Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met SYSPRO
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze SYSPRO Integratie
Middels onze SYSPRO Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je SYSPRO omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. De SYSPRO Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot de SYSPRO ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
De voordelen van onze SYSPRO Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar SYSPRO.
- Je hebt geen technische kennis nodig van de SYSPRO API.
- Nieuwe integratie functionaliteiten van SYSPRO worden automatisch toegevoegd in de tool.
- De SYSPRO Integration Tool zijn door SYSPRO gecertificeerd als officiële add-on.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de SYSPRO Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke SYSPRO processen jij graag wilt automatiseren met deze SYSPRO integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze SYSPRO integratie
Wat is een SYSPRO integratie?
Middels onze SYSPRO Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je SYSPRO omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. Koppel je SYSPRO omgeving eenvoudig aan vrijwel elke on-premises of cloudgebaseerde applicatie zoals eCommerce-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer direct tijdrovende en foutgevoelige processen.
Hoe integreer ik met SYSPRO?
De officieel gecertificeerde SYSPRO Integration Tool van Orbis Software wordt gebruikt om te werken met gegevens van/naar een SYSPRO-database. De beschikbare bewerkingen zijn ADD, DELETE, UPDATE, QUERY n POST. De SYSPRO Tool zet binnenkomende XML-gegevens automatisch om in een XML-indeling voor het specifieke SYSPRO-object en de geselecteerde bewerking. Deze XML wordt vervolgens doorgegeven aan de SYSPRO API voor interactie met de gegevens in de SYSPRO-database. Het antwoord wordt weergegeven als XML van de tool, die details kan bevatten van het aangevraagde object, fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden. Het stelt gebruikers in staat om te communiceren met de kernmodules van SYSPRO; Verkoopgrootboek, inkoopgrootboek, nominale grootboek, verkooporderverwerking, inkooporderverwerking en voorraadbeheer. De BPA Platform SYSPRO Integration Tool kan tal van bedrijfsprocessen eenvoudig automatiseren.
Wat zijn de voordelen van een SYSPRO integratie?
De voordelen van het gebruik van de officieel gecertificeerde SYSPRO integratie oplossing van Orbis Software zijn onder meer;
- Nieuwe integratie functionaliteiten van SYSPRO worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Vermijden van (handmatige) gegevens invoerfouten en bijbehorende kosten.
- Verhoging van de productiviteit van werknemers.
- Het is mogelijk om bedrijfsactiviteiten op te schalen zonder extra werknemers hiervoor aan te nemen.
- Verbeterde financiële prestaties en ROI.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Door SYSPRO gecertificeerde integratie
Onze oplossingen zijn door SYSPRO officieel gecertificeerde en goedgekeurde oplossingen.
Met welke systemen kan ik SYSPRO integreren?
De SYSPRO Integration Tool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:
- Ecommerce platforms b.v. Shopify, Woocommerce, Magento, Amazon, Bol.com etc.
- CRM-integratie met b.v. Salesforce, Microsoft Dynamics 365 CRM of HubSpot.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicatie b.v. WMS-systeem of leverancier/ klantendatabase.
- Koeriersdienst integratie: PostNL, TNT, DPD, DHL, FedEx, UPS, etc.
- E-mailmarketingintegratie: Hubspot, MailChimp, etc.
- Integratie met sectorspecifieke of op maat gemaakte applicaties.
- Geautomatiseerde orderverwerking, aankooporder goedkeuringen en betalingsverwerking.
- Automatische import en export van alle verkoopopdrachten tussen verschillende systemen.
- CSV-bestandintegratie.
- XML-bestandintegratie.
- TXT-bestandintegratie.
Hoeveel kost een SYSPRO integratie?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De SYSPRO integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: