Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Document Automation & Orbis TaskCentre
Het creëren, distribueren en managen van bedrijfsdocumenten zijn veel voorkomende activiteiten voor het management en administratief personeel. De traditionele bedrijfsdocumenten vormen nog steeds de ruggengraat van gestructureerde bedrijfscommunicaties en transacties.

TaskCentre Document Automation biedt tools die organisaties in staat stellen te connecteren met bestaande applicaties om zodoende automatisch documenten te creëren en deze automatisch te distribueren naar de verschillende zakenpartners.

 

Of het nu rapporten, orderbevestigingen, facturen of betalingsherinneringen zijn, gestructureerde en terugkerende documenten kunnen automatisch gegenereerd en opgemaakt worden in verschillende formaten om vervolgens verspreid te worden middels diverse uitvoer media.

 

Enkele voorbeelden hoe TaskCentre Document Automation helpt bij bestaande klanten zijn:

 

Financieel
• Facturen in PDF
• Betalingsherinneringen
P&O
• Vacature circulering
• Vakantiekaart distributie
Productie
• Status rapport naar klant
• Distributie van werkopdrachten
Verkoop binnendienst
• Orderbevestigingen
• Offertes met bijlagen
Logistiek en voorraadbeheer
• Printen van DHL verzendetiketten
• Leveringsbericht
Verkoop en marketing
• Introductie nieuwe producten
• Aanbiedingen
Product downloads
Social Media
Deel dit bericht via uw eigen
social media kanaal:
Meer informatie over de gebruikte producten of deze case study?
LinkedIn Vimeo YouTube