Uitbreiden met portalen
Portal Platform integreren met Exact Globe, Synergy en Exact Online
Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit Exact delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. De integratie met Exact is eenvoudig gemaakt dankzij de easy-to-use drag’n’drop oplossing.
Ben je op zoek naar een flexibel, schaalbaar en veilig portaal voor Exact? Dan is Portal Platform voor jou ontworpen!
Portal Platform biedt je de mogelijkheid om eenvoudig een portaaloplossing te implementeren volgens jouw wensen en jouw eigen huisstijl. Biedt je klanten, medewerkers en relaties snel en eenvoudig een veilige digitale omgeving met toegang tot relevante documentatie en informatie. Portal Platform kan ook ingezet worden om informatie met elkaar uit te wisselen en zaken van relaties te ontvangen.
Korte implementatietijd
Geschikt voor Exact Globe, Synergy en Exact Online
Volledig integreerbaar
Hoge klanttevredenheid
24/7 Bereikbaar
De mogelijkheden met Portal Platform
Klantportaal
Maak eenvoudig een klantportaal en houd je klanten real-time op de hoogte van bijvoorbeeld lopende orders en openstaande posten.
Medewerkersportaal
Maak eenvoudig een medewerkersportaal voor vereenvoudiging van verlof-, en verzuimregistratie of het indienen van declaraties.
Projectenportaal
Werk eenvoudig samen met mensen binnen en buiten je organisatie middels een projectenportaal.
Supportportaal
Houd het werk op de helpdesk overzichtelijk door het maken van een supportportaal.
Wat zijn de voordelen van portalen voor Exact?
Onze Portal Platform oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd met Exact Globe, Synergy en Exact online waardoor de uitwisseling van gegevens eenvoudig kan worden geautomatiseerd en gegevens real-time overal up-to-date zijn. Andere voordelen zijn o.a.:
- Informatie veilig delen met klanten, medewerkers en relaties
- Verbeterde communicatie met klanten, medewerkers en relaties
- 24/7 bereikbaar voor klanten en relaties
- Hogere klanttevredenheid
- Informatie is, zowel in Exact als in je portaal, 24/7 up-to-date
- Minder e-mailverkeer
- Minder handmatige handelingen voor medewerkers
- Volledige integratie met Exact en je eigen huisstijl
- In Exact software hoeven géén extra gebruikers aangemaakt te worden en kan het aantal gebruikers gereduceerd worden.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Exact Globe Integration Tool, Exact Synergy Integration Tool of Exact Online Integration Tool en ons Portal Platform.
Onze klanten over Portal Platform:
Wij willen 24/7 bereikbaar zijn. Onze telefoonlijnen zijn niet voldoende in de winter. Daar gebruiken wij Orbis voor! - Hiddo Visser - Schaatsenfabriek Viking B.V.
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Wil je meer functies zien waar je van verstelt zult staan? Download de brochure voor meer uitleg, voorbeelden en mogelijkheden of vraag een webdemo aan en ervaar het zelf binnen een kwartiertje.
Veelgestelde vragen over online portaal oplossing
Wat zijn de minimale systeemeisen voor Portal Platform?
SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op "Mixed mode" ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag'n'drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Orbis als verlengstuk voor de oplossingen van Tans
Orbis Software biedt softwareproducenten de mogelijkheid om BPA Platform te embedden in eigen softwareproducten en als verlengstuk van eigen oplossingen aan te bieden aan klanten. Zo ook bij Tans, een bedrijf dat sinds 2009 met ons samenwerkt en zich heeft ontwikkeld tot een waardevolle partner binnen het partnernetwerk van Orbis Software. Lees hier alles over in deze blog.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
Ontvang onze productbrochure
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: