Eenvoudig koppelen en synchroniseren

SYSPRO integreren met Shopify

De koppeling tussen SYSPRO en je Shopify webshop is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag'n'drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.

SYSPRO Shopify koppeling - ERP eCommerce integratie & koppeling

De mogelijkheden van onze SYSPRO integratie met Shopify

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Bestellingen vanuit Shopify naar SYSPRO.
  • Relatiegegevens synchroniseren tussen SYSPRO en Shopify.
  • Artikelgegevens vanuit SYSPRO naar Shopify.
  • Voorraadgegevens vanuit SYSPRO naar Shopify.
  • Het automatisch afdrukken van pakbonnen en/of facturen en afletteren van betalingen.
  • De mogelijkheid om te koppelen met meerdere administraties, magazijnen, webshops, talen verkoopplatformen etc.
Orbis Software Integratie oplossingen voor ecommerce systemen

De voordelen van deze ERP - eCommerce koppeling

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van SYSPRO en Shopify worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie is, zowel in SYSPRO als in Shopify,
    altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze SYSPRO Integration Tool en onze Shopify Integration Tool.
Onze klanten over de SYSPRO - Shopify Integration tools:
"Wij voeren alleen nog maar de noodzakelijke velden van een artikel in. Wanneer we dit artikel opslaan vult RPA Platform automatisch de ontbrekende gegevens aan en zorgt er tevens voor dat de artikelen aangemaakt worden in de verschillende administraties en webshop. Geen foute invoer meer of dubbel werk meer!"
Ed de Vries - Doornbos Equipment BV

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke SYSPRO - Shopify processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze SYSPRO - Shopify integratie

Kan ik Shopify met SYSPRO integreren?

De Shopify SYSPRO-integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die SYSPRO en Shopify gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare orderbeheerprocessen te stroomlijnen.

Het biedt Shopify-partners en zowel B2B- als B2C-gebruikers de mogelijkheid om automatisch klantinformatie, Shopify-verkooporders, producten, voorraad en prijzen te downloaden en te uploaden zonder tussenkomst van een medewerker, tenzij anders aangegeven in een eCommerce-proces.

Het biedt extra Shopify-waarschuwingen om je op de hoogte te houden als een verkoopproces mislukt. Tevens kunnen meldingen van lage voorraad en niet op voorraad verstuurd worden om ervoor te zorgen dat de voorraadniveaus consistent zijn in alle bedrijfssystemen.

Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.

Hoe integreer ik met de Shopify API?

De Shopify SYSPRO-integratieconnector van BPA Platform vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Shopify en SYSPRO. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Shopify-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals Product, Klant en Order.

De antwoorden die van de Shopify API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.

Wat zijn de voordelen van een Shopify integratie met SYSPRO?

Veelvoorkomende commerciële voordelen die door Shopify SYSPRO-integratie worden bereikt, zijn onder meer:

  • gestroomlijnd Shopify-orderbeheerproces,
  • verbeterde klantenservice,
  • aanzienlijk kortere orderverwerkingstijden,
  • verbeterde productiviteit van medewerkers,
  • verwijdering van herhaalde gegevensinvoer en bijbehorende administratiefouten,
  • verbeterde operationele kosten.

Kan ik Shopify koppelen met een koeriersdienst?

Shopify is eenvoudig uit te breiden middels een koppeling naar je gewenste koeriersdienst. Shopify kan zo gekoppeld worden met PostNL, DPD, DHL, FedEx, UPS of TNT. Orders uit Shopify en SYSPRO kunnen automatisch geplaatst worden, track & trace informatie per sms of e-mail verzonden worden en nog veel meer… Op onze logistiek integratie pagina vindt je meer informatie hierover.

Wat kost een Shopify SYSPRO koppeling?

De prijs voor een koppeling tussen SYSPRO en Shopify is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een koppeling voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De SYSPRO - Shopify integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
De voordelen van een automatisch rapportageproces

De voordelen van een automatisch rapportageproces

De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.

Lees meer