Oplossingen voor jouw verkoopafdeling
Besteed meer tijd aan contact met bestaande klanten en nieuwe zakelijke prospects
Ontdek hoe onze oplossingen en applicaties de verkoopafdeling helpen meer tijd te besteden aan het contact met bestaande klanten en nieuwe zakelijke prospects door handmatige gegevensinvoer in het CRM-systeem te vermijden, pijplijnrapporten te automatiseren en nog veel meer.
Verkoop automatiseringstools om verkoopprocessen te stroomlijnen
Wil je jouw verkoopprocessen stroomlijnen om leadbeheer te verbeteren en de zichtbaarheid van verkoop-KPIās en pijplijnrapporten te vergroten? Of wil je de repetitieve handmatige gegevensinvoer uit dagelijkse taken weghalen door middel van kosteneffectieve verkoopbeheertools?
De verkoop automatiseringstools van Orbis Software helpen je tijd voor jouw medewerkers vrij te maken door de repetitieve administratieve taken over te nemen. Denk hierbij aan het verwerken van verkoopleadgegevens afkomstig van je website in het CRM-systeem, het automatiseren van verkooprapporten of je verkoopafdeling automatisch op de hoogte stellen als een klant op krediet is geplaatst in het boekhoudsysteem.
Verbeterd leadbeheer
Verhoogde zichtbaarheid van gegevens voor betere besluitvorming
Laat verkoopteams zich focussen op nieuwe en bestaande verkoopkansen
Verhoogde omzet/bedrijfsprestaties
Maakt een einde aan handmatige invoertaken en administratiefouten
Versnelt de mogelijkheden om verkoopkansen te vergroten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar Ć©Ć©n platform met oplossingen voor ieder proces.
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstool verkoopafdelingen hebben geholpen
- CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot en nog veel meer.
- Kennisgeving van verkoopvragen via websites, sociale media enz. die een follow-up vereisen
- Samenvattingen van recente bestellingen of verzonden goederen naar verkoopmanagers sturen
- Microsoft Exchange-integratie met een CRM-toepassing
- Automatisch verkoop-KPI- en pijplijnrapporten maken en distribueren
- Belangrijke gegevens zoals offertes, bestellingen, producten en inkooporders synchroniseren
- Automatisch melding maken van een klantaccount dat op krediet is geplaatst binnen een boekhoudsysteem
- Automatisch verkoopvragen toewijzen aan de relevante verkoopvertegenwoordiger
- Je kredietverwijzingsproces automatiseren met CreditSafe voordat je nieuwe klanten aangaat
- Automatisering van prijswijzigingen en prijslijsten van nieuwe leveranciers aan het verkoopteam
- Geautomatiseerde follow-up van verkoopkansen
- Eenvoudig synchroniseren van gegevens tussen Microsoft Outlook en een CRM-systeem
- Automatisering van het proces van het laten goedkeuren van offertes, voorstellen of kortingen door managers
- Genereer automatisch een e-mail waarin verkopers worden geattendeerd op het feit geen activiteitenrapporten of andere documenten te hebben ingediend
- Verkopers waarschuwen wanneer hun activiteitsniveau onder vooraf ingestelde targets komt
- Integratie van een CRM-systeem met andere systemen voor up-to-date bedrijfsgegevens en belangrijke contacten
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiĆ«nter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiĆ«nter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.