Oplossingen voor de reis- en vrijetijdssector

Verhoog de klantenservice door procesautomatisering en de inzet van klanten- en selfserviceportalen

Ontdek hoe onze oplossingen de prestaties van je organisatie kunnen verbeteren door de levering van informatie via sms-berichten naar klanten en bijvoorbeeld winstrapportages van vestigingen volledig te automatiseren.

Reizen en vrije tijd oplossingen - Verhoog de klantenservice door procesautomatisering, klanten- en selfserviceportals

Oplossingen voor de reis- en vrijetijdssector waarmee je meer kunt bereiken door minder te doen

Ben je op zoek naar een kosteneffectieve oplossingen binnen de reis- en vrijetijdssector om het beheer en het bijwerken van klantgegevens te verbeteren, kredietlimieten van klanten te bewaken en veiligheidscontroles te verbeteren? Of wil je de productiviteit verhogen door kostbare en repetitieve handmatige administratieve taken uit de werkdruk van je medewerkers te halen?

De oplossingen van Orbis Software voor de reis- en vrijetijdsbranche bieden je de tools om arbeidsintensieve repetitieve administratie uit de werkbelasting van werknemers te halen, de klantenservice te verhogen en de financiƫle controle te verbeteren.

Onze oplossingen voor automatisering en applicatieontwikkeling geven je weer controle over de manier waarop jouw bedrijf werkt, zodat jij je kunt concentreren op het maximaliseren van de bedrijfsopbrengsten.

      Meer omzet, minder maatwerk
      Geef klanten 24-7 toegang tot informatie in een veilige omgeving
      Verbetert de klanttevredenheid
      Bewaak eenvoudig financiĆ«le en cruciale processen
      Gegevens centraal verwerken en beschikbaar stellen in plaats van handmatig werken in excel lijsten

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools reis- en vrijetijdsorganisaties hebben geholpen

  • Integratie met CRM-software ontworpen rond jouw bedrijfsprocessen
  • Selfservice webportalen, b.v. een portaal voor leveranciersbeheer of een klantenportaal
  • Geautomatiseerde veiligheidscontroles
  • Gepersonaliseerde verklaringen automatisch aanmaken en verspreiden
  • Automatisering van klantfacturering, wat leidt tot een vermindering van kosten en tijd
  • Proactief monitoren en waarschuwen met betrekking tot kredietlimieten van klanten
Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen
Orbis Software Integratie oplossingen
  • Beheer van kritieke leveranciers statussen, inclusief notificaties over wanneer de verzekeringsdekking van een leverancier op het punt staat te verlopen
  • Automatisering van het inkooporderproces
  • Gegevens pushen en ophalen tussen bedrijfssystemen, waaronder boekhouding, ERP en API's van derden
  • Automatische verspreiding van dienstregeling-updates of wijzigingen in reisschema's
  • Automatisch genereren en distribueren van rapporten, b.v. schuldvordering, omzet en cashflow
  • Integratie van betalingsgateways in bedrijfssoftware

Interessante blogs & ebooks

Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

Wat is ERP-integratie?

Wat is ERP-integratie?

In een tijdperk waarin digitale transformatie fundamenteel is, is ERP-integratie essentieel geworden om concurrerend te blijven, operationele efficiƫntie te verhogen en te zorgen voor een naadloze informatiestroom binnen de hele onderneming. In deze blog lees je wat ERP-integratie is, hoe het werkt, wat de voordelen zijn en geven we voorbeelden.

Lees meer
Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.

Lees meer
Zolang je je laat leiden door e-mail, bepaal je niet zelf je agenda

Zolang je je laat leiden door e-mail, bepaal je niet zelf je agenda

Mail Template zorgt ervoor dat alle email en bijbehorende werkzaamheden gestructureerd in Ć©Ć©n systeem inzichtelijk worden gemaakt. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Alle e-mails en bijbehorende werkzaamheden of acties worden geregistreerd bij de bijbehorende relatie en zijn voor iedereen beschikbaar. Zo is in Ć©Ć©n oogopslag duidelijk wat er van jou en je team verwacht wordt.

Lees meer
Tags: