Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met DocuSign

Zou het niet geweldig zijn als het opstellen, verzenden en beheren van ondertekende documenten naadloos en efficiënt verloopt? De DocuSign integratietool van Orbis Software maakt het mogelijk om binnen enkele klikken enveloppen aan te maken, documenten toe te voegen en gebruikers uit te nodigen voor ondertekening. Dankzij deze tool kun je documenten voorzien van invulvelden, zodat gebruikers eenvoudig kunnen ondertekenen.

Integratie samenstellen

Wat wil je koppelen met DocuSign?
Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze DocuSign integratie

  • Enveloppen aanmaken en bijwerken: Creëer en beheer je enveloppen.
  • Ontvangers toevoegen: Koppel eenvoudig gebruikers aan specifieke documenten of enveloppen.
  • Aangepaste velden beheren: Voeg extra informatie toe aan documenten met maatwerkvelden.
  • Documenten beheren: Haal documenten op of werk ze bij.
  • Functievelden voor ontvangers instellen: Voeg functievelden toe zoals ondertekenvakken of goedkeuringsvelden, zodat gebruikers deze probleemloos kunnen invullen.
Technische details bekijken
Voordelen

De voordelen van onze DocuSign integratie

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Een alles-in-één-oplossing voor al je processen waarbij documentverwerking en ondertekening vereist is.
  • Integreer DocuSign eenvoudig met Exact Globe, Synergy, HubSpot, Salesforce en al je andere ERP en CRM systemen.
  • Tijdrovende en foutgevoelige handelingen en processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"Orbis is ondertussen een onmisbaar aanvullende ondersteuning in ons bedrijf".
Heidi Vanschoonwinkel Systeembeheerder Manager, Florale Haircare B.V.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]

Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer

Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer

Cashflow is de levensader van elk bedrijf. Het stelt bedrijven in staat het hoofd boven […]