Portal Platform

Breng mensen, informatie en activiteiten bij elkaar

Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit onze verschillende interne systemen delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. Ook de integratie met je backoffice-systemen is eenvoudig gemaakt.

Deel informatie

Portal Platform biedt eindeloze portal mogelijkheden met onbeperkte flexibiliteit

PLTFRM PORTAL SLIDER 1 1

Klantenportaal

Houd je klanten realtime geïnformeerd over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen, overal en op ieder gewenst moment.

Medewerkersportaal

Eenvoudig werkroosters samenstellen of verlof en ziekte registreren. Gemakkelijk de urenverantwoording of declaraties indienen. Richt gemakkelijk een medewerkersportaal in naar je eigen wensen.

Cliëntenportaal

Een veilig webbased portaal dat je medewerkers of cliënten toegang geeft tot cliëntgerelateerde (zorg)dossiers en afspraken.

Studentenportaal

Laat studenten eenvoudig hun cijfers inzien, inschrijven voor examens en projecten inleveren.

Projectenportaal

Eenvoudig digitaal samenwerken aan projecten met relaties buiten je eigen organisatie op een veilige manier. Definieer formulieren, deel informatie en genereer dynamische managementinformatie.

Supportportaal

Houd je serviceniveau zeer hoog door je klanten via een supportportaal real-time te helpen en inzicht te geven in de status van lopende call’s.

PLTFRM PORTAL SLIDER 2

Portal Platform koppelen

Welk systeem wil je uitbreiden met portalen?

Portal Platform

Volledig aanpasbare portal
die alles bij elkaar brengt

Portal Platform is een modern en veilig systeem om informatie op een eenvoudige wijze te delen met relaties en/of medewerkers.

Veilig inloggen

Beheer inlog- en wachtwoordgegevens binnen je eigen databasesysteem. Je bepaalt zelf welke klanten, contact-personen of medewerkers je toegang verleent tot de portal.

Eigen look & feel

Bepaal zelf welke informatie je beschikbaar stelt en hoe deze informatie gepresenteerd dient te worden. Je portal kan eenvoudig voorzien worden van je eigen logo en huisstijl.

24-7 Online

Je portaal is altijd online en overal bereikbaar, ook buiten je openingstijden.

Definieer je eigen formulieren

Een helpdeskformulier of een orderformulier definiëren? Met de meegeleverde formulierdesigner bouw je gemakkelijk en zonder code ieder gewenst formulier.

Lijsten & Rapportages

Verwerk eenvoudig overzichten en rapportages in je portal met doorzoom mogelijkheden naar de detailinformatie of integreer de bekende rapportgeneratoren.

Gemakkelijk zelf te beheren

Je ontvangt standaard de “Portal Management Tool” waarmee je zelf in staat bent om de menustructuur, de inhoud en de synchronisatie van je portal tot op veldniveau te definiëren en te onderhouden.

Klantverhalen

Onze klanten over Portal Platform

“De leverancier kan inloggen in de supplier portal en kan meteen al zijn openstaande orders zien”.
Geert van Gesink Vice President IT, Technetix
“De urenregistratie in ons portaal wordt automatisch geïntegreerd met ons ERP systeem. De ingevoerde gegevens zijn dus gemakkelijk terug te vinden in e-Synergy. Voor ons is dit een onmisbaar systeem”.
Rob Zechner Manager ICT, ESPEQ Opleidingen BV
“Door de inzet van het klantportaal van Orbis kunnen klanten nu eenvoudig bestellen op elk gewenst moment”.
Hiddo Visser Directeur, Schaatsenfabriek Viking BV

Aan de slag

Breng mensen en informatie bij elkaar

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen

Over onze online portaal oplossing

Een klantportaal is een online omgeving waarin je je klanten real-time informeert over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen. Zo krijgen klanten overal en op ieder gewenst moment de juiste informatie. Om toegang te krijgen tot je beveiligde klantenportaal moeten mensen eerst inloggen op een beveiligde omgeving.

Door informatie 24/7 online beschikbaar te stellen verbeter je jouw dienstverlening, serviceniveau en communicatie. De persoonlijke beveiligde omgeving maakt het mogelijk aan specifieke wensen van een klant, medewerker of relatie te voldoen. Een online portaal is modern en veilig systeem om informatie eenvoudig en veilig te delen met relaties en/of medewerkers.

Een supportportaal is een centrale locatie waar je klanten, leveranciers en medewerkers real-time inzicht over de status van lopende call’s geeft. Zo kunnen nieuwe call’s eenvoudig aangemaakt en de status van bestaande call’s gevolgd worden. Een supportportaal kan ook dienen als vergaarbak van handleidingen, installatieinstructies, voorwaarden, etc. gedeeld worden.

ERP-systemen als Exact GlobeSAP Business One of Unit4 zijn eenvoudig uit te breiden met online portalen. BPA Platform zorgt voor de juiste synchronisaties tussen beide systemen.

Een aantal belangrijke kenmerken voor een succesvol klantenportaal zijn:

  • De behoefte en wensen van de gebruiker staan centraal. Informatie moet 24/7 beschikbaar zijn en klanten moeten eenvoudig taken kunnen uitvoeren.
  • Informatie is persoonlijk. Een klant verwacht informatie die voor hem of haar relevant is.
  • Het moet een veilige omgeving zijn, waarbij gegevens alleen via een inlog beschikbaar zijn.
  • De omgeving moet herkenbaar zijn. Denk hierbij aan de huisstijl van een website doortrekken in het klantenportaal, een befrijslogo verwerken, etc.
  • Gegevens moet snel en automatisch beschikbaar worden gesteld. Door de juiste synchronisaties op te zetten blijven gegevens in alle systemen consistent. Daar moet geen enkele handmatige handeling bij te pas komen. Een naadloze integratie met backoffice systemen is daarbij cruciaal.

De prijs van een online portaal is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een online portaal gesteld worden. Wil je weten wat een portaal voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

Een naadloze integratie met de backoffice systemen is cruciaal om de informatievoorziening in je online portaal real-time up-to-date te houden. Door automatische synchronisaties op te zetten worden gegevens tussen je interne systemen en het portaal consistent gehouden. BPA Platform is daarbij een onmisbare factor die continu wijzigingen in je interne systemen en je portaal monitort en gegevens heen en weer synchroniseert. Zo hoef je je dus nooit meer zorgen te maken dat gegevens niet consistent zijn of dat onnodig veel tijd in het handmatig overzetten van data wordt gestopt.

SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op “Mixed mode” ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

RPA Algemeen
Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

Optimaliseer jouw CRM-proces met Salesforce Integratie oplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Optimaliseer jouw CRM-proces met Salesforce Integratie oplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Inzicht in het belang van Salesforce integratieoplossingen voor CRM-procesverbetering Bedrijven streven voortdurend naar het verbeteren […]