Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met ISPnext

De ISPnext integratietool is een easy-to-use drag and drop oplossing. Synchroniseer eenvoudig gegevens tussen ISPnext en diverse ERP-systemen.

Integratie samenstellen

Wat wil je koppelen met ISPnext?
Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze ISPnext integratie

Middels onze ISPnext Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je ISPnext omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.

  • Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
  • Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
  • Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
  • Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.
Technische details bekijken
Voordelen

De voordelen van onze ISPnext integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar ISPnext. De ISPnext integratie tool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van ISPnext worden automatisch toegevoegd in de tool.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"De innovatieve drag & drop integratie software van Orbis stelt onze klanten in staat om inkoopprocessen vergaand te digitaliseren en zo handmatige handelingen te voorkomen om vervolgens kostenbesparingen te realiseren".
Maarten de Ru Director Partners & Alliances, ISPnext

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Vraag en antwoord

Veelgestelde vragen over onze ISPnext integratie

De flexibele ISPnext integration tool van Orbis Software is bedoeld om ISPnext en je ERP-systeem beter te stroomlijnen. Hierdoor kunnen gegevens uit je ERP-systeem automatisch worden aangepast als deze veranderen in ISPnext en andersom. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aan te maken, aan te passen en te verwijderen in ISPnext of worden factuurgegevens automatisch opgehaald uit ISPnext en verwerkt in je ERP-systeem.

De ISPnext integratie tool maakt communicatie tussen BPA Platform en ISPnext mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan ISPnext-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en facturen.

De mogelijkheden van een integratie met ISPnext zijn:

  • Automatisch leveranciersgegevens uit je ERP-systeem aanmaken, aanpassen en verwijderen in ISPnext.
  • Automatisch factuurgegevens ophalen uit ISPnext en verwerken in je ERP-systeem.
  • Het automatisch aanpassen en onderhouden van waarden en restricties van bijvoorbeeld grootboekrekeningen, kostensoorten en kostendragers binnen ISPnext.
  • Automatisch transactiedata per factuur synchroniseren van ERP-systeem naar ISPnext.

De ISPnext integratie tool kan met verschillende ERP-systemen integreren zoals:

  • ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.

De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]

Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer

Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer

Cashflow is de levensader van elk bedrijf. Het stelt bedrijven in staat het hoofd boven […]