Oplossingen voor jouw marketing afdeling
Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf
Ontdek hoe het automatiseren van dagelijkse administratieve taken, zoals nieuwsbrief afmeldingen, eCommerce-gegevensinvoer en het invoeren van leads uit campagnes in het CRM-systeem, de marketingafdeling helpt meer tijd te besteden aan het verbeteren van de prestaties.
Performance marketingsoftware, helpt jouw ideeƫn werkelijkheid te worden
De marketingoplossingen van Orbis Software kunnen klantinformatie automatisch in real-time bewaken en bijwerken en ervoor zorgen dat gegevens worden gedeeld tussen alle relevante marketingsystemen en -applicaties. Met de gegevens direct beschikbaar, is het dan mogelijk om een breed scala aan marketingactiviteiten te automatiseren via tal van marketingkanalen, waardoor bedrijven de operationele efficiƫntie kunnen verbeteren en snel en gemakkelijk inkomsten kunnen genereren.
Verbetert de klantervaring
Vergroot de zichtbaarheid van marketinggegevens
Vermindert handmatige beheertaken, b.v. e-mail afmeldingen, rapporten maken etc.
Verbeterde productiviteit van medewerkers
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.
- CRM
- Exact Synergy
- HubSpot
- MS Dynamics CRM
- Salesforce
- Zoho
- Documenten & Rapportages
- MS Reporting Services
- PDF Tool
- Power BI
- SAP Crystal Reports
- eCommerce
- Amazon
- Bol.com
- Magento
- Shopify
- WooCommerce
- B2B eCommerce Solution
- ERP
- Exact Globe
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Unit4
- Visma
- SAP B1
- SYSPRO
- Marketing
- MailChimp
- Logistiek
- DHL
- DPD
- FedEx
- GLS
- PostNL
- TNT
- UPS
- Shipping Platform
- Overige
- ABN AMRO
- Tikkie
- Rabobank
- VIES
- MS Exchange
- ISPnext
- Portal Platform
- Workflow Platform
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools marketing afdelingen hebben geholpen
- CRM-integratietools voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot, Zoho enz.
- E-mailmarketingintegratie met CRM-software, b.v. MailChimp, HubSpot, etc.
- Automatisering van marketingactiviteiten voor upgrade, up-sell of cross-sell
- SMS-meldingen en notificaties voor aanbiedingen en promotionele activiteiten
- Automatisch genereren en distribueren van welkomstbrieven of e-mails naar nieuwe klanten
- Monitoring van marketingdatabases en CRM-systemen op dubbele, slechte kwaliteit of ontbrekende gegevens
- Overzetten van nieuwe klantgegevens van eCommerce-systemen zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon en bol.com naar CRM- of marketingsystemen
- Afmeldingen voor campagnes automatisch verwerken
- Accountmanagers waarschuwen wanneer belangrijke klanten CTA's in marketing-e-mails klikken
- Monitoring van telemarketingactiviteiten en succespercentages
- Automatisch genereren van rapporten over campagnesucces, conversies en trendanalyse
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Personeelstekort? Los het op met automatisering!
Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.
Verbeter marketingprocessenĀ met Mailchimp-integratieoplossingen
Integratieoplossingen voor Mailchimp helpen je om het maximale uit je e-mailmarketinginspanningen te halen door processen te automatiseren, workflows te verbeteren en gepersonaliseerde communicatie mogelijk te maken.
Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren
CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op Ć©Ć©n platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiĆ«le voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geĆÆntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.