Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudige integratie met ISPnext
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze ISPnext integratie
Middels onze ISPnext Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je ISPnext omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.
- Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
- Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
- Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
- Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.
De voordelen van onze ISPnext integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar ISPnext. De ISPnext integratie tool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van ISPnext worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de ISPnext integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke ISPnext processen jij graag wilt automatiseren met deze ISPnext integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze integratie met ISPnext
Wat is een integratie met ISPnext?
Hoe integreer ik met ISPnext?
De ISPnext integratie tool maakt communicatie tussen BPA Platform en ISPnext mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan ISPnext-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en facturen.
Wat zijn de mogelijkheden van een integratie met ISPnext?
De mogelijkheden van een integratie met ISPnext zijn:
- Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
- Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
- Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
- Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.
Met welke systemen kan ik ISPnext integreren?
- ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.
Hoeveel kost een integratie met ISPnext?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De ISPnext integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: