Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Exact Online integreren met MS Exchange

Veel werknemers brengen de meeste tijd van de dag door in MS Outlook. Sterker nog, de administratieve kosten door het handmatig aanmaken van kalenderitems, taken en contacten is een kostenpost die liever vermeden wordt. Met de MS Exchange Connector tool automatiseer je de stroom van gegevens tussen MS Exchange en je ERP systeem.

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze Exact Online – MS Exchange koppeling

Met de MS Exchange Connector Tool kunnen de volgende gegevens gesynchroniseerd worden:

  • Kalenderitems – Onder andere sales meetings, vakantiedagen, afspraken en meer.
  • Taken – Todo’s uit Exact Online automatisch gesynchroniseerd met taken in Outlook.
  • Contacten – Contactpersonen uit Exact Online worden beschikbaar gesteld in Outlook.
  • E-mails – Binnengekomen e-mails kunnen automatisch in Exact Online geregistreerd worden, met daaraan eventueel een document met het betreffende e-mailbericht.
Voordelen

De voordelen van onze Exact Online – MS Exchange integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Koppelen aan meerdere Exchange servers.
  • Er is geen aparte installatie en forwarding nodig op de Exchange server.
  • Meerdere mailboxen kunnen uitgelezen worden in één taak en in één run.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Exact Online Integration Tool en onze MS Exchange Connector Tool.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"Voor ons is Orbis echt de nummer 1 voor Robotic Process Management, een MUST-HAVE voor elk bedrijf!"
Koos Mark Financial Manager, Van Duyvenvoorde flowers & plants

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

5 redenen om je documentbeheer te automatiseren

5 redenen om je documentbeheer te automatiseren

Documentbeheer speelt een belangrijke rol in het soepele verloop van de meeste MKB-bedrijven. Zij bieden […]

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Als je op zoek bent naar manieren om de operationele efficiëntie in de productie te […]