Eenvoudig koppelen en synchroniseren

KCS Wholesale integreren met DocuSign

Onze DocuSign-integratie biedt uitgebreide mogelijkheden, zoals het aanmaken en beheren van documenten en enveloppen, het instellen van invulvelden en maatwerkvelden en het eenvoudig koppelen van ontvangers. Daarnaast kun je data uit documenten uitlezen en deze direct verwerken in je ERP- of CRM-systeem.

 

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze KCS Wholesale – DocuSign koppeling

Met de DocuSign integratietool automatiseer je het proces van documentverwerking en ondertekening. Zo bespaar je tijd, minimaliseer je fouten en werk je professioneler en efficiënter.

  • Eenvoudig documenten aanmaken, onderhouden en verwerken in KCS Wholesale.
  • Documenten automatisch beschikbaar stellen voor ondertekening.
  • Ondertekende documenten automatisch koppelen aan de juiste klant, factuur of transactie in KCS Wholesale.
  • Ontvangers eenvoudig voorzien van invulvelden zoals ondertekenvakken of goedkeuringsvelden.
  • Beheer en update documenten en enveloppen eenvoudig vanuit één centrale oplossing.
Voordelen

De voordelen van onze KCS Wholesale – DocuSign integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Documenten en enveloppen eenvoudig opstellen, voorzien van invulvelden en verzenden voor ondertekening.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Bespaar tijd door documenten automatisch voor te bereiden, ondertekenvakken in te stellen en eenvoudig uit te sturen voor ondertekening.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze KCS Wholesale Integration Tool en onze DocuSign Integration Tool.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"Orbis is ondertussen een onmisbaar aanvullende ondersteuning in ons bedrijf".
Heidi Vanschoonwinkel Systeembeheerder Manager, Florale Haircare B.V.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

5 redenen om je documentbeheer te automatiseren

5 redenen om je documentbeheer te automatiseren

Documentbeheer speelt een belangrijke rol in het soepele verloop van de meeste MKB-bedrijven. Zij bieden […]

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Als je op zoek bent naar manieren om de operationele efficiëntie in de productie te […]