Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudige integratie met Rabobank
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze integratie met Rabobank
Middels onze Rabobank integration tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.
- Haal automatisch transactie informatie op van je Nederlandse zakelijke Rabobank rekening(en).
- Automatisch bankboekingen aanmaken in je ERP systeem en het afstemmen van de bankmutaties. Ontdek de werkwijze van deze oplossing.
- Automatisch een betaalverzoek klaarzetten in je telebankierpakket.
- Verstuur zakelijke betaalverzoeken middels Rabo Betaalverzoeken.
De voordelen van onze integratie met Rabobank
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Rabobank. De Rabobank integratie tool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
Automatisch Rabobank betaalverzoeken genereren
Maak het betalen van facturen nog eenvoudiger voor je klanten
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Rabobank processen jij graag wilt automatiseren met deze Rabobank integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze integratie met Rabobank
Wat is een integratie met Rabobank?
Hoe integreer ik met Rabobank?
De Rabobank integratie tool maakt communicatie tussen BPA Platform en Rabobank mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Rabobank-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en validaties.
Wat zijn de mogelijkheden van een integratie met Rabobank?
De mogelijkheden van een integratie met Rabobank zijn eindeloos. Een aantal zijn:
- Automatisch ophalen van de banktransacties.
- Automatisch bankboekingen aanmaken in uw ERP systeem.
- Automatisch afstemmen van de betalingen.
- Automatisch een Rabobank betaalverzoek aanmaken en meesturen met uw facturen (met een bepaalde betalingsconditie).
- Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met uw betalingsherinneringen.
- Orders automatisch uitleveren nadat de betaling ontvangen is.
- Een nieuwe of gewijzigde bankrekening bij een crediteur automatisch controleren op juistheid.
- Een workflow (verzoek) aanmaken op het moment dat er een betaling gedaan wordt aan een crediteur terwijl daar geen openstaande post voor is.
- Automatisch een bericht sturen aan een debiteur wanneer een ontvangen betaling niet automatisch afgestemd kan worden met de openstaande posten.
Met welke systemen kan ik Rabobank integreren?
- ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.
- eCommerce integraties met bijvoorbeeld Magento, WooCommerce, etc.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicaties.
Hoeveel kost een integratie met Rabobank?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Naast de kosten voor deze koppeling, zijn er ook kosten die Rabobank in rekening brengt. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Rabobank integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken
Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.
Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer
Cashflow is de levensader van elk bedrijf. Het stelt bedrijven in staat het hoofd boven water te houden en verschaft het kapitaal dat nodig is om leveranciers te betalen en te investeren in benodigde activa, zoals nieuwe apparatuur en inventaris.
Wat is automatisering in financiën en boekhouding?
Automatisering in financiën en boekhouding is een belangrijke maatstaf voor zakelijk succes die je kunt bereiken door het verminderen van repetitieve administratieve taken. Zo zorg je ervoor dat gegevens consistent en foutloos zijn.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: