Oplossingen voor de reis- en vrijetijdssector

Verhoog de klantenservice door procesautomatisering en de inzet van klanten- en selfserviceportalen

Ontdek hoe onze oplossingen de prestaties van je organisatie kunnen verbeteren door de levering van informatie via sms-berichten naar klanten en bijvoorbeeld winstrapportages van vestigingen volledig te automatiseren.

Reizen en vrije tijd oplossingen - Verhoog de klantenservice door procesautomatisering, klanten- en selfserviceportals

Oplossingen voor de reis- en vrijetijdssector waarmee je meer kunt bereiken door minder te doen

Ben je op zoek naar een kosteneffectieve oplossingen binnen de reis- en vrijetijdssector om het beheer en het bijwerken van klantgegevens te verbeteren, kredietlimieten van klanten te bewaken en veiligheidscontroles te verbeteren? Of wil je de productiviteit verhogen door kostbare en repetitieve handmatige administratieve taken uit de werkdruk van je medewerkers te halen?

De oplossingen van Orbis Software voor de reis- en vrijetijdsbranche bieden je de tools om arbeidsintensieve repetitieve administratie uit de werkbelasting van werknemers te halen, de klantenservice te verhogen en de financiƫle controle te verbeteren.

Onze oplossingen voor automatisering en applicatieontwikkeling geven je weer controle over de manier waarop jouw bedrijf werkt, zodat jij je kunt concentreren op het maximaliseren van de bedrijfsopbrengsten.

      Meer omzet, minder maatwerk
      Geef klanten 24-7 toegang tot informatie in een veilige omgeving
      Verbetert de klanttevredenheid
      Bewaak eenvoudig financiĆ«le en cruciale processen
      Gegevens centraal verwerken en beschikbaar stellen in plaats van handmatig werken in excel lijsten

Welke systemen wil je integreren?

RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools reis- en vrijetijdsorganisaties hebben geholpen

  • Integratie met CRM-software ontworpen rond jouw bedrijfsprocessen
  • Selfservice webportalen, b.v. een portaal voor leveranciersbeheer of een klantenportaal
  • Geautomatiseerde veiligheidscontroles
  • Gepersonaliseerde verklaringen automatisch aanmaken en verspreiden
  • Automatisering van klantfacturering, wat leidt tot een vermindering van kosten en tijd
  • Proactief monitoren en waarschuwen met betrekking tot kredietlimieten van klanten
Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen
Orbis Software Integratie oplossingen
  • Beheer van kritieke leveranciers statussen, inclusief notificaties over wanneer de verzekeringsdekking van een leverancier op het punt staat te verlopen
  • Automatisering van het inkooporderproces
  • Gegevens pushen en ophalen tussen bedrijfssystemen, waaronder boekhouding, ERP en API's van derden
  • Automatische verspreiding van dienstregeling-updates of wijzigingen in reisschema's
  • Automatisch genereren en distribueren van rapporten, b.v. schuldvordering, omzet en cashflow
  • Integratie van betalingsgateways in bedrijfssoftware

Interessante blogs & ebooks

Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiĆ«nter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiĆ«nter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
Tags: