Oplossingen voor jouw marketing afdeling
Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf
Ontdek hoe het automatiseren van dagelijkse administratieve taken, zoals nieuwsbrief afmeldingen, eCommerce-gegevensinvoer en het invoeren van leads uit campagnes in het CRM-systeem, de marketingafdeling helpt meer tijd te besteden aan het verbeteren van de prestaties.
Performance marketingsoftware, helpt jouw ideeƫn werkelijkheid te worden
De marketingoplossingen van Orbis Software kunnen klantinformatie automatisch in real-time bewaken en bijwerken en ervoor zorgen dat gegevens worden gedeeld tussen alle relevante marketingsystemen en -applicaties. Met de gegevens direct beschikbaar, is het dan mogelijk om een breed scala aan marketingactiviteiten te automatiseren via tal van marketingkanalen, waardoor bedrijven de operationele efficiƫntie kunnen verbeteren en snel en gemakkelijk inkomsten kunnen genereren.
Verbetert de klantervaring
Vergroot de zichtbaarheid van marketinggegevens
Vermindert handmatige beheertaken, b.v. e-mail afmeldingen, rapporten maken etc.
Verbeterde productiviteit van medewerkers
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools marketing afdelingen hebben geholpen
- CRM-integratietools voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot, Zoho enz.
- E-mailmarketingintegratie met CRM-software, b.v. MailChimp, HubSpot, etc.
- Automatisering van marketingactiviteiten voor upgrade, up-sell of cross-sell
- SMS-meldingen en notificaties voor aanbiedingen en promotionele activiteiten
- Automatisch genereren en distribueren van welkomstbrieven of e-mails naar nieuwe klanten
- Monitoring van marketingdatabases en CRM-systemen op dubbele, slechte kwaliteit of ontbrekende gegevens
- Overzetten van nieuwe klantgegevens van eCommerce-systemen zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon en bol.com naar CRM- of marketingsystemen
- Afmeldingen voor campagnes automatisch verwerken
- Accountmanagers waarschuwen wanneer belangrijke klanten CTA's in marketing-e-mails klikken
- Monitoring van telemarketingactiviteiten en succespercentages
- Automatisch genereren van rapporten over campagnesucces, conversies en trendanalyse
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiĆ«nter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiĆ«nter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiĆ«le rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collegaās nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Robotic Process Automation uitgelegd in het 'normaal' Nederlands
Robotic Process Management (RPA) is een modern begrip in de wereld van bedrijfsprocessen. Voor velen is dit begrip zelfs zo nieuw dat er nog onduidelijkheid is over wat het is, wat het kan en waar het kan worden ingezet? In dit artikel leggen we het begrip op tafel zodat het voor iedereen te begrijpen is.