Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Advanced Business Alerts & Orbis TaskCentre
Vandaag de dag moet een organisatie snel en accuraat kunnen reageren op bepaalde gebeurtenissen. Dit vereist een snelle melding, vaak al voor of tijdens de feitelijke gebeurtenis. Hierdoor is het mogelijk om goed voorbereide beslissingen te nemen, gebaseerd op 'critical data events'.

Een andere ontwikkeling is het groeiende aantal informatiesystemen binnen een organisatie. Deze bedrijfssystemen bezitten veelal weinig of geen functionaliteit voor het genereren van meldingen op basis van 'data events' of criteria.

 

Met behulp van TaskCentre's Advanced Business Alerts is het mogelijk om mensen de benodigde informatie te bieden voor het nemen van tijdige en accurate beslissingen; waar of wanneer ze zich ook voordoen. Wij bieden hiertoe uitgebreide 'tools' en ontwerpfaciliteiten die geïntegreerd kunnen worden met een willekeurig aantal bestaande applicaties of systemen. Hiermee voegen wij "Management by Exception" en "Event driven alerting" toe aan iedere informatiesysteem.

Waarin verschilt Advanced Business Alerts met de notificaties van mijn huidige applicaties?

Als uw huidige applicatie alerting functionaliteit bezit, dan bent u al bekend met de beperkingen ervan. De uitdagingen waar uw organisatie voor staat zijn uniek en de 'standaard alerts' die onderdeel uitmaken van uw bedrijfsapplicatie zijn waarschijnlijk te algemeen en daardoor niet geschikt voor de specifieke behoeften van uw organisatie.

 

Er zijn vele redenen waarom bedrijven kiezen voor TaskCentre's Advanced Business Alerts. Hieronder volgt slechts een beperkte opsomming:

 

  • Ze zijn niet hard gecodeerd
    Anders dan bij uw huidige notificaties, worden Advanced Business Alerts geheel afgestemd op úw bedrijfssituatie en zijn zeer snel en eenvoudig te maken of aan te passen. Ook blijven ze bewaard na het upgraden van uw applicatie.
  • U kunt ze toevoegen aan al uw bedrijfsapplicaties
    Veel organisaties werken met meerdere bedrijfsapplicaties. TaskCentre's Advanced Business Alerts zijn toe te voegen aan alle systemen.
  • Het zijn niet alleen interne notificaties
    TaskCentre's Advanced Business Alerts zijn niet beperkt tot gebruik binnen uw organisatie. Dankzij onze technologie kunnen belangrijke relaties, zoals leveranciers en klanten, informatie ontvangen via real-time alerts. Dit verbetert hun interactie met u en uw bedrijf.
  • Ze kunnen ook andere geautomatiseerde processen aansturen
    Onze Advanced Business Alerts hebben de mogelijkheid om andere, meer complexe, geautomatiseerde bedrijfsprocessen te starten. Zo kan bijvoorbeeld een escalatie overgedragen worden aan de verantwoordelijke personen binnen een organisatie. Tevens is er de mogelijkheid voor interacties tussen de processen en de medewerkers zodat de afhandeling van een 'event' geheel geschiedt volgens de geldende bedrijfsregels en procedures.
  • Nooit meer verlies van MS SQL triggers
    Als u ooit uw MS-SQL DB geupgrade heeft naar een nieuwere versie dan heeft u wellicht meegemaakt dat de gebouwde MS-SQL triggers verloren zijn gegaan. Omdat TaskCentre MS-SQL Triggers onafhankelijk van andere applicaties creëert en beheert, is dit probleem opgeheven.
  • U kunt notificaties ontvangen via diverse media
    Advanced Business Alerts kunnen ontvangen worden via diverse media zoals e-mail en SMS. Ook rapporten kunnen automatisch worden gegenereerd en als bijlage met de alert worden verstuurd.
  • Ze hebben geheugenfunctionaliteiten ingebouwd
    Het geheugen binnen Advanced Business Alerts zorgt ervoor dat escalaties en andere geautomatiseerde taken die volgen op een trigger, worden uitgevoerd volgens uw bedrijfsregels en procedures.
  • We leggen u en uw bedrijf geen beperkingen op
    Door gebruik te maken van onze technologie kunt u een onbeperkt aantal Advanced Business Alerts creëren.

 

Voorbeelden van TaskCentre's Advanced Business zijn:

 

Financieel
• Bankrekening van leverancier aangepast
• Rekening "Kruisposten" niet in evenwicht
P&O
• Afloop BHV Certificaat
• Verhoogd ziekteverzuim
Productie
• Uitvalpercentage bij bewerking te hoog
• Te weinig grondstoffen voor geplande productie
Verkoop binnendienst
• Bewaking van backorders
• Controle op juistheid nieuwe order
Logistiek en voorraadbeheer
• Melding van te late leveringen
• Melding van afwijkende inkoopprijzen
Verkoop en marketing
• Melding geblokkeerde klanten
• Melding van A-klanten zonder omzet in periode
Product downloads
Social Media
Deel dit bericht via uw eigen
social media kanaal:
Meer informatie over de gebruikte producten of deze case study?
LinkedIn Vimeo YouTube