Orbis blog
Geautomatiseerde Support Tickets
De uitdaging
De oplossing en commerciƫle voordelen
BPA-platform van Orbis Software stelt organisaties in staat om snel en eenvoudig repetitieve processen van het supportteam te automatiseren, zoals het aanmaken van tickets en meldingen en het verzamelen van servicefeedback.
- Gegevensinvoer hoort tot het verleden en de productiviteit van werknemers neemt toe
- Responstijden worden verkort en de klantenservice verbetert
- De brede zichtbaarheid van belangrijke gegevens wordt gerealiseerd
Het aanmaken van support tickets automatiseren
BPA-platform van Orbis Software kan automatisch binnenkomende supporttickets vastleggen, een ticket aanmaken en deze toewijzen aan een supportmedewerker. Dit maakt een einde aan handmatige gegevensinvoer, verkort de responstijden en verbetert de klantenservice.
Statuswaarschuwingen voor supporttickets automatiseren
BPA-platform van Orbis Software kan automatisch updates van supporttickets aanmaken en verzenden via e-mail, sms of in een formeel rapport naar klanten, accountmanagers of managers van supportteams. Dit verlaagt de kosten en zorgt voor een brede zichtbaarheid van belangrijke gegevens.
Verzoeken om klantonderzoek automatiseren
Bedrijven die luisteren naar en reageren op de echte meningen van klanten, presteren beter dan hun concurrenten. Toch slagen veel bedrijven er niet in om voldoende tijd te besteden aan de verspreiding van enquĆŖtes en de daaropvolgende gegevensanalyse.
BPA-platform van Orbis Software kan automatisch enquĆŖteverzoeken naar klanten sturen na een zakelijke gebeurtenis zoals bijv. het afsluiten van een supportticket. Het zal dan tevens resultaten verzamelen en verspreiden onder mensen en systemen en zo een volledig beeld geven om zakelijke beslissingen op te baseren.
One tool, Countless Solutions
Orbis Software biedt met het innovatieve RPA Platform de oplossing voor al je vraagstukken omtrent integratie en procesautomatisering. Zonder maatwerk of codeerkennis integreer je vrijwel ieder gewenst systeem, softwarepakket of applicatie met elkaar middels dragānādrop. Denk aan ERP-systemen, CRM-systemen, webshops, marketplaces, koeriersdiensten, marketingtools en nog veel meer. De standaard beschikbare Documenten- en Rapportagesoplossing is er voor je interne rapportages en met de Alerts & Notificaties functionaliteit zorg je ervoor dat je altijd, overal en real-time op de hoogte blijft van kritische bedrijfsprocessen. Met de web-based Workflows kun je al je bedrijfsprocessen, hoe complex ze ook zijn, volledig zelf inrichten, uitvoeren en beheren en de web-based Portalen zorgen voor een soepele uitwisseling van informatie zowel intern als extern. Ontdek hoe Orbis Software ook jouw organisatie kan helpen door prestaties te verbeteren, efficiĆ«ntie te verhogen en kosten te besparen.
Heb je een vraag?
Ons support- en salesteam staat voor je klaar.