eBook

Automatisering van klantsupport processen

Klantsupport is een uiterst belangrijke functie voor elke organisatie die producten of diensten levert. Eventuele problemen of storingen moeten snel en efficiënt worden verholpen, vooral als het product of de dienst van cruciaal belang is voor de klant.

Uitblinken in klantsupport is daarom essentieel voor de reputatie en groei van een organisatie. Als gevolg hiervan leggen veel MKB-bedrijven grote nadruk op het overtreffen van overeengekomen servicelevels om de continuïteit te waarborgen en concurrerend te blijven.

In dit ebook behandelen we vragen als ‘Wat houdt automatisering van klantsupport in?’, ‘Hoe automatiseer je klantsupport?’, ‘Hoe helpt de automatisering van klantsupport bij dit probleem?’, Wat zijn voorbeelden en voordelen van geautomatiseerd klantsupport?’.

Door de helpdesk te integreren met een CRM-, ERP- of branche-specifieke applicatie kunnen organisaties de zichtbaarheid van kritieke informatie voor niet-helpdeskgebruikers verbeteren en een einde maken aan repetitieve gegevensinvoer. Alle medewerkers hebben dan zicht op supportticketinformatie voordat ze met klanten communiceren.

Automatisering van klantsupport processen
Download het eBook

Automatisering van klantsupport processen

Wat zijn de automatiseringsoplossingen voor klantsupport om uw supportprocessen te stroomlijnen? Antwoorden hierop leest u in dit ebook.

Download het eBook