Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Knowledge Base
De browser van TaskCentre zelf is onzichtbaar.
Id: 000006 | Datum: 30-11-2016 | Producten: TaskCentre
Het is mogelijk dat men bij het openen van een taak de browser van Taskcentre niet ziet. Wanneer dit browserscherm niet zichtbaar is in een taak is dat waarschijnlijk omdat de vorige gebruiker met een hogere beeldschermresolutie heeft gewerkt. TaskCentre onthoudt de laatste positie van het browser scherm, waardoor dit scherm nu dus effectief 'buiten het beeld' staat.

Oplossing / workaround
Om dit probleem op te lossen, zal men deze opgeslagen posities moeten verwijderen. De registratie van alle schermposities binnen taskcentre wordt in het systeemregister bijgehouden, onder de key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Orbis Software\TaskCentre\WindowStates

Deze key moet dan volledig verwijderd worden (Inclusief submappen), en daarna worden alle venster instellingen van Orbis TaskCentre gereset.



Afbeelding 1 – De Registery key met de Venster instellingen.
ID: 000006
Datum: 30-11-2016
Heeft betrekking op de volgende producten:
TaskCentre
Heeft u vragen, of wellicht ondersteuning nodig? Neem dan via onze Orbis Portal contact op met onze helpdesk.
LinkedIn Vimeo YouTube