Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren met FedEx

De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en FedEx is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels drag and drop en BPA automatiseer je repetitieve en foutgevoelige handelingen en datastromen tussen deze pakketten. Bespaar direct tijd en geld!

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze MS Dynamics 365 Business Central – FedEx koppeling

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Nieuwe bestellingen in Dynamics 365 Business Central worden automatisch als zending aangemaakt in FedEx.
  • Automatische verwerking van de leveringsstatus in Dynamics 365 Business Central.
  • Maak en print automatisch FedEx labels met de ordergegevens uit Dynamics 365 Business Central.
  • Keuze uit alle FedEx verzend- en bezorgopties.
ERP
Voordelen

De voordelen van onze MS Dynamics 365 Business Central – FedEx integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Dynamics 365 Business Central en FedEx worden automatisch toegevoegd in deze koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Informatie is, zowel in Microsoft Dynamics 365 Business Central als in FedEx, altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een directe verbetering van orderverwerktijden.
  • Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze  Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze FedEx Integratieoplossing.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"BPA Platform helpt ons ook om kosten te drukken. Wij hebben het proces geautomatiseerd die controleert of pakketpost ook briefpost kan worden en die de verzendwijze en de verzendkosten geheel automatisch aanpast".
Hans Wilbrink IT specialist, Mconomy BV

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Vertel ons wat jij wilt automatiseren
Dankzij de flexibiliteit van BPA Platform kunnen we vrijwel iedere automatiseringswens realiseren, bijvoorbeeld het koppelen van systemen, het maken van rapportages en het opzetten van workflows. Met BPA Platform, dat meebeweegt met jouw wensen, helpen we je graag op weg naar efficiëntere processen.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

Trends in de automatisering van bedrijfsprocessen omvatten hyperautomatisering, intelligente automatisering en het gebruik van AI […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

Deze blog over ERP eCommerce-integratie biedt je de kennis en tools die je nodig hebt […]