Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen: verhoog de efficiëntie en stroomlijn je bedrijf
Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]
De Credit Management Template voegt alle gegevens uit jouw financiële administraties samen tot één centrale informatiebron. Zo krijg je direct een overzicht van alle openstaande posten, debiteurenprofielen en incassodossiers. Je kunt snel en accuraat actie ondernemen op openstaande taken. Daarnaast blijf je 24-7, real-time op de hoogte van jouw financiële status. De Credit Management Template is onderdeel van Workflow Platform.
De Credit Management Template biedt het ontbrekende puzzelstukje in de zoektocht naar een gestructureerde debiteurenbeheeromgeving.
In een scenario worden de opvolgende acties gedefinieerd die je onderneemt om de vervallen posten te innen bij jouw debiteuren. Echter, behandel je niet alle debiteuren op dezelfde manier. Daarom zijn er meerdere scenario’s mogelijk. We hebben de Credit Management Template alvast ingericht met 2 scenario’s. Deze zijn eenvoudig aan te passen en je kunt zelfs extra scenario’s toevoegen.
In de Credit Management hoofdflow wordt per debiteur (die vervallen posten heeft) het scenario op chronologische volgorde afgehandeld. De hoofdflow is een soort incassotraject en vormt tevens een dossier met historische acties.
De kracht zit in de eenvoud van onze oplossingen. Alle gegevens, communicaties, facturen, documenten, openstaande posten, etc. zijn gekoppeld aan een relatie. Open een relatie in de Credit Management Template en ben direct op de hoogte van alle informatie over de betreffende relatie. Jouw organisatie onderscheidt zichzelf door middel van professionele en uniforme communicaties. Al deze communicaties zijn volledig en eenvoudig op jouw eigen Business Rules aan te passen.
Naast automatische acties door het systeem zijn er momenten waarop een (handmatige) actie van een medewerker gewenst is.
Het nabellen van een 2e of 3e betalingsherinnering of gewoon contact opnemen met de klant om te vragen of hij de onbetaalde factuur soms over het hoofd gezien heeft. Acties die eenvoudig geregistreerd kunnen worden.
Wanneer een incassotraject anders verloopt dan verwacht dan kunnen ook deze acties binnen de Credit Management Template geregistreerd en/of uitgevoerd worden. We hebben een aantal afwijkende acties als standaard voor gedefinieerd.
Het krijgen van real-time inzicht en blijven monitoren van financiële gegevens is cruciaal voor de gezondheid van jouw organisatie.
We willen juist niet meer handmatig allerlei Excel documenten, bankoverzichten en andere documenten doorpluizen… Nee, we willen altijd direct de actuele financiële status zien! Rapportages als de DSO, openstaande posten, betalingsgedrag en de top 10 van de slechts betalende debiteuren zijn standaard aanwezig in de Credit Management Template. Door de automatische integratie met jouw ERP systeem worden alle gegevens automatisch bijgewerkt.
De Credit Management Template is heel eenvoudig te integreren met bestaande systemen. BPA Platform en onze Integration Tools maken het mogelijk om snel en eenvoudig een koppeling te realiseren. Zo blijft data in de Credit Management Template altijd up-to-date en zijn handmatige synchronisaties voorgoed verleden tijd.
Organiseer je dagelijkse werkzaamheden vanuit één omgeving. Deel informatie met je collega’s en monitor al je kritische processen vanuit je persoonlijke cockpit. Workflow Platform werkt naadloos samen met al je andere systemen.
De Credit Management Template is onderdeel van Workflow Platform. Workflow Platform is een modern en veilig systeem dat jouw werknemers toegang geeft tot één centrale omgeving waar al hun taken beheerd en gemanaged worden.
SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op “Mixed mode” ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5.2 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd
BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Wat is Mailchimp en waarom is integratie belangrijk voor jouw marketingproces? Mailchimp is een bekend […]
Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]
Inzicht in het belang van Salesforce integratieoplossingen voor CRM-procesverbetering Bedrijven streven voortdurend naar het verbeteren […]