Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met HubSpot
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze HubSpot Integratie
- Automatische synchronisatie van klant-, lead- en prospectgegevens tussen HubSpot en je andere interne systemen.
- Het automatisch aanmaken, verwerken en distribueren van campagnerapporten en statistieken.
- Een deal in HubSpot automatisch als verkooporder aanmaken in je andere interne systemen.
- Het automatisch synchroniseren van je producten en offertes tussen HubSpot en andere interne systemen.
- Het automatisch starten van vervolgacties op basis van statistieken.
De voordelen van onze HubSpot Integratie
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van HubSpot worden automatisch toegevoegd aan de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de HubSpot Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke HubSpot processen jij graag wilt automatiseren met deze HubSpot integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze HubSpot integratie
Wat is een HubSpot integratie?
De HubSpot-integratieoplossing van Orbis Software stelt bedrijven die HubSpot gebruiken in staat om tijdrovende bi-directionele gegevensinvoer tussen HubSpot en andere bedrijfssystemen zoals CRM- en ERP-systemen te automatiseren. Het biedt marketingprofessionals een kosteneffectieve HubSpot-oplossing om de nauwkeurigheid van gegevens te verbeteren en commerciële prestaties voor marketingautomatisering te stimuleren.
Kan ik HubSpot met Salesforce integreren?
BPA Platform kan eenvoudig HubSpot met Salesforce integreren. Ook een integratie met andere toonaangevende CRM-systemen is mogelijk, zoals Microsoft Dynamics 365 CRM, Exact Synergy, enz.
Hoe maak ik connectie met de HubSpot API?
De HubSpot-integratieoplossing vereenvoudigt de toegang tot de HubSpot-API, zodat je snel en eenvoudig gegevens kunt toewijzen aan HubSpot-objecten en -activiteiten zoals Company, Contact, Sales Deal, Sales Line Item en Email. De integratieoplossing biedt een naadloze connectiviteit tussen BPA Platform en HubSpot. Hiermee kun je bijvoorbeeld marketingactiviteiten automatiseren, zoals het beheren van campagnelijsten en afmeldingen. Gegevens kunnen met BPA Platform eenvoudig toegewezen worden aan HubSpot-objecten en -activiteiten. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden door de tool ondersteund. BPA Platform kan automatisch gegevens synchroniseren met aangepaste velden in uw CRM- of ERP-systeem.
Wat zijn de voordelen van een HubSpot integratie?
Commerciële voordelen van de integratie van HubSpot met CRM-systemen zijn onder meer:
- Verbeterd inbound marketingprestaties en gegevensconsistentie.
- Vermijd tijdrovende (handmatige) bidirectionele gegevensinvoer.
- Verbeterd de productiviteit van medewerkers en de bedrijfsoutput.
- Gestroomlijnde inkomende marketingprocessen.
Met welke systemen kan ik HubSpot integreren?
BPA Platform stelt HubSpot-gebruikers in staat om te integreren met vrijwel elk bedrijfssysteem, inclusief CRM-systemen, ERP-software en eCommerce-platforms. Veelvoorkomende HubSpot-integratiescenario's die worden aangevraagd door bedrijven die HubSpot-marketingsoftware gebruiken, zijn onder meer:
- HubSpot CRM-integratie: Microsoft Dynamics 365 CRM, Salesforce, Exact Synergy, enz.
- HubSpot ERP-integratie: SAP Business One, Microsoft 365 Business Central, Exact Globe, Exact Online, Visma, Unit4 enz.
- HubSpot eCommerce-integratie: Shopify, WooCommerce, Magento, Amazon, Bol.com enz.
Welke mogelijkheden biedt een HubSpot integratie?
De mogelijkheden van de HubSpot Integratie oplossing van Orbis Software zijn eindeloos. Een aantal voorbeelden:
- Company: synchroniseer automatisch bedrijven die in HubSpot zijn gemaakt met andere bedrijfssystemen.
- Contact: Creëer bedrijven in HubSpot met contacten en zakenpartners en synchroniseer wijzigingen en updates met je andere bedrijfssystemen.
- Sales: Automatiseer verkoopoffertes, verkoopdeals, regelitems en producten tussen HubSpot en ERP- en CRM-systemen.
- Mailinglijsten: Upload automatisch nieuwe en bestaande mailinglijsten naar HubSpot op basis van campagnelijsten uit het CRM-systeem.
- Automatiseer de synchronisatie van contactgegevens van prospects tussen HubSpot en CRM-applicaties
- Campagne-activiteit: automatisch doorklik-e-mailcampagnestatistieken van HubSpot naar CRM-applicaties overbrengen, inclusief een reeks analytische informatie zoals: geopend (Opened), aangeklikte URL's (URLs clicked), ongeopend (Unopened), teruggestuurd (Bounced), afgemeld (Unsubscribed) enz.
- Update automatisch afmeldingen (unsubscribes) via e-mail tussen HubSpot en CRM-oplossingen
- Verzamel dynamisch inhoud van andere blogplatforms en publiceer deze op HubSpot-blogs
- Waarschuwingen en meldingen: Voeg een 'watchdog'-taak toe om te controleren op fouten en stuur een interne waarschuwing als een bedrijfsproces mislukt.
Hoeveel kost een HubSpot integratie?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De HubSpot integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken
Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.
Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren
CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op één platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiële voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen
Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op één plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dé manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in één oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: