Oplossingen voor jouw klantenservice en helpdesk afdeling
Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen
Ontdek hoe je jouw Klantenservice en Helpdesk-afdeling kan laten profiteren van het automatisch aanmaken en distribueren van supporttickets, klanten eenvoudig toegang kan bieden tot informatie via webportalen en nog veel meer.
Ondersteuning van automatiseringssoftware die helpt om de klantenservice te verbeteren
De automatiseringssoftware en klantportaaloplossingen van Orbis Software kunnen CRM-systemen, online services van derden en een reeks helpdesksoftware integreren, evenals veel van de tijdrovende taken automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties zich concentreren op belangrijkere aspecten van service en ondersteuning verbeteren, zoals het ontwikkelen van selfservice klantenoplossingen.
Verbeterde en gestroomlijnde klantenservice
Verhoogde zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden
Kostbare en foutgevoelige beheertaken vermijden
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.
- CRM
- Exact Synergy
- HubSpot
- MS Dynamics CRM
- Salesforce
- Zoho
- Documenten & Rapportages
- MS Reporting Services
- PDF Tool
- Power BI
- SAP Crystal Reports
- eCommerce
- Amazon
- Bol.com
- Magento
- Shopify
- WooCommerce
- B2B eCommerce Solution
- ERP
- Exact Globe
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Unit4
- Visma
- SAP B1
- SYSPRO
- Marketing
- MailChimp
- Logistiek
- DHL
- DPD
- FedEx
- GLS
- PostNL
- TNT
- UPS
- Shipping Platform
- Overige
- ABN AMRO
- Tikkie
- Rabobank
- VIES
- MS Exchange
- ISPnext
- Portal Platform
- Workflow Platform
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools Klantenservice en Helpdesk afdelingen hebben geholpen
- Automatisering van support-tickets
- Selfservice klantenportaalsoftware
- Integratie van klantenservice en helpdesk Software zoals bijvoorbeeld Zendesk
- CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy en nog veel meer
- Levering van welkomstpakketten, documenten, verklaringen enz. na vraag van de klant
- Direct mail aanbieders integreren met andere systemen en applicaties
- Communicatie met klanten m.b.t. leveringen, nieuwe voorraad, dienstverlening etc. automatiseren
- Afgifte van jaarlijkse verlengingscontracten en garanties vanwege verlopen herinneringen
- Retourprocessen inclusief systeemupdates, klantmeldingen en rapporten
- Integratie van toepassingen voor klantonderzoek, zoals SurveyMonkey met bedrijfssoftware
- Melding aan het supportteam wanneer nieuwe klantenservice- of supportoproepen worden ontvangen
- Melden van onopgeloste ondersteuningsproblemen
- Tickets toewijzen aan een medewerker met vervaldatum en prioriteit
- Verzoeken om wachtwoord opnieuw in te stellen/ontgrendelen
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Wat is ERP-integratie?
In een tijdperk waarin digitale transformatie fundamenteel is, is ERP-integratie essentieel geworden om concurrerend te blijven, operationele efficiƫntie te verhogen en te zorgen voor een naadloze informatiestroom binnen de hele onderneming. In deze blog lees je wat ERP-integratie is, hoe het werkt, wat de voordelen zijn en geven we voorbeelden.
BrainSys aan het woord over ons partnership
Bij Orbis gaan we graag langdurige samenwerkingen aan. Zo werken we al sinds 2009 samen met BrainSys, welke is uitgegroeid tot een waardevolle partner binnen het partnernetwerk van Orbis Software. Bauke Dijkstra, consultant bij BrainSys vertelt over deze jarenlange samenwerking.
Personeelstekort? Los het op met automatisering!
Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.