Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Orbis Software video's:
|
support
Indienen helpdeskcall in de Klanten/Partnerportal
Video Inhoud
  • Video details
  • Gesproken tekst
  • Veelgestelde vragen
  • Links & downloads
Indienen helpdeskcall in de Klanten/Partnerportal
16-04-2015 00h 03m 03s Niveau: Laag Portal4U
Als klant van Orbis Software heeft u direct toegang tot de Orbis Klanten-/Partnerportal.
Deze video laat zien, hoe u eenvoudig zelf een helpdeskcall in onze klantenportal kunt invoeren en bestaande calls kunt volgen.

In deze infosessie komen de volgende onderdelen aan bod:
Deel deze video:
Indienen helpdeskcall in de Klanten/Partnerportal

In deze video laten we u zien hoe u een helpdeskvraag kunt invoeren in onze klantenportal.

Wanneer we ingelogd zijn als Peter de Groot, kiezen we voor de menukeuze "Nieuwe Helpdesk Call indienen" onder de menugroep "Helpdesk". U komt nu terecht in het invulformulier "Nieuwe helpdesk call". U dient er rekening mee te houden dat de velden die nu gearceerd worden, verplicht zijn. U moet dus een keuze maken. Allereerst kiest u het product waarvoor u de helpdesk call wilt indienen. Wij kiezen hier voor Orbis TaskCentre. U kiest vervolgens de versie van Orbis TaskCentre waarmee u werkt. Vervolgens geeft u aan welk type vraag u wilt stellen aan de helpdesk. Dit kan een functionele vraag zijn, maar bijvoorbeeld ook een vraag over uw licentie. Wij kiezen hier voor een technische vraag. Mocht uw vraag een technische of functionele vraag zijn, dan kunt u vervolgens aangeven op welke omgeving deze call betrekking heeft. Wij kiezen hier voor de "live omgeving". Op de vraag of er verder gewerkt kan worden, kiezen we voor "Ja". Bij "onderwerp/uw referentienummer" kunt u eventueel uw eigen interne call of referentienummer opgeven. Of u geeft in kernwoorden aan waar de call betrekking op heeft. Wij vullen hier in, "Taak werkt niet meer". In het tekstveld "Vraag" kunt u uw vraag uitvoerig beschrijven. Hoe beter u uw vraag omschrijft, des te beter kunnen wij u van dienst zijn. Neem dus even de tijd om het goed te omschrijven. Wij vullen nu onze vraag in. "De taak die de wekelijkse kengetallen verstuurd aan het management, werkt niet meer. ". U kunt eventueel nog een bijlage toevoegen met een screenshot van het probleem of een ander document. In dit voorbeeld slaan we dit over. We klikken op de bewaarbutton en de helpdeskcall is ingediend.

U kunt uw call verder volgen via het overzicht Helpdesk calls huidig jaar. Wanneer de helpdesk-medewerker een antwoord heeft of de werkzaamheden zijn voor u uitgevoerd, dan kunt u dit bij antwoord terugzien. U ontvangt uiteraard ook een e-mail wanneer de support medewerker uw call heeft afgehandeld.

Veelgestelde vragen
Uw vraag staat hier niet bij? Stel hem dan gelijk via onze Portal.
Wellicht ook interessant voor u:
Inloggen op de Klanten/Partnerportal
Inloggen op de Klanten/Partnerportal
[ Bekijk video ]
Portal4U, Deel 1: Commercieel
Portal4U, Deel 1: Commercieel
[ Bekijk video ]
Portal4U, Deel 2: De Basis
Portal4U, Deel 2: De Basis
[ Bekijk video ]
Portal4U, Deel 3: Geavanceerd
Portal4U, Deel 3: Geavanceerd
[ Bekijk video ]
Meer weten over Orbis Software Benelux BV en zijn producten?
LinkedIn Vimeo YouTube