Eenvoudig koppelen en synchroniseren
SYSPRO integreren met Shopify
De koppeling tussen SYSPRO en je Shopify webshop is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag'n'drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.
De mogelijkheden van onze SYSPRO integratie met Shopify
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Bestellingen vanuit Shopify naar SYSPRO.
- Relatiegegevens synchroniseren tussen SYSPRO en Shopify.
- Artikelgegevens vanuit SYSPRO naar Shopify.
- Voorraadgegevens vanuit SYSPRO naar Shopify.
- Het automatisch afdrukken van pakbonnen en/of facturen en afletteren van betalingen.
- De mogelijkheid om te koppelen met meerdere administraties, magazijnen, webshops, talen verkoopplatformen etc.
De voordelen van deze ERP - eCommerce koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van SYSPRO en Shopify worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie is, zowel in SYSPRO als in Shopify,
altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer. - Een oplossing voor duur maatwerk.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze SYSPRO Integration Tool en onze Shopify Integration Tool.
Onze klanten over de SYSPRO - Shopify Integration tools:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke SYSPRO - Shopify processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze SYSPRO - Shopify integratie
Kan ik Shopify met SYSPRO integreren?
De Shopify SYSPRO-integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die SYSPRO en Shopify gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare orderbeheerprocessen te stroomlijnen.
Het biedt Shopify-partners en zowel B2B- als B2C-gebruikers de mogelijkheid om automatisch klantinformatie, Shopify-verkooporders, producten, voorraad en prijzen te downloaden en te uploaden zonder tussenkomst van een medewerker, tenzij anders aangegeven in een eCommerce-proces.
Het biedt extra Shopify-waarschuwingen om je op de hoogte te houden als een verkoopproces mislukt. Tevens kunnen meldingen van lage voorraad en niet op voorraad verstuurd worden om ervoor te zorgen dat de voorraadniveaus consistent zijn in alle bedrijfssystemen.
Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.
Hoe integreer ik met de Shopify API?
De antwoorden die van de Shopify API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.
Wat zijn de voordelen van een Shopify integratie met SYSPRO?
- gestroomlijnd Shopify-orderbeheerproces,
- verbeterde klantenservice,
- aanzienlijk kortere orderverwerkingstijden,
- verbeterde productiviteit van medewerkers,
- verwijdering van herhaalde gegevensinvoer en bijbehorende administratiefouten,
- verbeterde operationele kosten.
Kan ik Shopify koppelen met een koeriersdienst?
Shopify is eenvoudig uit te breiden middels een koppeling naar je gewenste koeriersdienst. Shopify kan zo gekoppeld worden met PostNL, DPD, DHL, FedEx, UPS of TNT. Orders uit Shopify en SYSPRO kunnen automatisch geplaatst worden, track & trace informatie per sms of e-mail verzonden worden en nog veel meer… Op onze logistiek integratie pagina vindt je meer informatie hierover.
Wat kost een Shopify SYSPRO koppeling?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De SYSPRO - Shopify integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: