Uitbreiden met portalen

Portal Platform integreren met Visma

Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit Visma delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. De integratie met Visma is eenvoudig gemaakt dankzij de easy-to-use drag and drop oplossing.

Portal Platform integreren met Visma

Een flexibel, schaalbaar en veilig portaal voor Visma

Portal Platform biedt je de mogelijkheid om eenvoudig een portaaloplossing te implementeren volgens jouw wensen en jouw eigen huisstijl. Biedt je klanten, medewerkers en relaties snel en eenvoudig een veilige digitale omgeving met toegang tot relevante documentatie en informatie. Portal Platform kan ook ingezet worden om informatie met elkaar uit te wisselen en zaken van relaties te ontvangen.

Korte implementatietijd

Visma

Volledig integreerbaar

Hoge klanttevredenheid

24/7 Bereikbaar

Flexibel en volledig naar wens

De mogelijkheden met Portal Platform

Klantportaal

Maak eenvoudig een klantportaal en houd je klanten real-time op de hoogte van bijvoorbeeld lopende orders en openstaande posten.

Medewerkersportaal

Maak eenvoudig een medewerkersportaal voor vereenvoudiging van verlof-, en verzuimregistratie of het indienen van declaraties.

Projectenportaal

Werk eenvoudig samen met mensen binnen en buiten je organisatie middels een projectenportaal.

Supportportaal

Houd het werk op de helpdesk overzichtelijk door het maken van een supportportaal.

Waarom Portal Platform

Wat zijn de voordelen
van portalen voor Visma?

Onze Portal Platform oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd met Visma waardoor de uitwisseling van gegevens eenvoudig kan worden geautomatiseerd en gegevens real-time overal up-to-date zijn. Andere voordelen zijn o.a.:

Informatie veilig delen met klanten, medewerkers en relaties

Verbeterde communicatie met klanten, medewerkers en relaties

24/7 bereikbaar voor klanten en relaties

Hogere klanttevredenheid

Informatie is, zowel in Visma als in je portaal, 24/7 up-to-date

Minder e-mailverkeer

Minder handmatige handelingen voor medewerkers

Volledige integratie met Visma en je eigen huisstijl

In Visma software hoeven géén extra gebruikers aangemaakt te worden en kan het aantal gebruikers gereduceerd worden.

Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Visma Integration Tool en ons Portal Platform.

Klantverhalen

Onze klanten over Portal Platform

“In de portal kan de leverancier de leverdatums invoeren of wijzigen die dan automatisch ook in Exact worden aangepast”.
Geert van Gesink Vice President IT, Technetix
“Op onze portal kunnen zowel leerlingen als klanten inloggen. Zij hebben echter andere menu’s”.
Rob Zechner Manager ICT, ESPEQ Opleidingen BV
“Door de inzet van het klantportaal van Orbis kunnen klanten nu eenvoudig bestellen op elk gewenst moment”.
Hiddo Visser Directeur, Schaatsenfabriek Viking BV

Aan de slag

Breng mensen en informatie bij elkaar

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen

Over onze online portaal oplossing

Een klantportaal is een online omgeving waarin je je klanten real-time informeert over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen. Zo krijgen klanten overal en op ieder gewenst moment de juiste informatie. Om toegang te krijgen tot je beveiligde klantenportaal moeten mensen eerst inloggen op een beveiligde omgeving.

Door informatie 24/7 online beschikbaar te stellen verbeter je jouw dienstverlening, serviceniveau en communicatie. De persoonlijke beveiligde omgeving maakt het mogelijk aan specifieke wensen van een klant, medewerker of relatie te voldoen. Een online portaal is modern en veilig systeem om informatie eenvoudig en veilig te delen met relaties en/of medewerkers.

Een supportportaal is een centrale locatie waar je klanten, leveranciers en medewerkers real-time inzicht over de status van lopende call’s geeft. Zo kunnen nieuwe call’s eenvoudig aangemaakt en de status van bestaande call’s gevolgd worden. Een supportportaal kan ook dienen als vergaarbak van handleidingen, installatieinstructies, voorwaarden, etc. gedeeld worden.

ERP-systemen zijn eenvoudig uit te breiden met online portalen. BPA Platform zorgt voor de juiste synchronisaties tussen beide systemen.

Een aantal belangrijke kenmerken voor een succesvol klantenportaal zijn:

  • De behoefte en wensen van de gebruiker staan centraal. Informatie moet 24/7 beschikbaar zijn en klanten moeten eenvoudig taken kunnen uitvoeren.
  • Informatie is persoonlijk. Een klant verwacht informatie die voor hem of haar relevant is.
  • Het moet een veilige omgeving zijn, waarbij gegevens alleen via een inlog beschikbaar zijn.
  • De omgeving moet herkenbaar zijn. Denk hierbij aan de huisstijl van een website doortrekken in het klantenportaal, een befrijslogo verwerken, etc.
  • Gegevens moet snel en automatisch beschikbaar worden gesteld. Door de juiste synchronisaties op te zetten blijven gegevens in alle systemen consistent. Daar moet geen enkele handmatige handeling bij te pas komen. Een naadloze integratie met backoffice systemen is daarbij cruciaal.

De prijs van een online portaal is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een online portaal gesteld worden. Wil je weten wat een portaal voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

Een naadloze integratie met de backoffice systemen is cruciaal om de informatievoorziening in je online portaal real-time up-to-date te houden. Door automatische synchronisaties op te zetten worden gegevens tussen je interne systemen en het portaal consistent gehouden. BPA Platform is daarbij een onmisbare factor die continu wijzigingen in je interne systemen en je portaal monitort en gegevens heen en weer synchroniseert. Zo hoef je je dus nooit meer zorgen te maken dat gegevens niet consistent zijn of dat onnodig veel tijd in het handmatig overzetten van data wordt gestopt.

SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op “Mixed mode” ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

RPA Algemeen
Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

Optimaliseer jouw CRM-proces met Salesforce Integratie oplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Optimaliseer jouw CRM-proces met Salesforce Integratie oplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf

Inzicht in het belang van Salesforce integratieoplossingen voor CRM-procesverbetering Bedrijven streven voortdurend naar het verbeteren […]