Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Visma integreren met Rabobank
De koppeling tussen Visma en je Rabobank bankaccount is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag’n’drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.
De mogelijkheden van onze Visma integratie met Rabobank
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Automatisch ophalen van de banktransacties.
- Automatisch bankboekingen aanmaken in Visma.
- Automatisch afstemmen van de betalingen.
- Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met je betalingsherinneringen.
- Openstaande posten worden automatisch afgeletterd.
De voordelen van deze ERP - RPA koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie is, zowel in Visma als in Rabobank,
altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer. - Een oplossing voor duur maatwerk.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Visma Integration Tool en onze Rabobank integration tool.
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Visma - Rabobank processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Visma - Rabobank integratie
Kan ik Rabobank met Visma integreren?
De Visma Rabobank integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die Visma en Rabobank gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare processen te stroomlijnen.
Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.
Hoe integreer ik met de Rabobank API?
De Rabobank Visma-integratieconnector van BPA Platforms vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Rabobank en Visma. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Rabobank API-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en IBAN Name Check.
De antwoorden die van de Rabobank API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.
Wat kost een Rabobank Visma koppeling?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Visma - Rabobank integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar!
In een tijd waarin technologische samenwerkingen cruciaal zijn voor integratie, innovatie en groei, presenteren wij ons partnerschap met ISPnext. Hierbij hebben we een gloednieuwe integration tool ontwikkeld zodat ISPnext naadloos met ERP-systemen en andere backoffice gekoppeld kan worden.
Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer
Cashflow is de levensader van elk bedrijf. Het stelt bedrijven in staat het hoofd boven water te houden en verschaft het kapitaal dat nodig is om leveranciers te betalen en te investeren in benodigde activa, zoals nieuwe apparatuur en inventaris.
Wat is automatisering in financiën en boekhouding?
Automatisering in financiën en boekhouding is een belangrijke maatstaf voor zakelijk succes die je kunt bereiken door het verminderen van repetitieve administratieve taken. Zo zorg je ervoor dat gegevens consistent en foutloos zijn.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: