Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf
Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]
Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit Visma delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. De integratie met Visma is eenvoudig gemaakt dankzij de easy-to-use drag and drop oplossing.
Portal Platform biedt je de mogelijkheid om eenvoudig een portaaloplossing te implementeren volgens jouw wensen en jouw eigen huisstijl. Biedt je klanten, medewerkers en relaties snel en eenvoudig een veilige digitale omgeving met toegang tot relevante documentatie en informatie. Portal Platform kan ook ingezet worden om informatie met elkaar uit te wisselen en zaken van relaties te ontvangen.
Onze Portal Platform oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd met Visma waardoor de uitwisseling van gegevens eenvoudig kan worden geautomatiseerd en gegevens real-time overal up-to-date zijn. Andere voordelen zijn o.a.:
Informatie veilig delen met klanten, medewerkers en relaties
Verbeterde communicatie met klanten, medewerkers en relaties
24/7 bereikbaar voor klanten en relaties
Hogere klanttevredenheid
Informatie is, zowel in Visma als in je portaal, 24/7 up-to-date
Minder e-mailverkeer
Minder handmatige handelingen voor medewerkers
Volledige integratie met Visma en je eigen huisstijl
In Visma software hoeven géén extra gebruikers aangemaakt te worden en kan het aantal gebruikers gereduceerd worden.
Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Visma Integration Tool en ons Portal Platform.
Een klantportaal is een online omgeving waarin je je klanten real-time informeert over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen. Zo krijgen klanten overal en op ieder gewenst moment de juiste informatie. Om toegang te krijgen tot je beveiligde klantenportaal moeten mensen eerst inloggen op een beveiligde omgeving.
Door informatie 24/7 online beschikbaar te stellen verbeter je jouw dienstverlening, serviceniveau en communicatie. De persoonlijke beveiligde omgeving maakt het mogelijk aan specifieke wensen van een klant, medewerker of relatie te voldoen. Een online portaal is modern en veilig systeem om informatie eenvoudig en veilig te delen met relaties en/of medewerkers.
Een supportportaal is een centrale locatie waar je klanten, leveranciers en medewerkers real-time inzicht over de status van lopende call’s geeft. Zo kunnen nieuwe call’s eenvoudig aangemaakt en de status van bestaande call’s gevolgd worden. Een supportportaal kan ook dienen als vergaarbak van handleidingen, installatieinstructies, voorwaarden, etc. gedeeld worden.
ERP-systemen zijn eenvoudig uit te breiden met online portalen. BPA Platform zorgt voor de juiste synchronisaties tussen beide systemen.
Een aantal belangrijke kenmerken voor een succesvol klantenportaal zijn:
De prijs van een online portaal is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een online portaal gesteld worden. Wil je weten wat een portaal voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
Een naadloze integratie met de backoffice systemen is cruciaal om de informatievoorziening in je online portaal real-time up-to-date te houden. Door automatische synchronisaties op te zetten worden gegevens tussen je interne systemen en het portaal consistent gehouden. BPA Platform is daarbij een onmisbare factor die continu wijzigingen in je interne systemen en je portaal monitort en gegevens heen en weer synchroniseert. Zo hoef je je dus nooit meer zorgen te maken dat gegevens niet consistent zijn of dat onnodig veel tijd in het handmatig overzetten van data wordt gestopt.
SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op “Mixed mode” ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd
BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]
Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]
Inzicht in het belang van Salesforce integratieoplossingen voor CRM-procesverbetering Bedrijven streven voortdurend naar het verbeteren […]