Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Orbis Software video's:
|
oplossingen
Breng uw klantenservice op topniveau met Workflow4U en Portal4U
Video Inhoud
  • Video details
  • Gesproken tekst
  • Veelgestelde vragen
  • Links & downloads
Breng uw klantenservice op topniveau met Workflow4U en Portal4U
11-05-2017 00h 03m 36s Niveau: Laag Workflow4U, Portal4U, TaskCentre
Goede support staat garant voor een optimale klantenbinding. Uw klanten willen immers snel en zo goed mogelijk geholpen worden met hun problemen. Wij bij Orbis Software hebben daarom voor de combinatie Portal4U en Workflow4U gekozen.

Onze klanten en partners hebben veelal direct toegang tot onze Orbis Portal. Hierin kunnen zij alle gegevens vinden die voor hun van toepassing zijn, zoals facturen, licenties, orders plaatsen, maar ook helpdesk-vragen indienen.

In deze video laten we u zien hoe een klant eenvoudig een helpdeskcall in de portal kan indienen, deze vol automatisch bij onze support-afdeling terecht komt, automatische prioritering plaatsvindt en de klant continu betrokken blijft bij de voortgang van een call.

In deze video komen de volgende onderdelen aan bod:
Deel deze video:
Breng uw klantenservice op topniveau met Workflow4U en Portal4U

Portal4U
Onze klanten en partners hebben veelal direct toegang tot onze Orbis Portal. Hierin kunnen zij alle gegevens vinden die voor hun van toepassing zijn, zoals facturen, licenties, orders plaatsen, maar ook helpdesk-vragen indienen.
Een voorbeeld: De systemen bij klant Janssen BV lopen helemaal vast, TaskCentre werkt niet meer en hij zit met zijn handen in het haar omdat zijn medewerkers niet meer verder kunnen werken. Hij logt daarom in op onze portal en kiest voor "Nieuwe helpdesk vraag indienen", geeft alle benodigde informatie in en kiest voor "Bewaren".

Workflow4U
Na het invullen van het formulier wordt direct een nieuwe workflow voor onze helpdesk aangemaakt. Afhankelijk van de gekozen waarde in "Kan er verder gewerkt worden" in het portal-formulier van de klant, bepaalt TaskCentre welke prioriteit de call krijgt. Onze support medewerker opent de call en ziet alle details van de klant, eventuele partner, informatie uit het portal formulier, de bijlages, etc. Hij kan dus direct aan de slag met deze call.

Na het lezen van de vraag van De Heer Janssen, geeft de supportmedewerker een antwoord in en kiest voor de actie "Vragen om informatie". De workflow komt in de status "Wacht op reactie klant" terecht en de klant krijgt nu automatisch per e-mail een bericht dat zijn call ge-update is. Middels de hyperlink in de e-mail komt hij automatisch bij de betreffende call in de portal terecht. Hier ziet hij het antwoord van onze helpdeskmedewerker en kan hij via de optie "Toevoegen" antwoord geven op de vraag van onze helpdesk.

Na het aanvullen van de helpdesk-call door de klant komt de workflow terecht in de status "In behandeling".

Is het probleem opgelost bij de klant, dan kiest de helpdeskmedewerker voor de optie "Afhandelen" en wordt de call afgesloten. Ook de klant wordt automatisch geïnformeerd dat deze call is afgehandeld en ontvangt keurig per e-mail een verslag met het verloop van deze helpdesk-call.

In workflow worden alle acties keurig in de tijd bijgehouden. Zo gaat geen enkel detail verloren. U ziet op het einde ook de actie "heropenen". Niet alleen de helpdeskmedewerker kan de call in workflow heropenen, ook de klant heeft de mogelijkheid om deze call te heropenen maar dan in de portal. Ook na het heropenen blijven alle historische handelingen en informatie behouden.

De voordelen
Door het proces van helpdesk calls volledig te automatiseren kunnen wij een veel betere service naar onze klanten geven. De voordelen:
- Urgente gevallen worden beter zichtbaar.
- Er is prioritering, dit is per telefoon niet mogelijk.
- Werkzaamheden zijn beter in te plannen.
- Een workflow kan ook eenvoudig aan een andere afdeling toegekend worden.
- Daar waar telefonische gesprekken vaak veel tijd kosten, levert een helpdesk-call juist tijd op.
- Alle werkzaamheden verlopen gestructureerd en overzichtelijk in één systeem.
- Geautomatiseerde processen verhoogt de betrokkenheid van klanten en partners.

Veelgestelde vragen
Uw vraag staat hier niet bij? Stel hem dan gelijk via onze Portal.
Infosessie links & downloads
Wellicht ook interessant voor u:
Marketing op het allerhoogste niveau met Workflow4U en MailChimp
Marketing op het allerhoogste niveau met Workflow4U en MailChimp
[ Bekijk video ]
De integratie van e-mail middels Workflow4U
De integratie van e-mail middels Workflow4U
[ Bekijk video ]
Het indienen van een declaratie in Workflow4U
Het indienen van een declaratie in Workflow4U
[ Bekijk video ]
De introductie van Workflow4U
De introductie van Workflow4U
[ Bekijk video ]
Portal4U, Maak eenvoudig uw eigen portals
Portal4U, Maak eenvoudig uw eigen portals
[ Bekijk video ]
Meer weten over Orbis Software Benelux BV en zijn producten?
LinkedIn Vimeo YouTube