Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
SnelStart koppeling
Maak eenvoudig een koppeling
tussen SnelStart en andere systemen
De producten van SnelStart bieden alles wat u nodig heeft om te factureren en boekhouden. Zo helpen de producten van SnelStart om grip te houden op uw bedrijf en financiën. U maakt reeds gebruik van SnelStart? U zoekt een eenvoudige, snelle, goedkope en automatisch oplossing om gegevens van en naar SnelStart over te zetten? U wilt weten welke koppelingen met SnelStart mogelijk zijn, of hoe u SnelStart eenvoudig kunt uitbreiden? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze integratie oplossing voor SnelStart biedt antwoord op vrijwel al uw integratie- en automatiseringswensen. Zo kunt u bijvoorbeeld snel en eenvoudig SnelStart koppelen met SalesForce, WooCommerce of Magento webshop, MailChimp of andere salarisadministratie, CRM- of webwinkel oplossing.

Gegevens worden automatisch verwerkt en het handmatig ex- en importeren van bestanden behoort definitief tot het verleden. Denk dan aan het automatisch verwerken van o.a.:

  • Artikelen
  • Bankboekingen
  • Dagboeken
  • Grootboeken
  • Inkoopboekingen
  • Kasboekingen
  • Relaties
  • Verkoopboekingen, -facturen en -orders

Vul zelf maar aan: "Ik wil dat..." en Orbis TaskCentre en de SnelStart koppeling doen voor u, volledig automatisch, de rest. Orbis TaskCentre sluit naadloos aan op de producten van SnelStart. Onze oplossingen besparen kostbare tijd en maken maatwerk overbodig.

We noemen een aantal voordelen van onze SnelStart koppeling:

  • Onze oplossing maak communicatie van en naar SnelStart veel eenvoudiger.
  • Er zijn geen aanpassingen aan uw SnelStart pakket nodig.
  • Het biedt direct een uitbreiding van uw SnelStart omgeving.
  • Orbis TaskCentre is een markt-bewezen oplossing.
  • Niet langer handmatig ex- en importeren van data in verschillende systemen.
  • De zichtbaarheid van belangrijke informatie wordt verbeterd.
    Dit biedt juist meer daadkracht in het maken van beslissingen.
  • Processen verlopen precies zoals u ze bedacht heeft.
  • Zonder extra personeel eenvoudig bedrijfsprocessen uitbreiden.
  • SnelStart of andere systemen uitbreiden met workflow mogelijkheden of online portalen.
Integreren met...
Orbis TaskCentre kan Snelstart eenvoudig integreren met bijvoorbeeld:

Meer informatie, een vrijblijvende demonstratie of een offerte op maat?
LinkedIn Vimeo YouTube