Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met UPS
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze UPS Integratie
- Automatisch aanmaken en printen van UPS labels met de ordergegevens uit gekoppelde systemen.
- De mogelijkheid om te kiezen uit alle UPS verzend- en bezorgopties.
- Automatisch versturen van leveringsnotificaties met het UPS track and trace nummer.
- Automatisch doorsturen van je verzendopdrachten naar UPS.
- Automatisch verwerken van de leveringsstatus in gekoppelde systemen.
De voordelen van onze UPS Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar UPS. De UPS Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van UPS worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
- Een directe verbetering van orderverwerktijden.
- Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.
Onze klanten over de UPS Integration tool:
Meerdere vervoerders, één oplossing
Een web-based verzendoplossing voor al je e-commerce verzendbehoeften
Het handmatig aanmaken van verzendetiketten is vaak tijdrovend en foutgevoelig. De standaard oplossingen werken vaak niet geïntegreerd met een ERP systeem. Dus zou het dan niet mooi zijn als verzendetiketten automatisch afgedrukt worden vanuit je ERP systeem? Alle benodigde gegevens zijn daar immers al ingevoerd.
Shipping Solution is het eerste web-based labelprogramma dat je volledig naar eigen wens kunt koppelen met je ERP systeem. Zo kun je moeiteloos jouw verzendingen afhandelen en automatisch verzendetiketten vanuit het ERP-systeem genereren.
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke UPS processen jij graag wilt automatiseren met deze UPS integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze UPS integratie
Wat is een UPS integratie?
Een UPS integratie omvat de koppeling van UPS met een scala aan interne en externe applicaties. De flexibele UPS integratietool van Orbis Software automatiseert bijvoorbeeld het aanmelden van orders, het printen van verzendlabels en het ophalen, verwerken en versturen van track & trace informatie. Zo worden automatisch gegevens gesynchroniseerd tussen UPS en bijvoorbeeld een ERP-systeem zonder handmatige handelingen van medewerkers. Onze UPS API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met de veelzijdige koeriersdienst oplossing UPS.
Hoe kan ik een API-koppeling met UPS maken?
De UPS Integratietool van Orbis Software maakt communicatie tussen BPA Platform en de UPS API mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML. Je gebruikt de tool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan UPS-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals orders, klantgegevens en track & trace.
Kan ik Shopify of WooCommerce koppelen met UPS?
BPA Platform kan eenvoudig UPS met Shopify of WooCommerce integreren. Ook een integratie met andere toonaangevende eCommerce-systemen is mogelijk, zoals Magento, Amazon, Bol.com, enz.
Welke mogelijkheden biedt een API-koppeling met UPS?
De mogelijkheden van de UPS Integratie oplossing van Orbis Software zijn eindeloos. Een aantal voorbeelden:
- Automatisch bestellingen uit je webshop of ERP-systeem plaatsen bij UPS.
- Geautomatiseerd printen van verzendlabels.
- Automatisch verwerken van track & trace gegevens in een klantenportaal en eCommerce-oplossing.
- Geautomatiseerde leverings- en track & trace meldingen per e-mail of sms naar de klant verzenden.
- Levering statussen automatisch bijwerken in het ERP-systeem en webshop.
- Automatisch aanmaken en distribueren van picklijsten, leveringsrapporten en andere vereiste rapporten of documentatie.
Wat zijn de voordelen van een UPS integratie?
- Vermijden van repetitieve (handmatige) gegevensinvoer en bijbehorende menselijke fouten.
- Aanzienlijke verbetering van de verzend- en orderverwerktijden.
- Verlaging van de operationele kosten en de noodzaak om tijdelijke seizoen medewerkers aan te trekken.
- Verbetering van de bedrijfsproductiviteit.
Met welke systemen kan ik UPS integreren?
De UPS oplossing kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:
- UPS integratie met ERP systemen als: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4 etc.
- eCommerce integraties met bijvoorbeeld Shopify, Bol.com, Amazon, WooCommerce, Magento enz.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicaties.
Hoeveel kost een UPS integratie?
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De UPS integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
eCommerce processtroom: breng je eCommerce processen in kaart
Ontdek hoe je je eCommerce processen in kaart kunt brengen door middel van een eCommerce processtroom, waarom dit zinvol is, en wat automatisering van deze processen kan opleveren voor jouw en je bedrijf.
Je interne systemen eenvoudig integreren met koeriersdiensten middels RPA
Met steeds meer online aankopen bouwen organisaties op een goede koeriersdienst om het logistieke proces over te nemen. Snellere orderverwerking leidt vaak tot een hogere klanttevredenheid en een integratie tussen je interne systemen en een koeriersdienst is daar de perfecte oplossing voor.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: