Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Vele manieren om magazijn
activiteiten te verbeteren.
Door het beheer van magazijn activiteiten door middel van procesautomatisering en applicatie-integratie te optimaliseren, kunnen bedrijven een concurrentievoordeel verschaffen. Een succesvolle optimalisatie vermindert namelijk operationele kosten, verbetert de productiviteit van medewerkers en verhoogt de nauwkeurigheid van kritieke informatie.

We geven u diverse manieren waarop groothandel professionals Orbis TaskCentre inzetten voor het verbeteren van hun magazijn management handelingen:

 

  • Voorraad niveau meldingen (te hoog of te laag).
  • Dynamisch monitoren van niveau's in langzaam bewegende voorraad.
  • Voorraden met een korte houdbaarheid monitoren.
  • Het sturen van alerts wanneer buitengewoon veel tijd wordt genomen tijdens orderpicking.
  • Automatisch versturen van ETA-leveringen aan klanten wanneer verkooporders worden ontvangen. Deze kunnen bijvoorbeeld per e-mail, fax of SMS-bericht worden verzonden.
  • Order verzendmeldingen versturen naar klanten met bijvoorbeeld een weblink naar de Track & Trace website van de pakketvervoerder.
  • Waarschuwingen wanneer grote veranderingen in voorraadniveau's plaatsvinden.
  • Automatische melding maken van openstaande verkooporders en de mogelijkheid bieden om deze te sluiten en gereed voor verzending te maken.
  • Het genereren van alerts op het moment dat een klant op "Credit Hold" staat terwijl juist een order klaarstaat om verwerkt en verzonden te worden.
  • Reminders naar medewerkers sturen wanneer deze nog geen ingevuld werkrooster hebben ingevuld/verstuurd.
  • Automatisch bijwerken van e-Commerce webwinkels als Magento, WooCommerce of eBay met de details en voorraadniveau's van producten momenteel in het magazijn.
  • Het publiceren van real-time voorraadniveau's en beschikbaarheids-informatie aan b.v. SharePoint, intranet websites of e-Commerce webwinkels.
  • Het tonen van magazijn activiteiten van deze dag, week of maand op schermen of intranet websites.
  • E-mail en SMS-voorraad alerts: Toestaan dat klanten of verkoopmedewerkers voorraden van een product kunnen checken door simpelweg een SMS of e-mail te sturen.
  • Leveranciers om bevestiging vragen dat goederen tijdig geleverd zullen worden.
  • Automatisch alerts versturen wanneer goederen niet op tijd aanwezig zijn.
  • Automatisch aanmaken en onderhouden van web-gebaseerde lijsten van bijvoorbeeld geplande levertijden voor klanten.
  • Melding geven wanneer orders, die buiten de reguliere uren worden afgehandeld en verscheept worden.
  • Automatisch aanmaken en versturen van KPI-rapporten, bijvoorbeeld voorraadrapportages.
  • Automatisch aanmaken en versturen van onderhoudsherinneringen van bijvoorbeeld een wagenpark.
  • Het aanmaken en versturen van documenten welke bij wet verplicht zijn volledig automatiseren.
  • Regelmatig aanmaken van statistieken vereist voor kwaliteitscontroles vooor bijvoorbeeld een ISO-certificering.
Producten
Voor Orbis Software zijn de volgende producten ingezet:
Social Media
Deel dit bericht via uw eigen
social media kanaal:
Meer informatie over de gebruikte producten of deze case study?
LinkedIn Vimeo YouTube