Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met Magento webshops
De Magento integratietool is een easy-to-use drag'n'drop oplossing. Met deze tool koppel je je Magento webshop eenvoudig aan diverse ERP-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer je tijdrovende en foutgevoelige processen tussen deze systemen.
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze Magento Integratie
- Het automatisch synchroniseren van orders, relaties, artikelen en voorraadniveaus tussen je ERP- en Magento omgeving.
- Het automatisch afdrukken van pakbonnen en/of facturen.
- Het automatisch afletteren van betalingen.
- De mogelijkheid om te koppelen met meerdere administraties, magazijnen, webshops of verkoopplatformen.
- De mogelijkheid om productomschrijvingen in meerdere talen toe te voegen.
De voordelen van onze Magento Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Magento. De Magento Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Magento worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag‘n'drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Magento Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Magento processen jij graag wilt automatiseren met deze Magento integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Magento integratie
Wat is een Magento integratie?
Een Magento integratie omvat de koppeling van Magento met een scala aan interne en externe applicaties. De flexibele Magento ERP-integratietool van Orbis Software automatiseert automatiseert het orderbeheerproces, zoals bijvoorbeeld het automatisch synchroniseren van relaties, artikelen en orders tussen Magento en een ERP-systeem zonder handmatige handelingen van medewerkers. Onze Magento API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met de veelzijdige eCommerce-oplossingen Magento en Magento 2.
Hoe integreer ik met Magento?
De Magento Integratietool van Orbis Software maakt communicatie tussen BPA Platform en Magento mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML. Je gebruikt de tool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Magento-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals relaties, artikelen en orders.
Wat zijn de voordelen van een Magento integratie?
De voordelen van het gebruik van de Magento Integration Tool van Orbis Software zijn onder meer:
- Vermijden van repetitieve (handmatige) gegevensinvoer en bijbehorende menselijke fouten.
- Verbeterde Magento-orderbeheerprocessen.
- Aanzienlijke daling van de verzend- en orderverwerktijden.
- Verlaging van de operationele kosten en de noodzaak om tijdelijke seizoen medewerkers aan te trekken.
- Verbeterd voorraadbeheer in je magazijn en Magento webshop.
- Verhoogde zichtbaarheid van voorraadniveaus.
Met welke systemen kan ik Magento integreren?
De Magento Integration Tool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:
- ERP systemen zoals: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4 etc.
- Koeriersdienst integraties met bijvoorbeeld PostNL, DPD, UPS, FedEx, DHL enz.
- CRM-integratie: Microsoft Dynamics 365 CRM, Salesforce, HubSpot, enz.
- Marketingapplicaties zoals MailChimp.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicaties.
Hoeveel kost een Magento integratie?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Magento integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
De voordelen van e-commerce integratie
Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: