Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren met Salesforce

De koppeling tussen Salesforce en Microsoft Dynamics 365 Business Central is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels drag and drop automatiseer je terugkerende en foutgevoelige handelingen en datastromen tussen deze pakketten.

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze MS Dynamics 365 Business Central – Salesforce koppeling

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Automatische synchronisatie van klant- en prospectgegevens tussen Salesforce en Microsoft Dynamics 365 Business Central.
  • Het automatisch aanmaken van orders of facturen in Microsoft Dynamics 365 Business Central wanneer een verkoopkans is gewonnen.
  • Automatische synchronisatie van de aankoophistorie van je klanten voor een betere upselling en cross-selling tussen Salesforce en Microsoft Dynamics 365 Business Central.
  • Het automatisch synchroniseren van artikelen en voorraden tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Salesforce.
  • Het automatisch starten van vervolgacties op basis van statistieken.
ERP
Voordelen

De voordelen van onze MS Dynamics 365 Business Central – Salesforce integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"De integratie heeft voor ons financiële team geleid tot aanzienlijke tijdsbesparingen, omdat ze niet langer uren hoeven te besteden aan het extraheren en voorbereiden van rapporten of aan tijdrovende gegevensinvoer, dankzij het naadloze gegevenssynchronisatieproces".
Lee Thomas Corporate Officer ICT, ECDPM

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

BPA Platform

Vertel ons wat jij wilt automatiseren

Dankzij de flexibiliteit van BPA Platform kunnen we vrijwel iedere automatiseringswens realiseren, bijvoorbeeld het koppelen van systemen, het maken van rapportages en het opzetten van workflows. Met BPA Platform, dat meebeweegt met jouw wensen, helpen we je graag op weg naar efficiëntere processen.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
BPA Platform; 25 voorbeelden voor gebruik binnen uw bedrijf

BPA Platform; 25 voorbeelden voor gebruik binnen uw bedrijf

Klantwensen slim managen zonder je softwarecomplexiteit te vergroten. Lees in deze blog wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

Hoe je klantwensen vervult zonder je software te laten dichtgroeien

Hoe je klantwensen vervult zonder je software te laten dichtgroeien

Klantwensen slim managen zonder je softwarecomplexiteit te vergroten. Lees in deze blog wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

Automatisering van bedrijfsprocessen maakt een snelle ontwikkeling door en verandert de manier waarop organisaties hun bedrijfsvoering benaderen. In dit artikel duiken we dieper in de nieuwste trends op het gebied van automatisering van bedrijfsprocessen.