Oplossingen voor jouw klantenservice en helpdesk afdeling

Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ontdek hoe je jouw Klantenservice en Helpdesk-afdeling kan laten profiteren van het automatisch aanmaken en distribueren van supporttickets, klanten eenvoudig toegang kan bieden tot informatie via webportalen en nog veel meer.

Klantenservice en helpdesk oplossingen - Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ondersteuning van automatiseringssoftware die helpt om de klantenservice te verbeteren

Ben je op zoek naar software om het maken en distribueren van supporttickets te automatiseren? Of wil je jouw klantenservice verbeteren door klanten een online klantenportaal te bieden, waarmee ze snel en gemakkelijk toegang hebben tot diverse (persoonlijke) informatie of een supportticket kunnen registreren en de status volgen?

De automatiseringssoftware en klantportaaloplossingen van Orbis Software kunnen CRM-systemen, online services van derden en een reeks helpdesksoftware integreren, evenals veel van de tijdrovende taken automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties zich concentreren op belangrijkere aspecten van service en ondersteuning verbeteren, zoals het ontwikkelen van selfservice klantenoplossingen.

      Verbeterde en gestroomlijnde klantenservice
      Verhoogde zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden
      Kostbare en foutgevoelige beheertaken vermijden
      Lagere operationele kosten

Welke systemen wil je integreren?

RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools Klantenservice en Helpdesk afdelingen hebben geholpen

  • Automatisering van support-tickets
  • Selfservice klantenportaalsoftware
  • Integratie van klantenservice en helpdesk Software zoals bijvoorbeeld Zendesk
  • CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy en nog veel meer
  • Levering van welkomstpakketten, documenten, verklaringen enz. na vraag van de klant
  • Direct mail aanbieders integreren met andere systemen en applicaties
  • Communicatie met klanten m.b.t. leveringen, nieuwe voorraad, dienstverlening etc. automatiseren
Orbis Software Integratie oplossingen
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
  • Afgifte van jaarlijkse verlengingscontracten en garanties vanwege verlopen herinneringen
  • Retourprocessen inclusief systeemupdates, klantmeldingen en rapporten
  • Integratie van toepassingen voor klantonderzoek, zoals SurveyMonkey met bedrijfssoftware
  • Melding aan het supportteam wanneer nieuwe klantenservice- of supportoproepen worden ontvangen
  • Melden van onopgeloste ondersteuningsproblemen
  • Tickets toewijzen aan een medewerker met vervaldatum en prioriteit
  • Verzoeken om wachtwoord opnieuw in te stellen/ontgrendelen

Interessante blogs & ebooks

Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiĆ«nter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiĆ«nter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
De voordelen van een automatisch rapportageproces

De voordelen van een automatisch rapportageproces

De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiĆ«le rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collegaā€™s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.

Lees meer
Tags: