Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Visma integreren met Rabobank
De koppeling tussen Visma en je Rabobank bankaccount is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag’n’drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.
De mogelijkheden van onze Visma integratie met Rabobank
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Automatisch ophalen van de banktransacties.
- Automatisch bankboekingen aanmaken in Visma.
- Automatisch afstemmen van de betalingen.
- Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met je betalingsherinneringen.
- Openstaande posten worden automatisch afgeletterd.
De voordelen van deze ERP - RPA koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie is, zowel in Visma als in Rabobank,
altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer. - Een oplossing voor duur maatwerk.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Visma Integration Tool en onze Rabobank integration tool.
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Visma - Rabobank processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Visma - Rabobank integratie
Kan ik Rabobank met Visma integreren?
De Visma Rabobank integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die Visma en Rabobank gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare processen te stroomlijnen.
Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.
Hoe integreer ik met de Rabobank API?
De Rabobank Visma-integratieconnector van BPA Platforms vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Rabobank en Visma. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Rabobank API-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en IBAN Name Check.
De antwoorden die van de Rabobank API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.
Wat kost een Rabobank Visma koppeling?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Visma - Rabobank integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation
Steeds meer bedrijven zetten RPA in en ervaren het gemak van de softwarerobot. Veel handmatige, foutgevoelige handelingen worden overgenomen en steeds meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Toch zijn er een aantal misverstanden ontstaan over RPA en de belangrijkste lichten we in deze blog toe.
Verbeter je informatievoorziening met informatieve bedrijfsalerts en notificaties
Informatievoorziening speelt een grote en belangrijke rol in ons persoonlijke leven, maar het krijgt ook een steeds belangrijkere en grotere rol in het bedrijfsleven. Het heeft veel invloed op zowel besluitvorming en de uitkomst van handelingen en processen. Het voorzien van informatie is een zeer belangrijk hulpmiddel voor de werknemers, maar ook zeker voor externe stakeholders zoals klanten, leveranciers of partners.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: