Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren met Shopify
De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en je Shopify webshop is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag'n'drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.
De mogelijkheden van onze Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie met Shopify
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Bestellingen vanuit Shopify naar Microsoft Dynamics 365 Business Central.
- Relatiegegevens synchroniseren tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify.
- Artikelgegevens vanuit 365 Business Central naar Shopify.
- Voorraadgegevens vanuit 365 Business Central naar Shopify.
- Het automatisch afdrukken van pakbonnen en/of facturen en afletteren van betalingen.
- De mogelijkheid om te koppelen met meerdere administraties, magazijnen, webshops, talen verkoopplatformen etc.
De voordelen van deze ERP - eCommerce koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van MS 365 Business Central en Shopify worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie is, zowel in MS 365 Business Central als in Shopify,
altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer. - Een oplossing voor duur maatwerk.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze MS Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze Shopify Integration Tool.
Onze klanten over de Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify Integration tools:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify integratie
Kan ik Shopify met Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren?
De Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central-integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare orderbeheerprocessen te stroomlijnen.
Het biedt Shopify-partners en zowel B2B- als B2C-gebruikers de mogelijkheid om automatisch klantinformatie, Shopify-verkooporders, producten, voorraad en prijzen te downloaden en te uploaden zonder tussenkomst van een medewerker, tenzij anders aangegeven in een eCommerce-proces.
Het biedt extra Shopify-waarschuwingen om je op de hoogte te houden als een verkoopproces mislukt. Tevens kunnen meldingen van lage voorraad en niet op voorraad verstuurd worden om ervoor te zorgen dat de voorraadniveaus consistent zijn in alle bedrijfssystemen.
Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.
Hoe integreer ik met de Shopify API?
De antwoorden die van de Shopify API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.
Wat zijn de voordelen van een Shopify integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central?
- gestroomlijnd Shopify-orderbeheerproces,
- verbeterde klantenservice,
- aanzienlijk kortere orderverwerkingstijden,
- verbeterde productiviteit van medewerkers,
- verwijdering van herhaalde gegevensinvoer en bijbehorende administratiefouten,
- verbeterde operationele kosten.
Kan ik Shopify koppelen met een koeriersdienst?
Shopify is eenvoudig uit te breiden middels een koppeling naar je gewenste koeriersdienst. Shopify kan zo gekoppeld worden met PostNL, DPD, DHL, FedEx, UPS of TNT. Orders uit Shopify en Microsoft Dynamics 365 Business Central kunnen automatisch geplaatst worden, track & trace informatie per sms of e-mail verzonden worden en nog veel meer… Op onze logistiek integratie pagina vindt je meer informatie hierover.
Wat kost een Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central koppeling?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
BPA, RPA en BPM? Wat betekenen ze en wat zijn de verschillen?
Business Process Automation (BPA), Robotic Process Automation (RPA) en Business Process Management (BPM) zijn veelgebruikte termen wanneer het aankomt op het optimaliseren en automatiseren van bedrijfsprocessen. Wat ze nou precies betekenen en wat de onderlinge verschillen zijn is niet altijd even duidelijk. Deze onduidelijkheid is goed te verklaren, ze hebben namelijk alledrie hetzelfde hoofddoel: bedrijfsprocessen zo efficiënt mogelijk maken.
Robotic Process Automation uitgelegd in het 'normaal' Nederlands
Robotic Process Management (RPA) is een modern begrip in de wereld van bedrijfsprocessen. Voor velen is dit begrip zelfs zo nieuw dat er nog onduidelijkheid is over wat het is, wat het kan en waar het kan worden ingezet? In dit artikel leggen we het begrip op tafel zodat het voor iedereen te begrijpen is.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: