Oplossingen voor jouw marketing afdeling
Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf
Ontdek hoe het automatiseren van dagelijkse administratieve taken, zoals nieuwsbrief afmeldingen, eCommerce-gegevensinvoer en het invoeren van leads uit campagnes in het CRM-systeem, de marketingafdeling helpt meer tijd te besteden aan het verbeteren van de prestaties.
Performance marketingsoftware, helpt jouw ideeƫn werkelijkheid te worden
De marketingoplossingen van Orbis Software kunnen klantinformatie automatisch in real-time bewaken en bijwerken en ervoor zorgen dat gegevens worden gedeeld tussen alle relevante marketingsystemen en -applicaties. Met de gegevens direct beschikbaar, is het dan mogelijk om een breed scala aan marketingactiviteiten te automatiseren via tal van marketingkanalen, waardoor bedrijven de operationele efficiƫntie kunnen verbeteren en snel en gemakkelijk inkomsten kunnen genereren.
Verbetert de klantervaring
Vergroot de zichtbaarheid van marketinggegevens
Vermindert handmatige beheertaken, b.v. e-mail afmeldingen, rapporten maken etc.
Verbeterde productiviteit van medewerkers
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools marketing afdelingen hebben geholpen
- CRM-integratietools voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot, Zoho enz.
- E-mailmarketingintegratie met CRM-software, b.v. MailChimp, HubSpot, etc.
- Automatisering van marketingactiviteiten voor upgrade, up-sell of cross-sell
- SMS-meldingen en notificaties voor aanbiedingen en promotionele activiteiten
- Automatisch genereren en distribueren van welkomstbrieven of e-mails naar nieuwe klanten
- Monitoring van marketingdatabases en CRM-systemen op dubbele, slechte kwaliteit of ontbrekende gegevens
- Overzetten van nieuwe klantgegevens van eCommerce-systemen zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon en bol.com naar CRM- of marketingsystemen
- Afmeldingen voor campagnes automatisch verwerken
- Accountmanagers waarschuwen wanneer belangrijke klanten CTA's in marketing-e-mails klikken
- Monitoring van telemarketingactiviteiten en succespercentages
- Automatisch genereren van rapporten over campagnesucces, conversies en trendanalyse
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation
Steeds meer bedrijven zetten RPA in en ervaren het gemak van de softwarerobot. Veel handmatige, foutgevoelige handelingen worden overgenomen en steeds meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Toch zijn er een aantal misverstanden ontstaan over RPA en de belangrijkste lichten we in deze blog toe.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.