Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Store4U
Dé webshop voor B2B én B2C
Met Store4U beschikt u in een handomdraai over een moderne en professionele webshop die voldoet aan uw eisen en wensen. Met Store4U kunt u uw webshop flexibel inrichten, waarbij u zelf de "look and feel" bepaalt. Middels TaskCentre is integratie met uw ERP-systeem zeer eenvoudig en blijven de gegevens in uw webshop consistent met uw ERP systeem.
De oplossing: Store4U
Een webshop is geen luxe!
Met Store4U beschikt u in een handomdraai over een moderne en professionele webshop die voldoet aan uw eisen en wensen. Door gebruik te maken van de geavanceerde technologie van TaskCentre® is integratie met uw ERP systeem zeer eenvoudig. Hierdoor is de webshop binnen enkele dagen volledig operationeel en zijn de gegevens in uw webshop consistent met uw ERP systeem. Met Store4U kunt u uw webshop flexibel inrichten.
U bepaalt zelf de "look and feel" en definieert eenvoudig aanbiedingen en klantspecifieke prijzen en assortimenten. Store4U is in nauwe samenwerking met onze klanten ontwikkeld en in de praktijk getest. De "best practices" zijn in de huidige versie verwerkt.
Meer info?
Store4U & Google searchresults
  • Voorbereiden van uw ERP systeem
  • Koppelen met uw ERP-systeem
  • Uw "look and feel"
  • Starten!
Meer info?
Stap 1
Voorbereiden van uw ERP systeem
Store4U maakt gebruik van de gegevens uit uw ERP systeem. De door u gewenste functionaliteit moet daarin natuurlijk wel aanwezig zijn. Denk hierbij aan extra zoekvelden bij een artikel, een extra kenmerk bij de debiteur of deze toegang krijgt tot de webshop, etc. Deze extra velden worden gedefinieerd en gevuld binnen uw eigen ERP systeem. Uw ERP systeem is dus leidend. De gegevens uit uw ERP systeem worden vervolgens automatisch gesynchroniseerd met de database van Store4U.
Stap 2
Koppelen met uw ERP-systeem
Store4U synchroniseert niet alleen met de stambestanden uit uw ERP systeem maar schrijft ook gegevens terug in uw ERP systeem. Denk hierbij aan nieuwe debiteuren die zich aanmelden via de webshop of nieuwe orders die via de webshop geplaatst worden. Ook dit gebeurt middels Orbis TaskCentre®. Orbis TaskCentre® kan aan vrijwel ieder ERP systeem gekoppeld worden. Voorwaarde is dat uw ERP systeem via een 32 bits ODBC koppeling toegankelijk is.
Stap 3
Uw "look and feel"
Uw webshop is in uiterlijk en bedieningsgemak gemakkelijk af te stemmen op uw wensen. Hoe en waar wilt u de artikelnavigatie geplaatst hebben? Wilt u voorraden tonen in de webshop? Wilt u de artikelen met een kleine afbeelding tonen of uitsluitend in een lijst? Al dit soort zaken zijn binnen de instellingen van Store4U gemakkelijk te definiëren. Eenmalig wordt uw huisstijl binnen Store4U gedefinieerd. Omdat Store4U werkt met een zogenaamde "Stylesheet" kan dit op een snelle manier.
Stap 4
Starten!
Nadat u de inrichting heeft voltooid, wordt de synchronisatie met uw ERP systeem gestart. Op dat moment wordt de database van Store4U gevuld met de actuele situatie uit uw ERP systeem. Andere Orbis taken zorgen ervoor dat nieuwe orders in uw ERP systeem ingelezen worden, orderbevestigingen verstuurd worden, etc. U kunt vervolgens binnen uw ERP systeem aangeven welke klanten een inlognaam en een wachtwoord voor uw websop dienen te ontvangen en uw webshop is gereed voor gebruik!
  • Inlezen van orders
  • Toegang geven
  • Contactpersonen
  • HGS-structuur
  • Aanbiedingen & Prijsafspraken
  • Bestellen
  • Order & Factuurhistorie
  • Meer...
Meer info?
Inlezen orders
Inlezen orders in úw ERP Systeem
Een van de belangrijkste functies van een webshop is natuurlijk dat de weborders automatisch in uw ERP systeem terechtkomen. Store4U maakt hiervoor gebruik van taken binnen Orbis TaskCentre®. Het inlezen van nieuwe orders kan hierbij op verschillende manieren en momenten geschieden, maar wordt altijd afgehandeld via een Orbis taak.
Toegang geven
Uw klanten toegang geven tot uw webshop
Om in de webshop in te loggen ontvangen uw klanten een inlognaam en een wachtwoord. Dit kan volledig automatisch afgehandeld worden. Binnen uw ERP systeem hoeft u alleen maar aan te geven dat u de klant toegang wilt geven tot de webshop. Nadat een klant is ingelogd, kan deze zijn eigen gegevens inzien en eventueel aanpassen. Ook afleveradressen van een klant zijn binnen de webshop bekend, want deze gegevens worden gesynchroniseerd.
Contactpersonen
Meerdere contactpersonen per klant
Store4U biedt de mogelijkheid om meerdere contactpersonen van een klant toegang te geven. De hoofdcontactpersoon (van een klant) kan eventueel een eigen assortiment samenstellen waaruit de collega's kunnen en mogen bestellen. Ook is het mogelijk dat iedere klant zijn eigen prijsafspraken ziet en inzicht heeft in alle orders met bijbehorende status. Zelfs het downloaden van facturen via de webshop is een functionaliteit die Store4U ondersteunt.
HGS-structuur
Ondersteunt HGS-structuur voor artikelen
Aan ieder artikel kan een HGS-structuur gekoppeld worden. HGS staat voor een indeling te weten: Hoofdgroep, Groep en Subgroep. Met deze indeling zijn artikelen snel en gemakkelijk te vinden in de artikelnavigatie van de Webshop. Store4U ondersteunt een standaard HGS-structuur tot 3 niveaus. Store4U biedt een uitgebreide zoekfunctionaliteit, waarbij een gebruiker een woord of een deel van een artikelnummer invoert om een artikel te vinden. Filteren op merk is ook mogelijk. Al deze extra kenmerken worden in uw ERP systeem aan een artikel toegevoegd en door middel van een standaard Orbis taak gesynchroniseerd met de database van Store4U.
Aanbiedingen & Prijsafspraken
Gebruik van standaard prijslijsten, kortingscodes en staffelkortingen voor alle of specifieke klanten
Binnen de webshop is het mogelijk om artikelen waarvoor een aanbieding van toepassing is, extra aandacht te geven. U kunt aanbiedingen bijvoorbeeld aan de linkerzijde van het scherm tonen, maar het is ook mogelijk om de aanbiedingen als startpagina te tonen. Iedere klant ziet zijn eigen prijzen. Is hierbij de prijsafspraak lager dan de aanbiedingsprijs, dan wordt hier rekening mee gehouden en wordt de laagste prijs op dat moment toegepast. Ook aanbiedingsartikelen en prijsafspraken worden hierbij centraal beheerd in uw ERP systeem en door middel van een standaard Orbis taak gesynchroniseerd met de webshop.
Bestellen
Bestellen uit webshop, assortiment of orderhistorie
Bestellen kan op verschillende manieren. Men kan het gewenste aantal invoeren bij de artikellijst of het artikeldetailscherm. Deze artikelen worden vervolgens in de winkelwagen geplaatst. Ook kan een nieuwe bestelling vanuit een historische order worden gemaakt. Dit is gemakkelijk wanneer een klant een bij- of herhaalbestelling wil plaatsen. Wanneer een klant klaar is met bestellen kan door de keuze 'uitchecken' de bestelling worden afgerond. Vervolgens wordt de bestelling door middel van een Orbis taak ter afhandeling in uw ERP systeem gezet. Store4U houdt rekening met eventuele order- of transportkosten. Ook kan een klant een afwijkend afleveradres invoeren en een betaalwijze selecteren. Store4U houdt de standaard betaalwijze aan zoals die in uw ERP systeem is vastgelegd en ondersteunt de betaalwijzen zoals op rekening, eenmalige incasso, rembours, vooruitbetaling, maar ook de meeste on-line betaalwijzen zoals creditcard, Paypal en iDEAL.
Order- & Factuurhistorie
Order- & factuurhistorie zichtbaar voor klant
Binnen Store4U is het mogelijk om allerhande informatie uit uw ERP systeem aan uw klant te tonen. Orderinformatie geeft inzicht in alle lopende en/of historische orders, ook als deze rechtstreeks buiten de webshop zijn geplaatst. Aan de hand van de status van de order kan een klant zien wanneer hij deze de bestelling kan verwachten.
Meer...
Ontdek wat Store4U voor kan betekenen
Wilt u weten wat Store4U voor u kan betekenen? Kijk dan op onze website http://www.orbis-software.nl of neem contact met ons op email adres: verkoop@orbis-software.nl of telefoonnummer +31 (0) 40 290 1640.
De klant aan het woord
Al vele klanten maken gebruik van Store4U. Weten waarom en wat Store4U voor u kan betekenen?
Klik dan op een van onderstaande Case Studies voor hun succesverhaal met Orbis TaskCentre en Store4U.

Download Case Study
Zevenboom
"Zevenboom is de oplossingen van Orbis Software jaren geleden gaan inzetten. Wat begon met een paar simpele taken met Orbis TaskCentre, is nu enorm uitgebreid. Automatisch debiteurenbeheer met Debman4U werd al snel onderdeel van Zevenboom en later bouwde ze hun professionele webshop met Store4U van Orbis Software. Sinds kort is ook Workflow4U onderdeel van Zevenboom."
Gebruikte software: Orbis TaskCentre - Debman4U - Portal4U - Store4U - Workflow4U | Branche: Groothandel

Download Case Study
Bugaboo
"We gebruiken Orbis TaskCentre voor heel veel zware logistieke processen, vertelt Rob van Dijk, IT Manager bij Bugaboo International BV. Orbis TaskCentre werkt op 5 servers en we hebben honderden taken binnen Orbis TaskCentre gedefinieerd. Een proces dat hij nader toelicht is het EDI verkeer. We hebben een nauw contact met onze externe warehouses over de hele wereld."
Gebruikte software: Orbis TaskCentre - Scan4U - Store4U | Branche: Productie - Groothandel

Download Case Study
Nieuwkoop
"Orbis TaskCentre is voor ons een strategisch product dat precies aansluit bij onze wensen", aldus Danny Gerritsen, directeur bij Nieuwkoop Europe BV. "Door de explosieve groei van onze organisatie is het heel belangrijk dat onze (vaak complexe) processen niet stagneren. Dit doe je niet alleen door bekwame mensen aan te trekken maar ook door deze processen kritisch te bewaken. Orbis TaskCentre is voor ons dan ook een onmisbaar product. Met Orbis TaskCentre ben je 'in control' en dat geeft een goed gevoel".
Gebruikte software: Orbis TaskCentre - Store4U | Branche: Groothandel
Al vele klanten maken gebruik van de kracht en mogelijkheden van onze produceten
Meer informatie, een vrijblijvende demonstratie of een offerte op maat voor Store4U?
LinkedIn Vimeo YouTube