Oplossingen voor jouw retail- of detailhandel

Voorraadbeheer en klantenservice verbeteren en bestelprocessen stroomlijnen

Ontdek de voordelen die jouw retail-/ detailhandel kan behalen door handelingen tussen eCommerce-winkels, EPOS-systemen, magazijnen en logistieke diensten te automatiseren of door AVG aan te pakken met selfservice portalen.
Retail- & Detailhandel oplossingen - Voorraadbeheer en klantenservice verbeteren en bestelprocessen stroomlijnen

Retail softwareoplossingen voor een compleet end-to-end bedrijf

Ben je op zoek naar softwareoplossingen voor de detailhandel om je orderbeheerprocessen te stroomlijnen, de tijd van bestelling tot levering te verkorten en de zichtbaarheid van voorraadniveaus te vergroten? Of ben je op zoek naar software voor retailbeheer om de klantenservice te verbeteren en de winst te vergroten?

De retail-oplossingen van Orbis Software bieden jou alle tools die je nodig hebt om ervoor te zorgen dat alle relevante gegevens in real-time worden gedeeld en om jouw orderbeheerprocessen te automatiseren, administratiekosten te verlagen en klanttevredenheid te verhogen.

      Real-time informatie delen via webportalen, sms of e-mail
      Verbetering van de klantenservice
      Systemen aan elkaar koppelen en gegevens automatisch synchroniseren
      Geen dure maatwerkoplossingen
      Handmatige tijdrovende acties eenvoudig automatiseren

Welke systemen wil je integreren?

RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools de retail- en detailhandel hebben geholpen

  • eCommerce-integratie Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon, bol.com enz.
  • ERP en boekhoudsoftware integratie b.v. SAP, Exact, Microsoft, SYSPRO, Unit4, Visma en nog veel meer
  • Portalen voor klantretouren en garantiebeheer
  • Leveranciersportaal
  • Koeriersdienstintegratie met alle toonaangevende services, b.v. PostNL, DHL, DPD, FedEx, TNT en UPS
  • Automatisering van processen voor het uitvoeren van verkooporders, inclusief picklijsten en verzendlabels
  • Automatisch EPoS-systemen bijwerken met prijswijzigingen
  • Voorraadmeldingen: te hoog, te laag, korte houdbaarheid
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
Orbis Software Integratie oplossingen
  • Het automatiseren van rapportages met betrekking tot verkopen, voorraadniveaus, voorraadverliezen en voorraadkrimp
  • Webshops bijwerken met details en prijzen van producten die momenteel op voorraad zijn
  • Automatiseren van e-mail en sms-berichten naar klanten zoals 'Uw goederen zijn verzonden'
  • E-mailmarketingintegratie (MailChimp, HubSpot etc.) om loyaliteitsprogramma's, verkooppromoties en langzaam bewegende voorraad campagnes te automatiseren
  • Automatische distributie naar winkels van seizoenproducten, prijswijzigingen, verwijdering van verkoopaankondigingen, levering, enz.
  • Bewaking van de prijzen van concurrenten om jouw organisatie te helpen kostenconcurrerend te blijven

Interessante blogs & ebooks

Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

De voordelen van e-commerce integratie

De voordelen van e-commerce integratie

Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.

Lees meer
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op ƩƩn plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dƩ manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in ƩƩn oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.

Lees meer
Geautomatiseerde Support Tickets

Geautomatiseerde Support Tickets

Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.

Lees meer
Tags: