Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudige integratie met ISPnext

De ISPnext integratietool is een easy-to-use drag’n’drop oplossing. Synchroniseer eenvoudig gegevens tussen ISPnext en diverse ERP-systemen.
ISPnext alles-in-één Source-to-pay oplossing integreren

Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!

De mogelijkheden van onze ISPnext integratie

Middels onze ISPnext Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je ISPnext omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.

  • Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
  • Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
  • Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
  • Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.
Orbis Software Integratie oplossingen

De voordelen van onze ISPnext integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar ISPnext. De ISPnext integratie tool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van ISPnext worden automatisch toegevoegd in de tool.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de ISPnext integration tool:
"De innovatieve ‘Drag & Drop’ integratie software van Orbis stelt onze klanten in staat om inkoopprocessen vergaand te digitaliseren en zo handmatige handelingen te voorkomen om vervolgens kostenbesparingen te realiseren."
Maarten de Ru, Director Partners & Alliances bij ISPnext

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke ISPnext processen jij graag wilt automatiseren met deze ISPnext integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze integratie met ISPnext

Wat is een integratie met ISPnext?

De flexibele ISPnext integration tool van Orbis Software is bedoeld om ISPnext en je ERP-systeem beter te stroomlijnen. Hierdoor kunnen gegevens uit je ERP-systeem automatisch worden aangepast als deze veranderen in ISPnext en andersom. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aan te maken, aan te passen en te verwijderen in ISPnext of worden factuurgegevens automatisch opgehaald uit ISPnext en verwerkt in je ERP-systeem.

Hoe integreer ik met ISPnext?

De ISPnext integratie tool maakt communicatie tussen BPA Platform en ISPnext mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan ISPnext-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en facturen.

Wat zijn de mogelijkheden van een integratie met ISPnext?

De mogelijkheden van een integratie met ISPnext zijn:

  • Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
  • Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
  • Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
  • Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.

Met welke systemen kan ik ISPnext integreren?

De ISPnext integratie tool kan met verschillende ERP-systemen integreren zoals:

  • ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.

Hoeveel kost een integratie met ISPnext?

De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De ISPnext integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer