Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Zendesk Integratie
Haal meer uit Zendesk
Steeds meer bedrijven zoeken hun weg om de relatie met hun klanten op een zo hoog mogelijk niveau te houden. Producten als Zendesk helpen bedrijven met het verbeteren van communicaties en dragen bij aan de betrouwbaarheid, flexibiliteit en schaalbaarheid van de organisatie. Door informatie uit Zendesk samen te voegen met informatie uit andere interne- of cloud gebaseerde oplossingen, wordt belangrijke informatie beter zichtbaar en kunnen betere resultaten behaald worden.

Bent u op zoek naar een eenvoudige oplossing om Zendesk te koppelen met CRM-, ERP- of een op maat gemaakte applicatie? Dan bieden Orbis TaskCentre en de Zendesk Integration Connector dé oplossing! Zo kunt u bijvoorbeeld:

  • Automatisch CRM-applicaties voorzien van Zendesk ticket-informatie.
  • Automatisch Zendesk klant- en servicetickets aanmaken op basis van een geplaatste order in een ERP oplossing.
  • Klant feedback meten.
  • Automatisch aanmaken en versturen van e-mails naar Zendesk en niet Zendesk gebruikers.

De voordelen van het integreren van Zendesk met andere systemen zijn:

  • Optimale zichtbaarheid van support-ticket informatie.
  • Het vermijden van foutgevoelige en trage invoer van data.
  • Beleidsmakers worden beter geïnformeerd.
  • Supportafdelingen worden beter benut.
  • Verbetering van de productiviteit.
Integreren met...
Orbis TaskCentre kan Zendesk eenvoudig integreren met bijvoorbeeld:

Meer informatie, een vrijblijvende demonstratie of een offerte op maat?
LinkedIn Vimeo YouTube