Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met Amazon webshops
De Amazon Integratietool is een easy-to-use drag’n’drop oplossing. Met deze tool koppel je je Amazon winkel eenvoudig aan eCommerce-, ERP-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer je tijdrovende, foutgevoelige processen tussen deze systemen.
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze Amazon Integratie
- Automatiseer de orderverwerking van Amazon naar je ERP systeem, CRM systeem, webshop, koeriersdienst of marketingtool.
- Het automatisch uploaden van product- en voorraadinformatie van je interne systemen naar de Amazon Marketplace.
- Het automatisch ophalen en verspreiden van Amazon Marketplace-rapporten.
- Nieuwe klanten in de Amazon Marketplace automatisch aangemaakt als nieuwe relaties in gekoppelde systemen.
De voordelen van onze Amazon Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Amazon. De Amazon Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van de Amazon API worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag‘n'drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Amazon Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Amazon processen jij graag wilt automatiseren met deze Amazon integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Amazon integratie
Wat is een Amazon integratie?
Een Amazon integratie omvat de koppeling van Amazon met een scala aan interne en externe applicaties. De flexibele Amazon Integration Tool van Orbis Software automatiseert het orderbeheerproces, zoals bijvoorbeeld het automatisch synchroniseren van relaties, artikelen en orders tussen Amazon en een ERP-systeem zonder handmatige handelingen van medewerkers. Onze Amazon API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met een verkoopkanaal als Amazon.
Hoe integreer ik met Amazon?
De Amazon integratietool maakt communicatie tussen BPA Platform en Amazon mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Amazon-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals relaties, artikelen en orders.
Wat zijn de voordelen van een Amazon integratie?
De voordelen van het gebruik van de Amazon integratie van Orbis Software zijn onder meer;
- Verbetering van gegevens in Amazon.
- Aanzienlijke vermindering van de orderverwerkingstijden.
- Lagere operationele kosten.
- Vermijden van herhaalde (handmatige) gegevensinvoer en bijbehorende menselijke fouten.
- Mogelijkheid om nieuwe verkoopkansen te verkennen en verkoopkanalen uit te breiden.
- De noodzaak om extra personeel te werven tijdens piek- en seizoensperioden verminderen.
- De output van werknemers en bedrijven te verhogen.
- Vermijden van dure integratieontwikkeling op maat.
Wat zijn de mogelijkheden van een Amazon integratie?
De mogelijkheden van een integratie met Amazon zijn eindeloos. Een aantal zijn:
- Het automatisch downloaden van verkooporders in Amazon naar je ERP-systeem. Orders in Amazon bevatten belangrijke informatie zoals: leveringsmethode (zoals geselecteerd door de klant, bijvoorbeeld koerier en leveringstijdsbestek), productbeschrijving (productcode en bestelde hoeveelheid), betalingsgegevens inclusief transactie-ID, Amazon-fulfilment (Amazon FBA-integratie).
- De status van de ERP-verkooporder uploaden naar Amazon.
- Gedeeltelijke verzending: toestaan dat artikelen van een bestelling worden verzonden zodra ze beschikbaar zijn.
- ERP-voorraadniveau en prijswijzigingen uploaden naar Amazon: zodoende wordt jouw Amazon-winkel automatisch bijgewerkt met de laatste productvoorraadniveaus en productprijswijzigingen.
Met welke systemen kan ik Amazon integreren?
De Amazon integratietool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:
- ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.
- CRM-integratie met b.v. Salesforce, Microsoft Dynamics 365 CRM of HubSpot.
- Koeriersdienst integratie: PostNL, TNT, DPD, DHL, FedEx, UPS, etc.
- E-mailmarketingintegratie: MailChimp, etc.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicaties.
Hoeveel kost een Amazon integratie?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Amazon integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
eCommerce processtroom: breng je eCommerce processen in kaart
Ontdek hoe je je eCommerce processen in kaart kunt brengen door middel van een eCommerce processtroom, waarom dit zinvol is, en wat automatisering van deze processen kan opleveren voor jouw en je bedrijf.
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken
Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.
Geautomatiseerde bankafstemming: hoe je financieel risico vermindert
Geautomatiseerde softwareoplossingen voor bankmutaties kunnen organisaties helpen financiële risico’s te beperken door handmatige verwerking van bankmutaties uit de werklast van werknemers te verwijderen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: