Eenvoudig koppelen en synchroniseren
SAP Business One integreren met Rabobank
De koppeling tussen SAP Business One en je Rabobank bankaccount is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag’n’drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.
De mogelijkheden van onze SAP Business One integratie met Rabobank
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Automatisch ophalen van de banktransacties.
- Automatisch bankboekingen aanmaken in SAP Business One.
- Automatisch afstemmen van de betalingen.
- Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met je betalingsherinneringen.
- Openstaande posten worden automatisch afgeletterd.
De voordelen van deze ERP - RPA koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van SAP Business One worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie is, zowel in SAP Business One als in Rabobank,
altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer. - Een oplossing voor duur maatwerk.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze SAP Business One Integration Tool en onze Rabobank integration tool.
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke SAP Business One - Rabobank processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze SAP Business One - Rabobank integratie
Kan ik Rabobank met SAP Business One integreren?
De SAP Business One Rabobank integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die SAP Business One en Rabobank gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare processen te stroomlijnen.
Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.
Hoe integreer ik met de Rabobank API?
De Rabobank SAP Business One-integratieconnector van BPA Platforms vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Rabobank en SAP Business One. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Rabobank API-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en IBAN Name Check.
De antwoorden die van de Rabobank API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.
Wat kost een Rabobank SAP Business One koppeling?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De SAP Business One - Rabobank integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Geautomatiseerde bankafstemming: hoe je financieel risico vermindert
Geautomatiseerde softwareoplossingen voor bankmutaties kunnen organisaties helpen financiële risico’s te beperken door handmatige verwerking van bankmutaties uit de werklast van werknemers te verwijderen.
16 ideeën voor HR-procesverbetering
De Human Resources-beheeroplossingen van Orbis software worden wereldwijd door organisaties gebruikt om HR-processen te verbeteren. Onze platforms zijn specifiek ontworpen om te werken zoals jouw HR-afdeling werkt, om je bedrijf elke keer een 100% passende oplossing te bieden.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: