Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
TaskCentre automatiseert aanvraag-
processen voor bedrijfsadviseurs
Expense Reduction Analysts (ERA), een wereldwijd netwerk van gespecialiseerde inkoopadviseurs, gebruikt TaskCentre om hun e-mailsysteem te koppelen aan het CRM systeem en om zodoende aanvraagprocessen te automatiseren.

Expense Reducton Analysts (ERA) is een onafhankelijk familie bedrijf dat vanaf 1992 is uitgegroeid tot een team van meer dan 150 franchise partners. ERA is de vertrouwde adviseur van vele organisaties in ruim 25 landen.

 

Voor sales- en marketingactiviteiten en om op aanvragen te reageren gebruikt ERA het CRM-systeem ONTRAPORT. Zodra de gegevens van een potentiële klant zijn ingevoerd in het CRM-systeem wordt automatisch een serie informatieve e-mails naar deze prospect gestuurd. Vervolgens worden dan taken toegewezen aan de accounts om dit op te volgen en informatiepakketten te verspreiden.

 

De uitdaging waarmee de organisatie werd geconfronteerd was dat er 1000 tot 2000 aanvragen per jaar binnenkwamen via e-mail en dat dit gedeelte van het proces niet was geautomatiseerd. Iedere nieuwe aanvraag moest handmatig in het CRM-systeem worden ingevoerd, hetgeen een vertraging opleverde in het beantwoorden van de aanvragen.

 

"Ons grootste probleem was dat iemand die 's avonds of in het weekend een aanvraag deed die informatie pas de volgende dag kreeg. Iemand die op vrijdag avond een aanvraag deed zou tot maandagochtend geen enkele informatie krijgen," aldus Dominic Williamson, Marketing Coördinator, Expense Reduction Analysts. "Wat dat betreft was het gewoon geen goede gebruikerservaring. Als je een aanvraag doet en je krijgt pas na een paar dagen antwoord (vooral in het weekend) dan krijg je geen goede indruk van het bedrijf."

Het tot een minimum beperken van handmatige processen

De organisatie wilde dit handmatige proces afschaffen zodat ze zich kon focussen op de opvolging van de aanvragen. Dit zou helpen om een efficiënter proces te creĆ«ren en daardoor ook een veel betere ervaring voor de eindgebruiker.

 

"Het is altijd een issue geweest om al die details handmatig in ons CRM-systeem te zetten. We hadden voorheen een goedkopere oplossing die gewoon niet voldeed. We hadden iets nodig dat meer maatwerk was en beter aanpasbaar," aldus Williamson.

 

Het bedrijf gebruikt TaskCentre nu om de e-mail uitwisseling met het CRM-systeem te koppelen en het aanvraagproces te automatiseren. De flexibiliteit van TaskCentre heeft ervoor gezorgd dat het hele automatiseringsproces gemakkelijk te beheren is en het stelt ERA in staat de taken aan te passen en te veranderen naar aanleiding van nieuwe e-mail structuren.

 

"Flexibiliteit was voor ons belangrijk omdat we geen oplossing wilden waarbij we steeds zouden moeten betalen om iets te laten ontwikkelen op het moment dat er bij ons iets veranderde," aldus Williamson. "Met behulp van TaskCentre kunnen we gemakkelijk een nieuwe taak aanmaken die de inkomende informatie aanvraag koppelt en de taak zelf configureert om de e-mail te koppelen. Die flexibiliteit was voor ons belangrijk en die wordt ons door TaskCentre geboden."

Case Study
Download de case study om het volledige succesverhaal van te lezen.
Producten
Voor Expense Reduction Analysts (ERA) zijn de volgende producten ingezet:
Social Media
Deel dit bericht via uw eigen
social media kanaal:
Bedrijfsinfo
Expense Reduction Analysts hanteert een integrale werkwijze die alle relevante aspecten voor kostenbesparing clustert en bovendien waarde creëert
Meer informatie over de gebruikte producten of deze case study?
LinkedIn Vimeo YouTube