Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met MS Dynamics 365 Business Central
De Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool is een easy-to-use drag’n’drop oplossing. Koppel je Dynamics 365 Business Central omgeving eenvoudig aan eCommerce- of Logistieke software en automatiseer direct tijdrovende en foutgevoelige processen.
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integratie
Middels onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Dynamics 365 Business Central omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. De Microsoft Dynamics 365 Business Central Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
De voordelen van onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Microsoft Dynamics 365 Business Central.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratie functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 Business Central worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Microsoft Dynamics 365 Business Central processen jij graag wilt automatiseren met deze Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie
Wat is een Microsoft 365 Business Central integratie?
Een Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie omvat de koppeling van Microsoft Dynamics 365 Business Central met een scala aan interne en externe applicaties. De Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool van Orbis Software maakt het eenvoudig om snel bedrijfssystemen te integreren, workflow goedkeuringsprocessen te automatiseren, rapporten te automatiseren of via e-mail of sms op de hoogte te worden gehouden van kritieke bedrijfsgegevens.
Hoe integreer ik met Microsoft 365 Business Central?
De Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool wordt gebruikt voor het verzenden en ontvangen van gegevens tussen BPA Platform en jouw Dynamics 365 Business Central installatie. Hierdoor kunnen gegevens worden gesynchroniseerd tussen Dynamics 365 BC en je andere bedrijfssystemen en applicaties, zoals CRM, marketing of een eCommerce-platform. Er is geen technische kennis nodig om een integratie op te zetten. Zo kun je de kosten van integraties aanzienlijk verlagen en de bedrijfsproductiviteit en winst verhogen.
Wat zijn de voordelen van een Microsoft 365 Business Central integratie?
De voordelen van het gebruik van de Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie oplossing van Orbis Software zijn onder meer;
- Vermijden van op maat gemaakte oplossingen.
- Nieuwe integratie functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 Business Central worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Vermijden van fouten bij het handmatig invoeren van gegevens en bijbehorende kosten.
- Verhoging van de productiviteit en output van je bedrijf en werknemers.
- Mogelijkheid om bedrijfsactiviteiten op te schalen zonder extra personeelskosten.
- Verbeterde financiële prestaties.
Met welke systemen kan ik Microsoft 365 Business Central integreren?
Veelvoorkomende D365-integratiescenario's die vaak worden geïmplementeerd bij het gebruik van BPA Platform zijn onder meer:
- Business Central eCommerce-integratie: synchroniseer automatisch bestellingen, verzendingsupdates, voorraad en producten enz. met toonaangevende eCommerce-platforms, zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon of Bol.com.
- Business Central CRM-integratie: automatiseer de synchronisatie van bestellingen, verkoopkansen, klanten, facturen, accounts, contacten en productupdates tussen D365 en toonaangevende CRM-systemen als Salesforce, HubSpot en Exact Synergy.
- E-mailmarketingintegratie: HubSpot, MailChimp, etc.
- Integratie van kredietreferentie, b.v. Creditsafe
- Integratie met een branche specifieke of op maat gemaakte applicaties.
- Integratie van koeriersdiensten, b.v. PostNL, TNT, DPD, DHL, FedEx, UPS, etc.
- Mogelijkheid om webportalen toe te voegen voor Dynamics 365 Business Central, b.v. klantenportaal, leveranciersportaal, productenportaal etc.
Hoeveel kost een Microsoft 365 Business Central integratie?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: