1 installer en whitepaper door op de volgende link te klikken: http://www.orbis-software.nl/p.supportdownloads-downloads.php?group=standaardproducten&product=portal4u.

Voor meer informatie over deze en andere nieuwe releases kunt u contact opnemen met onze support afdeling. Dit kan via onze Orbis Portal Helpdesk.
05-12
TaskCentre Microsoft Exchange Tool Pack 4.3
Orbis Software is verheugd u een nieuwe release van de Microsoft Exchange Tool Pack aan te kondigen. Tool Pack v4.3 bevat naast diverse bugfixes ook de volgende nieuwe functies:

  • Support voor Microsoft Exchange 2016
  • Support voor 'subfolders' en 'public folders'
  • De mogelijkheid om afspraken aan te maken
  • Het opvragen van de status van deelnemers aan vergaderingen en/of afspraken
  • Het ophalen van bijlagen uit kalender items
  • Toevoegen van de 'isPrivate' vlag voor kalender items

Download de TaskCentre Microsoft Exchange Tool Pack 4.3 installer en whitepaper door op de volgende link te klikken: http://www.orbis-software.nl/p.supportdownloads-downloads.php?group=taskcentre&product=exchange
08-09
Orbis TaskCentre is vanaf nu ook beschikbaar voor Unit4 Multivers!
Mogen we u even voorstellen:
de Unit4 Multivers Integration Tool.
De Unit4 Multivers Integration Tool maakt het terugschrijven van data middels de Unit4 Multivers API heel erg eenvoudig en minder foutgevoelig. Dit laten we u in slechts twee minuten durende video zien.

Het automatiseren en optimaliseren van processen binnen Unit4 Multivers kunt u vanaf nu zonder maatwerk realiseren. Notificaties, automatische distributie van documenten, integratie van Unit4 Multivers met andere systemen of het automatisch genereren van Web-portalen... het kan allemaal op een heel eenvoudige manier. Zelfs workflow functionaliteiten toevoegen en integreren met Unit4 Multivers is standaard mogelijk.
Geïntegreerde Unit4 Multivers API
De functionaliteiten van de Unit4 Multivers API zijn binnen Orbis TaskCentre beschikbaar.
Wij hebben daarvoor de Unit4 Multivers Integration Tool gebouwd. Deze tool heeft grote voordelen t.o.v
de traditionele manier waarop de Unit4 Multivers API gebruikt wordt. Een aantal voordelen zijn:

  • U hoeft géén kennis te hebben van de Unit4 Multivers API.
  • U koppelt Unit4 Multivers aan ieder ander systeem middels 'Drag and Drop'.
  • Orbis TaskCentre zorgt voor een veilige communicatie
    met de Unit4 Multivers API zonder dat u er iets van merk.
  • U heeft geen maatwerk meer nodig, maar maakt gebruik van standaard Orbis Taken.
  • De Unit4 Multivers SDK functionaliteit is via een dialoogscherm makkelijk aan te spreken.

Het koppelen van een Webshop aan Unit4 Multivers, het integreren van Web-based formulieren, het naadloos integreren van andere systemen binnen Unit4 Multivers … het kan allemaal.
Ontdek zelf de vele mogelijkheden
01-09
Een nieuw prijsmodel voor laagdrempelige instap
Vanaf 1 september 2016 introduceren wij naast onze bestaande prijsmodellen een nieuw prijsmodel. Dit prijsmodel sluit perfect aan bij de "pay per use" strategie van de huidige cloud-based softwaresystemen.
Geen eenmalige aanschafkosten of verplicht onderhoud per jaar meer, maar een all-inclusive huurprijs per maand of per jaar. Betaalt u per jaar, dan ontvangt u maar liefst 2 maanden gratis. Een korting van bijna 15%! Met dit prijsmodel kunnen we u kennis laten maken met de kracht van onze software oplossingen zonder hoge investeringen!
Uiteraard ontvangt u nog steeds de service die u van ons verwacht en beschikt u altijd over de laatste nieuwe releases en updates. Bekijk de prijzen van ons koop- en huurmodel via onze website.
Koop of huur? De keuze is volledig aan u.
01-09
TaskCentre nu ook beschikbaar voor Exact Online
Sinds kort hebben we ook Exact Online toegevoegd aan onze Integration Tool lijn. Middels de Exact Online Integration Tool ontstaat een naadloze communicatie tussen uw interne systemen en Exact Online. Kort de voordelen op een rijtje:
  • U kunt gevalideerd (terug)schrijven naar Exact op het moment en de wijze waarop u dat wenst.
  • U kunt met de Exact Online Integration Tool ook gegevens uit Exact Online ophalen.
  • U beschikt over een volledige integratie van andere databases (programma's) met Exact (of andersom).
  • De Exact SDK functionaliteit is via een dialoogscherm makkelijk aan te spreken.
  • U kunt processen in Exact sneller en gemakkelijker automatiseren.
  • U heeft geen maatwerk meer nodig, maar maakt gebruik van standaard Orbis Taken.
  • De Integration Tools zijn gecertificeerd door Exact en voldoen aan de eisen die Exact aan Add-on software stelt.
  • De Integration Tools worden ondersteund door vrijwel alle Exact partners.

Tijd = Geld! Door het automatisch verwerken van gegevens bespaart u niet alleen tijd, maar voorkomt u ook fouten.

Welke processen u kunt automatiseren? Vult u zelf maar aan "Ik wil dat…" en Orbis TaskCentre doet de rest, zo eenvoudig is het!
Ontdek zelf de vele mogelijkheden
16-06
Werkstromen automatiseren met Workflow4U
Bekijk de Workflow4U webinar video
Hoe is Workflow4U ontstaan? Wat is een workflow eigenlijk? Hoe kan Workflow4U toegepast worden? Kan Workflow4U integreren met bestaande ERP-, CRM- en HRM-systemen? We geven u in slechts 25 minuten antwoord op deze en andere vragen. Bekijk de video en laat uzelf overtuigen van de kracht en mogelijkheden van Workflow4U.
Bekijk de webinar
12-05
Klik hier voor meer informatie over Workflow4U
U kunt zich er vast iets bij voorstellen: Bedrijfsprocessen lijken een wirwar van afspraken en acties. Werkprocessen zijn vaak complexer dan nodig is. U kunt uw bedrijfsprocessen, hoe complex ze ook zijn, vanaf heden volledig zelf inrichten, uitvoeren en beheren.
Tijd om uw collega's te ontlasten en uw klanten voorspelbare dienstverlening te bieden!
Tijd voor Workflow4U.
Ontdek Workflow4U tijdens één van onze webinars
Een slimme ondernemer weet waar hij mee bezig is. Wie weinig aandacht besteedt aan het managen van zijn bedrijf en de bedrijfsprocessen, betaalt daar later een hoge prijs voor.
Bent u nog volledig in control? Met Workflow4U wel!

Op onze website vindt u meer informatie over Workflow4U, zoals vele voorbeeld-
en trainingsvideo's, de brochure, etc.
19-01
Orbis Software heeft iets nieuws voor u!
We presenteren u een oplossing die u volledige controle geeft, maar waarin gebruikers toch vrij zijn. Een oplossing waarin we steeds een stap vooruit zijn, maar ook kunnen terugkijken. Een oplossing waarin werkstromen naar eigen wens in te richten zijn, gebruikers niet gebonden zijn aan vaste stappen, alleen relevante informatie per actie getoond wordt en eenvoudig met uw ERP-systemen communiceert. We presenteren u een oplossing die u nog veel meer te bieden heeft...

We presenteren u... Workflow4U!

Nieuwsgierig geworden?
10-11
Gepubliceerd op: 10-11-2015Nieuwsbericht link
Exact Integration Tools
Orbis Software Benelux BV is continu bezig om de Exact Integration Tools te verbeteren.
Hieronder vindt u meer informatie over de nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues
in de Exact Integration Tools.

Exact Globe Integration Tool (v1.1.13.x)
  • Productieorders: Vrijgeven toegevoegd
  • Productieorders: Gereedmelden toegevoegd
  • Bestellingen: Ontvangsten verwerken, velden toegevoegd
Exact Globe Integration Tool (v1.1.14.x)
  • Verkooporders: Afdrukken / Verwerken toegevoegd
  • Productieorders: Afdrukken toegevoegd
Exact Globe Integration Tool Release Notes
Exact Synergy Enterprise Integration Tool (v1.0.11)
  • Service management: Ondersteuning voor service activiteiten toegevoegd
  • Workflow: Request, veld "WBSLine" toegevoegd
Exact Synergy Enterprise Integration Tool Release Notes
Meer informatie omtrent deze nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues kunt u teruglezen in de officiele release-notes voor de Exact Integration Tools. Klik hier om deze te downloaden.
Volledige Release-Notes
21-10
Gepubliceerd op: 21-10-2015Nieuwsbericht link
Online Infosessies

Om u kennis te laten maken met onze producten, verzorgden wij in september en oktober diverse gratis online infosessies. Tijdens deze infosessies vertellen wij u meer over de werking van het product, laten we u de vele toepasbaarheden binnen organisaties zien en gaan wij ook dieper in op diverse technische aspecten.
Al deze infosessies kunt u rustig op uw gemak (her)bekijken op onze vernieuwde videopagina.

Infosessies terugkijken?
17-06
Gepubliceerd op: 17-06-2015Nieuwsbericht link
Exact Integration Tools
Orbis Software Benelux BV is continu bezig om de Exact Integration Tools te verbeteren.
Hieronder vindt u meer informatie over de nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues
in de Exact Integration Tools.

Exact Globe Integration Tool (v1.1.12.405 / v1.1.12.396)
  • Interfiliale overboekingen met ondersteuning voor TRAN-magazijn toegevoegd
  • Productie orders: ondersteuning voor wijzigen van operatie status toegevoegd
  • Uitgiften, ontvangsten en retouren van productie orders werden niet op de juiste datum verwerkt
  • Retouren van inkooporders werden niet op de juiste datum verwerkt
Exact Globe Integration Tool Release Notes
Exact Synergy Enterprise Integration Tool (v1.0.10)
  • Ondersteuning voor service configuraties toegevoegd
Exact Synergy Enterprise Integration Tool Release Notes
Meer informatie omtrent deze nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues kunt u teruglezen in de officiele release-notes voor de Exact Integration Tools. Klik hier om deze te downloaden.
Volledige Release-Notes
28-05
Gepubliceerd op: 28-05-2015Nieuwsbericht link
Exact Globe Batch 409 (of hoger) Update Issues
Recent is door Exact Software batch 409 van Exact Globe uitgebracht. Indien u deze update wenst door te voeren in uw omgeving willen wij u graag wijzen op enige belangrijke punten inzake deze update. Deze informatie is enkel relevant als u aan onderstaande twee voorwaarden voldoet:
  • U maakt gebruik van Orbis TaskCentre en de serverinstallatie van Orbis Taskcentre draait op een Windows 2003 server.
  • U maakt gebruik van de Exact API en schrijft informatie gevalideerd naar uw Exact omgeving. Dit kan middels o.a. de Asimport van de XML-modules van Exact of door gebruik te maken van de Exact Globe Integration Tools van Orbis Software.

Vanaf Exact Globe batch 409 wordt Windows 2003 als besturingssysteem niet langer ondersteund. De reden hiervoor is dat enkele randvoorwaarden om de software te kunnen draaien (.NET 4.5 Framework van Microsoft) niet ondersteund worden op deze versie van Windows. Dit betekent dat u de Exact Globe installaties op Windows 2003 servers niet kunt bijwerken naar batch 409 (of hoger) van Exact.

Indien uw TaskCentre installatie op een Windows 2003 omgeving draait en uw Exact databases op een andere server staan kunt u bij een update van Exact tegen de situatie aanlopen dat uw Exact installatie op de TaskCentre server niet bijgewerkt kan worden naar de laatste versie van Exact. Om gebruik te kunnen maken van de Exact Globe API moet de hoofdversie van Exact Globe en de Exact Globe versie op de TaskCentre Server met elkaar overeen komen. Wanneer deze versies niet overeen komen kan de Exact API niet gebruikt worden en zullen Orbis TaskCentre taken die de Exact Globe API aanspreken niet langer functioneren. Dit betekent dat Orbis TaskCentre inclusief alle taken gemigreerd dient te worden naar een andere server.

Voor meer informatie kunt u terecht op de Exact Portal of contact met ons opnemen via onze Orbis Portal.
23-03
Gepubliceerd op: 23-03-2015Nieuwsbericht link
Nieuwe release Exact Integration Tools


Exact Globe Integration Tool
  • Veld "IntrastatEnabled" toegevoegd aan object "Finance: Entries".
  • Proef afdrukken bij verwerken van levering toegevoegd.
  • Naamgeving veld "DebtorCode" onder "Items: Item pricedata maintenance".
  • Ontvangst van inkooporder werd niet op de juiste datum verwerkt.
  • Omschrijving van serie- en batchnummers werd niet overgenomen bij verwerking van productieorders.
Download Update(s)

Exact Synergy Integration Tool
  • Veld "ApplyPriceDefaults" toegevoegd aan object "Contracts: Contract information".
Download Update(s)

Exact Synergy Enterprise Integration Tool
  • Onderhoud van bankrekeningen toegevoegd.
  • Onderhoud van roosters (medewerkers) toegevoegd.
  • Omzeilen van foutmelding "Couldn't apply the Service Reference configuration settings".
Download Update(s)
Meer informatie omtrent deze nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues kunt u teruglezen in de officiele release-notes voor de Exact Integration Tools. Klik hier om deze te downloaden.
Voor verdere informatie omtrent deze update kunt u contact met ons opnemen via onze portal of verkoop@orbis-software.nl.
Volledige Release-Notes
19-03
Gepubliceerd op: 19-03-2015Nieuwsbericht link
Portal4U versie 1.5.2
Op onze website kunt u vanaf heden de nieuwe versie van Portal4U downloaden, Portal4U v1.5.2.
Hieronder vindt u in het kort de vernieuwingen binnen Portal4U v1.5.2.

  • Belangrijkste nieuwe functionaliteiten
  • Portal4U beschikbaar in het Spaans en Brits-Engels
  • Database
  • Gedeeltelijke synchronisatie van (detail)overzichten
  • Foutmelding bij synchroniseren van (detail)overzichten opgelost
  • Foutmelding bij synchroniseren opgelost
  • Portal4U Management
  • Filter instellingen bij "Ja/Nee" velden verborgen
  • Helpteksten aangepast
  • Engelse vertaling voor validatie types toegevoegd
  • Snelheid van verschillende pagina's in Portal4U Management verbeterd
  • Portal4U Client
  • Sortering van document velden aangepast
  • Foutmelding bij downloaden van documenten opgelost
  • Foutmelding bij het opslaan van detailformulier met zoekentiteit opgelost
  • Bewaren van een regel bij invoeren detailformulier
  • Taal instellingen wijzigen op registratieformulier

In de Release notes PDF van Portal4U, versie 1.5.2 vindt u meer details omtrent deze update.
Tevens kunt u op onze downloadpagina Portal4U v1.5.2 downloaden.
13-01
Gepubliceerd op: 13-01-2015Nieuwsbericht link
Beter, sneller en een compleet nieuw design!
Met de nieuwste versie van Debman4U (versie 2.10) wordt uw debiteurenbeheer niet alleen beter maar ook een stuk overzichtelijker. Door bestaande functionaliteiten van Debman4U te verbeteren en de user interface een complete make-over te geven is het product weer helemaal van deze tijd.

Wat kunt u zoal verwachten in Debman4U 2.10?

  • Helpdocument toegevoegd aan de instellingenpagina's
    Om beter te weten waar de verschillende instellingen binnen Debman4U voor dienen, is in Debman4U 2.10 een helpdocument toegevoegd. Middels de help-iconen krijgt u meer informatie over het betreffende onderdeel. Dit helpdocument is in zowel het Nederlands als het Engels beschikbaar.
  • Synchronisatielogboek
    De synchronisatie is verbeterd. Waar voorheen het vernummeren of samenvoegen van relaties nog tot problemen in Debman4U konden leiden, in de nieuwe versie worden deze problemen tijdens de synchronisatie gedetecteerd. De probleemgevallen worden in een synchronisatielogboek bijgehouden, zodat u deze (via een nieuwe pagina bij de instellingen) eenvoudig zelf kunt oplossen.
  • Ondersteuning voor Engelse taal in Debman4U
    De volledig interface van Debman4U is nu ook in het Engels beschikbaar. U kunt per gebruiker definiëren of deze de interface van Debman4U in het Nederlands of Engels te zien krijgt.
  • Bepaling datum en status van dossiers bij synchronisatie
    In sommige gevallen werden bij het activeren van een dossier de trajectactiviteiten met een onjuiste of onlogische datum of status aangemaakt. We hebben het gedrag van (combinaties van) verschillende instellingen bij het activeren van dossiers uitgebreid nagelopen en waar nodig aangepast. Bovendien hebben we het resultaat van verschillende combinaties van instellingen in de helpdocumenten beschreven.
Een nieuw design!
Sinds de succesvolle lancering van Debman4U zijn de functionaliteiten binnen Debman4U continu verbeterd. Het design van Debman4U is echter niet meegegroeid. Dit is in deze nieuwe versie flink onder handen genomen. Debman4U v2.10 is op het gebied van design helemaal afgestemd op de wensen en eisen die de gebruikers aan hedendaagse web-based applicaties stellen. Nieuwsgierig geworden hoe Debman4U v2.10 eruitziet? Bekijk dan de productvideo op onze website.

Naast bovenstaande nieuwe en verbeterde functionaliteiten zijn er nog vele nieuwtjes en verbeteringen binnen Debman4U te noemen. Op onze website kunt u de officiële Release-Notes voor Debman4U 2.10 downloaden.
03-10
Gepubliceerd op: 03-10-2014Nieuwsbericht link
Portal4U versie 1.5.1
Op onze website kunt u vanaf heden de nieuwe versie van Portal4U downloaden, Portal4U v1.5.1.
Hieronder vindt u in kort de vernieuwingen binnen Portal4U 1.5.1.

  • Database
  • Kolom "RecordId" in data tabel is aangepast van integer naar een long
  • Portal4U Management
  • Leegmaken van deel-synchronisatie instellingen
  • Opslaan "Algemene instellingen" verwijderd Taskcentre wachtwoord
  • Naam van entiteiten is leeg na eerste keer bewaren
  • Formaat datums is niet vertaald
  • Verbergen van het veld "Opmaak" voor Ja/Nee velden
  • Gebruikersstatistieken: IP-adres is onjuist
  • Paginering bij onderhoud van referentie groepen toegevoegd
  • Portal4U Client
  • Meegegeven waarden van zoekentiteiten worden niet goed opgeslagen bij formulieren
  • Verschillende verbeteringen voor Portal4U+ met meerdere pagina's
  • Menu met de groepen van Portal4U verdwijnt bij openen van de instellingen
  • Sortering van referentie groepen
  • Uitlijning van overzichten

In de Release-Notes PDF van Portal4U, versie 1.5.1 vindt meer details omtrent deze update. Tevens kunt u op onze downloadpagina Portal4U 1.5.1 downloaden.
14-08
Gepubliceerd op: 14-08-2014Nieuwsbericht link
Crystal Reports Runtime Licentie
Door de overname van Crystal Reports door SAP is de licentiestructuur voor het gebruik van Crystal Reports gewijzigd. Dit heeft gevolgen voor het gebruik van de "Run Crystal Reports Tool" binnen Orbis TaskCentre. Daarnaast zal per 1 september 2014 de ondersteuning vanuit Orbis Software voor het gebruik van Crystal Reports veranderen. Wilt u na 1 september de "Run Crystal Reports Tool" blijven gebruiken dan dient u in de meeste gevallen eenmalig een extra Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen.

Aanschaf en onderhoudskosten voor de Crystal Reports Runtime
De kosten voor de Run Crystal Reports tool bedragen eenmalig € 750,- met een (verplicht) jaarlijks onderhoud van € 150,-. U kunt de meest recente prijzen voor de runtime terugvinden in onze prijslijst. Voor het aanschaffen van de Crystal Reports Runtime licentie verwijzen wij u naar uw dealer. Indien u Orbis Taskcentre direct via Orbis Software afneemt kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)40 290 1640, of per mail via verkoop@orbis-software.nl

U gebruikt Orbis TaskCentre versie 4.5 in combinatie met Crystal Reports?
Dan kunt u Crystal Reports ook na 1 september 2014 blijven gebruiken zonder de extra Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen. De ondersteuning voor Crystal Reports zal daarentegen vanaf 1 september 2014 volledig komen te vervallen, ook voor eventuele work-arounds. Mocht u toch volledige ondersteuning wensen, dan dient u Orbis TaskCentre te upgraden naar versie 4.6 en een Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen.

U wilt upgraden van Orbis TaskCentre versie 4.5 naar versie 4.6?
Indien u de keuze maakt om naar Orbis TaskCentre 4.6 te upgraden en u maakt gebruik van de "Run Crystal Reports Tool" binnen Orbis TaskCentre dan dient u de Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen. Orbis Software biedt u dan volledige ondersteuning voor Orbis TaskCentre versie 4.6 in combinatie met Crystal Reports.

U maakt al gebruik van Orbis TaskCentre 4.6 in combinatie met Crystal Reports?
In dit geval dient u over een Crystal Reports Runtime licentie te beschikken. Indien u géén gebruik van de "Run Crystal Reports Tool" binnen Orbis TaskCentre dan hoeft u géén Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen.

U heeft een Crystal Reports Runtime licentie gratis verkregen voor 1 januari 2014?
Door de wijziging binnen de licentiestructuur bij SAP bent u vanaf 1 januari 2014 verplicht een nieuwe Crystal Reports Runtime licentie aan te schaffen.

U heeft een Crystal Reports Runtime licentie aangeschaft na 1 januari 2014?
Dan dient u contact op te nemen met uw dealer of Orbis Software Benelux BV. Uw licentie dient opnieuw geactiveerd te worden. Hieraan zijn geen verder kosten verbonden.

Rapporten gemaakt met Crystal Reports versie 10, 11, 2008, 2011 en/of 2013 worden ondersteund door de "Run Crystal Reports Tool" van Orbis TaskCentre 4.6 in combinatie met een Crystal Reports Runtime licentie. Om de Crystal Reports Runtime licentie te installeren dient uw Orbis TaskCentre server over een actieve internet connectie te beschikken.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via +31(0)40 290 1640, of verkoop@orbis-software.nl.
Neem contact met ons op...
07-06
Gepubliceerd op: 07-06-2014Nieuwsbericht link
Exact Integration Tools


Orbis Software Benelux BV is continu bezig om de Exact Integration Tools te verbeteren.
Hieronder vindt u meer informatie over de nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues
in de Exact Integration Tools.

Exact Globe Integration Tool
  • Ondersteuning voor "Blanket Sales- en Purchase-orders" toegevoegd.
  • Ondersteuning voor het toevoegen van salariscomponenten.
  • Foutmelding bij verwijderen van inkooporderregel opgelost.
  • Additional Fields van verkoop- en inkooporderregels.
  • Foutmelding bij aanmaken/aanpassen Project opgelost.
  • Niet kunnen afdrukken van vrije tekstregels op pakbonnen verholpen.
  • De door Exact SDK niet ondersteunde functionaliteit voor verwijderen RMA orders
    is ook bij lijst van operaties van "RMA Orders: Maintenance" weggehaald.
Exact Globe Integration Tool Release Notes
Exact Synergy Integration Tool
  • Onderhoud van grootboekrekeningen in Exact Synergy toegevoegd.
Exact Synergy Integration Tool Release Notes
Exact Synergy Enterprise Integration Tool
  • Foutmelding "Entity: Validation error; Mandatory: AttachmentFileName" bij object "Documents: Document business component" opgelost.
  • Veld "BodyLocation" toegevoegd aan "Documents: Document business component"
    om de document body vanuit een (html) bestand mee te kunnen geven.
  • Veld "FollowupDate" bij "Customer: Opportunity" toegevoegd.
  • Ondersteuning voor servicecontracten toegevoegd aan Synergy Enterprise Integration Tool.
Exact Synergy Enterprise Integration Tool Release Notes
Meer informatie omtrent deze nieuwe functionaliteiten en verholpen product issues kunt u teruglezen in de officiele release-notes voor de Exact Integration Tools. Klik hier om deze te downloaden.
Volledige Release-Notes
03-06
Gepubliceerd op: 03-06-2014Nieuwsbericht link
Portal4U versie 1.5
In Portal4U v1.5 hebben we niet alleen verbeteringen in de software doorgevoerd, maar zijn ook diverse nieuwe en mooie functionaliteiten toegevoegd. We noemen hieronder bijvoorbeeld:

  • Zoekschermen voor formuliervelden toevoegen: In Portal4U 1.5 is het mogelijk om zoekentiteiten te definiëren binnen de Portal4U Management Tool. Hiermee is een compleet nieuwe functionaliteit toegevoegd die Portal4U nog veelzijdiger, eenvoudiger en efficiënter in het gebruik maakt. Door het gebruik van zoekentiteiten kan een gebruiker, binnen een door u gedefinieerde lijst met gegevens zoeken. Neem als voorbeeld het zoeken van een contactpersoon. In de Portal4U Client kan de gebruiker in het zoekveld "Contactpersoon" op de zoekknop drukken waardoor een zoekscherm geopende wordt. Hierin kan de gebruiker de resultaten filteren op door u gedefinieerde velden (bv. voornaam, woonplaats, etc.), net zoals in een overzicht het geval is. Vervolgens kan de gewenste contactpersoon uit de lijst geselecteerd worden en gerelateerde velden in het formulier (voornaam, woonplaats, e.d.) automatisch gevuld worden. Een ander voorbeeld is het creëren van een orderformulier waarbij de gebruiker middels een detail formulier bij de orderregels de te bestellen artikelen kan zoeken. Wanneer een artikel gekozen wordt, kunnen automatisch de gekoppelde prijzen, kortingen, productcodes, etc. gevuld worden.
  • Registeren van nieuwe gebruikers in Portal4U: Bepaal als beheerder of nieuwe/nog onbekende gebruikers middels een aanmeldformulier toegang tot uw portaal kunnen krijgen. U kunt in de Portal4U Management Tool zelf dit aanmeldformulier definiëren. Wanneer een nieuwe gebruiker op de button "Nieuwe gebruiker" klikt komt hij automatisch terecht in dit formulier. In de Portal4U Management Tool kunt u tevens aangeven welke Orbis taak gestart dient te worden nadat de gebruiker zich geregistreerd heeft. Dit betekent dat nieuwe gebruikers volledig automatisch toegang tot uw portaal krijgen, zonder dat u daar omkijken naar heeft.
  • Aanmelden Portal4U met Windows authenticatie: Portal4U gebruikers met een bestaand domein-account, kunnen vanaf nu ook automatisch toegang tot uw portaal krijgen. Dit betekent dat zij niet eerst de inlogpagina te zien krijgen, maar direct naar het dashboard worden geleid. Zeker voor medewerkersportalen biedt dit vele voordelen. Om hiervan gebruik te maken moet er naast een instelling in de Portal4U Management Tool ook een aantal instellingen binnen uw IIS-omgeving wijzigen. Binnen uw IIS moet voor de Portal4U Client omgeving de Windows-verificatie ingeschakeld en Anonieme-verificatie uitgeschakeld zijn.
  • Positie van pagina's, groepen, subgroepen en velden makkelijker aanpassen: Eenvoudig regels naar boven en beneden slepen en hiermee de positie van velden automatisch aanpassen? Dat kan in Portal4U V1.5! Door op het icoon te klikken en vervolgens de regel naar een andere positie te verslepen volstaat om de volgorde van pagina's, groepen, subgroepen, referentiegroepen en zoekentiteiten aan te passen. Zo kunt u dus nog sneller de verschillende gegevens beheren.
  • HTML invoer in formulieren: Het invoeren van kwaadwillende of foutieve HTML-code kan schade aan uw gegevens en/of vervelende situaties binnen uw portaal opleveren. Door de invoer van een gebruiker bij het opslaan van een formulier te controleren, hoeft u dat achteraf niet meer te doen.
  • Document velden toevoegen in detailformulier: Door de toevoeging van documentvelden in detailformulieren is het mogelijk om ook voor regels de documentvelden te gebruiken.

Naast bovenstaande nieuwtjes zijn er nog veel meer nieuwe functionaliteiten, oplossingen, etc. toegevoegd binnen Portal4U 1.5. Al dit moois kunt u teruglezen in de Release-Notes.
02-05
Gepubliceerd op: 02-05-2014Nieuwsbericht link
Nieuw! Onze interactieve productbrochure


Alles weten over onze producten, diensten en oplossingen? Download dan de interactieve productbrochure van Orbis Software Benelux BV. Hierin geven wij u snel inzicht in al onze producten en oplossingen. Dit doen wij middels video's, interactieve plaatjes, links naar onze website en meer. Klik hier om deze te downloaden.
24-03
Gepubliceerd op: 24-03-2014Nieuwsbericht link
Portal4U versie 1.4


Met gepaste trots presenteren wij u de nieuwe release van Portal4U, versie 1.4.
Nieuwe features zijn o.a.:

  • Nieuwsitems
    Middels de nieuwe functionaliteit Nieuwsitems kunt u bijvoorbeeld aanbiedingen, het laatste nieuws, updates en veel meer met uw portalgebruikers delen. Vanuit de Portal4U 1.4 Management Tool kunt u nieuwsitems snel en eenvoudig aanmaken. Deze kunt u ook eenvoudig synchroniseren vanuit uw ERP-systeem.

  • Synchronisatie referentiegroepen / gerelateerde waarden
    U kunt vanaf nu referentiegroepen vanuit een view synchroniseren naar de "FieldRelatedValues" tabel.

  • Portal4U 1.4 is meertalig
    Vanaf nu kunt u zelf vertalingen voor bijvoorbeeld naam of omschrijving configureren. Nederlands, Duits, Engels en Frans worden vanaf Portal4U 1.4 standaard ondersteund. Als beheerder kunt u middels de Portal4U Management Tool, per definitie bij de naam en omschrijving een vertaling ingeven.

  • Deelsynchronisatie
    De optie "Gedeeltelijke Synchronisatie" maakt het mogelijk om sneller en vaker slechts een gedeelte van de informatie van een overzicht te synchroniseren naar de portal.

  • Portal4U Installer
    Middels de Portal4U installer worden beide web-applicaties (Portal4U Client en de Management Tool) en de bijbehorende database, binnen enkele minuten eenvoudig geïnstalleerd. Dit maakt het nog makkelijker om Portal4U te installeren op uw systeem.

  • Configuratie Exporteren/Importeren
    Vanaf Portal4U 1.4 kunt u de definities van pagina's, groepen en subgroepen (overzichten, formulieren, e.d.) exporteren en importeren.

  • Layout formulieren
    In Portal4U 1.4 is het mogelijk om velden binnen een formulier naast elkaar i.p.v. onder elkaar te tonen. Hierdoor kunt u de lay-out van formulieren nog beter opzetten.

Naast bovenstaande nieuwtjes zijn er nog meer dan 30 andere nieuwe functionaliteiten, oplossingen, etc. toegevoegd binnen Portal4U 1.4. Al dit moois kunt u teruglezen in de Release-Notes.
18-02
Gepubliceerd op: 18-02-2014Nieuwsbericht link
Orbis Klanten/Partnerportaal
Vanaf heden kunt u gebruik maken van onze helpdesk afdeling binnen ons Klanten/Partnerportaal. U kunt dus al uw helpdeskvragen snel en eenvoudig via ons portaal indienen. Op onze supportpagina geven wij u meer uitleg hoe u toegang kunt krijgen tot ons portaal en hoe u eenvoudige nieuwe helpdeskcalls kunt indienen en bestaande volgen.
Het Orbis Klanten/Partnerportaal
03-02
Gepubliceerd op: 03-02-2014Nieuwsbericht link
De veelzijdigheid van Portal4U.
De mogelijkheden met Portal4U zijn eindeloos, maar wat kan Portal4U voor u betekenen?
In onderstaande video laten we u de vele functionaliteiten binnen Portal4U zien aan de hand van voorbeelden uit de praktijk. Bekijk de productvideo hieronder of ga naar de Portal4U productpagina voor meer informatie.

Meer informatie?
30-01
Gepubliceerd op: 30-01-2014Nieuwsbericht link
Automatisch Credit Management met Debman4U.
Nog niet bekend met Debman4U? Hier kort de voordelen op een rij:
  • Met Debman4U uw debiteurenbeheer eenvoudig, snel en vooral automatisch afhandelen.
  • Uw incassotrajecten volledig naar eigen wens inrichten.
  • Rekeningoverzichten, aanmaningen, kopiefacturen, etc. automatisch versturen.
  • Met Debman4U verbetert u niet alleen de efficiency maar ook uw klantrelaties!
Bekijk de productvideo hieronder of ga naar de Debman4U productpagina voor meer informatie.

Meer informatie?
30-12
Gepubliceerd op: 30-12-2013Nieuwsbericht link
MS Dynamics Navision Integration Tool
Onderstaande video geeft een voorbeeld hoe u onze Orbis TaskCentre Microsoft Dynamics Navision Integration Tool kunt inzetten

Meer informatie?
23-12
Gepubliceerd op: 23-12-2013Nieuwsbericht link
Exact Globe Batch 406 Update Issues
Na het updaten naar Exact Globe Next release 406 kunnen probleem optreden bij het uitvoeren van taken die gebruik maken van de Exact Globe Integration tool. U leest hier alles over in de volgende documenten:


Voor verdere informatie omtrent deze updateproblemen kunt u contact met ons opnemen via support@orbis-software.nl
Meer informatie?
11-11
Gepubliceerd op: 11-11-2013Nieuwsbericht link
SQL & Crystal Reports Trainingen


Voor zowel beginners als gevorderden biedt Karel Emck op zijn website SQL Academy en Crystal Reports Academy diverse trainingen en video's aan om u kennis te laten maken met SQL en/of Crystal Reports. Het is dan ook zeer zeker de moeite waard om een kijkje te nemen op zijn websites.
Crystal Reports Academy
28-10
Gepubliceerd op: 28-10-2013Nieuwsbericht link
Orbis TaskCentre 4.6


Met gepaste trots presenteren wij u de nieuwe release van Orbis TaskCentre, versie 4.6.
Nieuwe features zijn o.a.:

  • Open Event Logs:
    De logfiles van Orbis TaskCentre zijn vanaf nu Open Log Events. Hiermee is het mogelijk om de performance van Orbis TaskCentre beter te monitoren. Tevens kunnen taken beter geanalyseerd worden om te zien welke taken op welk moment veel tijd in beslag nemen, hoe vaak ze per uur op een dag draaien en hoeveel records er verwerkt worden. In deze logfile zijn tevens foutmeldingen eenvoudig terug te vinden, zodat een beter overzicht verkregen wordt van het moment dat taken fout lopen en de regelmaat hiervan. Tevens kunnen hier weer acties aan gekoppeld worden en meldingen heel gericht naar de verantwoordelijke personen gestuurd worden.

  • Integratie van de Flat File Import Tool
    Flat File Import zit vanaf versie 4.6 standaard in Orbis TaskCentre. Tevens worden de zogenaamde tekst qualifiers ondersteund waardoor het importeren nog eenvoudiger wordt.

  • File Management Tool Memory 
    Deze tool maakt het mogelijk om, bij acties waarin de file management tool gebruikt wordt, een geheugen toe te voegen.

  • Schedule Event Agent Polling Period 
    Schedule Event Polling periode is nu via instellingen aan te passen. Bij een groot aantal taken die regelmatig gescheduled staan, duurde het pollen naar "te draaien taken" dusdanig lang, dat de performance niet optimaal was. Deze instellingen zijn nu aan te passen waardoor de performance problemen opgelost zijn.

  • SQL Agent Clustering Support
  • MS SQL Server 2012 Support
  • MS Windows 7 & 8 Support voor Orbis TaskCentre client
  • MS Windows Server 2012 Support
  • .NET v4 Support
  • TaskCentre API Extensies Task Import
  • Tool Api verbeteringen
  • SMTP Event Embedded images access

Alvorens u Orbis TaskCentre 4.6 gaat installeren dient u de Release Notes zorgvuldig te bestuderen. Het installatie proces voor Orbis TaskCentre 4.6 is namelijk aanzienlijk anders dan voorgaande versies! Klik hier om Orbis TaskCentre versie 4.6 te downloaden. Voor verdere informatie omtrent deze update kunt u contact met ons opnemen via support@orbis-software.nl
Meer informatie?
28-08
Gepubliceerd op: 28-08-2013Nieuwsbericht link
Orbis Klantenportaal
Vanaf vandaag hebben wij het Orbis Klantenportaal opengesteld voor al onze klanten. Dit betekent dat de gegevens van u als klant via dit portaal toegankelijk zijn. U kunt de onderhoudscontracten inzien, de licenties downloaden en zelfs de ingediende helpdesk calls volgen.

Om toegang te krijgen tot het Orbis Klantenportaal, heeft u onlangs een e-mail ontvangen met hierin uw inlognaam en wachtwoord. Indien u deze mail niet ontvangen heeft of problemen ondervindt tijdens het inloggen, kunt u contact opnemen met onze verkoop afdeling.
Meer informatie?
11-04
Gepubliceerd op: 11-04-2013Nieuwsbericht link
10 Jaar Orbis Software!
Op 1 augustus bestaat Orbis Software Benelux 10 jaar. Het aantal resellers en klanten dat gebruik maakt van TaskCentre groeit nog steeds. In deze 10 jaar hebben wij samen met u en onze klanten innovatieve oplossingen ontwikkeld die gebruik maken van TaskCentre. Hierdoor hebben wij samen de bedrijfsprocessen van organisaties nog verder kunnen optimaliseren en automatiseren.

Speciaal voor onze partners organiseren wij op Donderdag 30 Mei 2013 een partnerbijeenkomst. Deze staat volledig in het teken van ons 10-jarig jubileum, waarbij we graag iets terug willen doen voor onze relaties. Hiervoor lanceren wij een spectaculaire jubileumactie waar al onze klanten en prospects gebruik van kunnen maken. Hoe u hierop kunt inspelen en wanneer deze actie start, hoort u tijdens de partnerbijeenkomst. Tevens willen wij tijdens deze partnerbijeenkomst de laatste innovaties en ontwikkelingen rondom TaskCentre presenteren.

U bent Partner van Orbis Software Benelux BV en wilt u meer informatie over dit Event en onze jubileumactie? Ga dan naar onze jubileumpagina en schrijf u vandaag nog in voor dit Event!
01-04
Gepubliceerd op: 01-04-2013Nieuwsbericht link
Nieuw, Portal4U v1.3!
Met gepaste trots presenteren wij u de nieuwe release van Portal4U, versie 1.3. Hierin vele nieuwe functies, veel verholpen bugs en de vernieuwde Management omgeving.
Meer informatie over deze release?
28-02
Gepubliceerd op: 28-02-2013Nieuwsbericht link
Release MS Reporting Services Tool
De MS Reporting Services Report Tool biedt het automatisch uitvoeren, distribueren en afdrukken van rapporten met behulp van Microsoft Reporting Services in lokale of server-modus.

De MS Reporting Services Report Tool is een 'Format Tool' welke gebruikt wordt om een taak met een Microsoft Reporting Services rapport uit te voeren. De output van dit rapport kan geëxporteerd worden naar de formaten Excel, PDF, CSV, XML, TIFF en HTML Web Archive. SQL Server 2008 kan tevens een rapport in het Microsoft Word (DOC) formaat genereren. De Tool kan een recordset of XML nemen welke vervolgens binnen de taak gebruikt wordt als parameter voor het generen van een rapport.
Meer informatie over deze Tool?
29-01
Gepubliceerd op: 29-01-2013Nieuwsbericht link
Support & TeamViewer
Om u nog beter van dienst te zijn, maakt onze supportafdeling sinds kort gebruik van TeamViewer.
Een applicatie om een Remote Desktop connectie met uw systeem te maken. Één van de mooie functionaliteiten van TeamViewer is het automatisch kunnen inloggen op uw systeem.
Door TeamViewer te installeren en op te starten op uw systeem kunnen wij, nadat we van u de inlogcode en wachtwoord hebben gekregen, met 1 druk op de knop inloggen op uw systeem. U hoeft dus nooit meer een sessie aan te maken of zelf fysiek achter het systeem plaats te nemen.

Wenst u meer informatie? Neem dan contact op met onze supportafdeling via
support@orbis-software.nl. U kunt TeamViewer hier downloaden.
28-01
Gepubliceerd op: 28-01-2013Nieuwsbericht link
Social Media
Social Media is niet meer weg te denken in ons huidige dagelijkse leven en ook Orbis Software Benelux BV maakt hier sinds kort gebruik van om u als gebruiker van de Orbis Software producten op de hoogte te houden van het laatste nieuws, nieuwe functionaliteiten, Orbis in bedrijf, nieuwe filmpjes en veel meer... Dus ook op de hoogte blijven van al het moois dat Orbis Software te bieden heeft? Volg ons op Twitter, Like ons op Facebook en neem zelf actief deel aan onze Orbis Software LinkedIn groep!
10-01
Gepubliceerd op: 10-01-2013Nieuwsbericht link
Voorbeeldtaak filmpjes online
Om u nog beter te laten zien hoe Orbis TaskCentre functioneert, hebben wij filmpjes van een aantal voorbeeldtaken gemaakt. Zo ziet u niet alleen welke functionaliteiten Orbis TaskCentre bevat, maar ook wat deze voor Ú kunnen betekenen. Ga naar de voorbeeldpagina, selecteer een categorie en voorbeeldtaak en klik op de video button om het filmpje te bekijken. Daarnaast zijn alle filmpjes terug te vinden op ons Vimeo Kanaal. Deze kunt u benaderen via de volgende link: https://vimeo.com/channels/orbissoftware
31-10
Gepubliceerd op: 31-10-2012Nieuwsbericht link
Presentatie nieuwe website
Met gepaste trots presenteren wij u onze vernieuwde website. Na jaren van trouwe dienst werd het tijd om onze nieuwe en bestaande producten, algemene informatie, downloads, etc. een nieuw uiterlijk te geven. Naast het nieuwe uiterlijk zijn we er ook in geslaagd om informatie duidelijker en overzichtelijker naar te presenteren. Downloads zijn vanaf nu eenvoudiger terug te vinden en partners zijn met behulp van Google Maps snel en eenvoudig te lokaliseren. Mocht u aan- of opmerkingen omtrent de website hebben of zijn er onderdelen die niet juist functioneren? Laat het ons dan weten via e-mailadres verkoop@orbis-software.nl.
31-10
Gepubliceerd op: 31-10-2012Nieuwsbericht link
MS Reporting Services Tool
Orbis Software is pleased to announce the upcoming release of its new Microsoft Reporting Services Tool for the TaskCentre Business Process Management (BPM) Suite. This new TaskCentre Microsoft Reporting Services Tool will enable users of Microsoft Reporting Services to:

Standard Benefits
  • Produce a report based on an database trigger event
  • Produce a report based on an e-mail or SMS trigger event
  • Produce a report based on a workflow trigger event
  • Add advanced memory features and business logic capabilities to record what has been sent to who and prevent duplicate communications.
  • Works with reports either on a reporting server or in local mode
Advanced Benefits
  • Archive Microsoft Report Services outputs within other business applications
  • Utilise Microsoft Reporting Services outputs within complex workflow processes
  • Provide real-time access to Microsoft Reporting Services outputs to trading partners, customers and other important stakeholders.
  • Transform a scheduled based reporting tool into a event-driven business information service
Meer informatie over deze Tool?
01-09
Gepubliceerd op: 01-09-2012Nieuwsbericht link
TaskCentre WebService Connector
De TaskCentre® Web Service Connector Tool stelt bedrijven in staat om hun applicaties te koppelen met de grote verscheidenheid aan webservices die op dit moment reeds beschikbaar zijn. De TaskCentre® Web Service Connector Tool biedt:
  • integratie met webservices zonder hulp van dure ontwikkelaars.
  • integratie met SOAP-webservices.
  • integratie met HTTP-webservice.
  • zeer krachtige "drag and drop" data transformatie mogelijkheden.
  • ondersteuning voor OData en SData services.
  • eCommerce platforms zoals Magento, XCART, etc.
  • Bedrijfsapplicaties zoals Sage, Microsoft Axapta en Navision, Oracle, Exact, etc.
  • Google Maps, Graydon bedrijfsinformatie, Microsoft Exchange, koersinformatie.
  • Koeriersdiensten als FedEx, DPD, UPS, etc.
  • E-mail Marketing applicaties zoals Constant Contact, Interspire, MailChimp, etc.
Meer informatie over deze en andere Tools?
05-05
Gepubliceerd op: 05-05-2012Nieuwsbericht link
In gesprek met ESPEQ Opleidingsbedrijven
ESPEQ neemt in het bedrijfsleven een unieke positie in. De onderneming is opgezet door een groot aantal bedrijven uit de bouw- en houtsector met als doel structureel te voorzien in vakgeschoold personeel, bijscholing in nieuwe technieken cq. werkmethoden of trainingen op het gebied van communicatie en ergonomie. In deze nieuwsbrief gaan we in gesprek met ESPEQ en laten we zien wat Orbis Software en in het bijzonder Portal4U in combinatie met TaskCentre voor hun heeft betekend en in de toekomst zal betekenen.
  • Alle Categorieën
  • Commercieel
  • Klanten & Partners
  • Producten
  • Support & Downloads
Het laatste nieuws omtrent onze producten en diensten vindt u hier terug.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via +31 (0) 40 290 1640 of verkoop@orbis-software.nl
Meer informatie over Orbis Software Benelux BV en onze producten en/of diensten?
LinkedIn Vimeo YouTube