Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met Exact Synergy
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze Exact Synergy Integratie
Middels onze Exact Synergy Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Exact Synergy omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. De Exact Synergy Integratietool is Ć©Ć©n van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot de Exact āstandaardā voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
De voordelen van onze Exact Synergy Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Exact Synergy.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratie functionaliteiten van Exact Synergy worden automatisch toegevoegd in de tool.
- De Exact Synergy Integration Tool is door Exact Software gecertificeerd als officiƫle add-on.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Exact Synergy Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Exact Synergy processen jij graag wilt automatiseren met deze Exact Synergy integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een dragānādrop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieĆ«n; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Exact Synergy integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiĆ«nter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiĆ«nter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiĆ«le rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collegaās nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met Ć©Ć©n van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met Ć©Ć©n van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: