Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Magento integreren met GLS

Een koppeling tussen GLS en Magento is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels drag and drop automatiseer je terugkerende en foutgevoelige handelingen en datastromen tussen deze systemen. Bespaar direct tijd en geld!

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze Magento – GLS koppeling

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Nieuwe bestellingen in Magento worden automatisch als zending aangemaakt in GLS.
  • Automatische verwerking van de leveringsstatus in Magento.
  • Maak en print automatisch GLS labels met de ordergegevens uit Magento.
  • Keuze uit alle GLS verzend- en bezorgopties.
eCommerce
Voordelen

De voordelen van onze Magento – GLS integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Magento en GLS worden automatisch toegevoegd in deze koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Informatie is, zowel in Magento als in GLS, altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een directe verbetering van orderverwerktijden.
  • Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Magento Integration Tool en onze GLS Integratieoplossing.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"Orbis zorgt voor absolute tijdwinst en hogere efficientie-graad".
Koos Mark Financial Manager, Van Duyvenvoorde flowers & plants

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Vertel ons wat jij wilt automatiseren
Dankzij de flexibiliteit van BPA Platform kunnen we vrijwel iedere automatiseringswens realiseren, bijvoorbeeld het koppelen van systemen, het maken van rapportages en het opzetten van workflows. Met BPA Platform, dat meebeweegt met jouw wensen, helpen we je graag op weg naar efficiëntere processen.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

Trends in de automatisering van bedrijfsprocessen omvatten hyperautomatisering, intelligente automatisering en het gebruik van AI […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

Deze blog over ERP eCommerce-integratie biedt je de kennis en tools die je nodig hebt […]