Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Visma integreren met Docusign

Onze DocuSign-integratie biedt uitgebreide mogelijkheden, zoals het aanmaken en beheren van documenten en enveloppen, het instellen van invulvelden en maatwerkvelden en het eenvoudig koppelen van ontvangers. Daarnaast kun je data uit documenten uitlezen en deze direct verwerken in je ERP- of CRM-systeem.

 

Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze Visma – DocuSign koppeling

Met de DocuSign integratietool automatiseer je het proces van documentverwerking en ondertekening. Zo bespaar je tijd, minimaliseer je fouten en werk je professioneler en efficiënter.

  • Eenvoudig documenten aanmaken, onderhouden en verwerken in Visma.
  • Documenten automatisch beschikbaar stellen voor ondertekening.
  • Ondertekende documenten automatisch koppelen aan de juiste klant, factuur of transactie in Visma.
  • Ontvangers eenvoudig voorzien van invulvelden zoals ondertekenvakken of goedkeuringsvelden.
  • Beheer en update documenten en enveloppen eenvoudig vanuit één centrale oplossing.
ERP
Voordelen

De voordelen van onze Visma – DocuSign integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Documenten en enveloppen eenvoudig opstellen, voorzien van invulvelden en verzenden voor ondertekening.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Bespaar tijd door documenten automatisch voor te bereiden, ondertekenvakken in te stellen en eenvoudig uit te sturen voor ondertekening.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Visma Integration Tool en onze DocuSign Integration Tool.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"Orbis is ondertussen een onmisbaar aanvullende ondersteuning in ons bedrijf".
Heidi Vanschoonwinkel Systeembeheerder Manager, Florale Haircare B.V.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Vertel ons wat jij wilt automatiseren
Dankzij de flexibiliteit van BPA Platform kunnen we vrijwel iedere automatiseringswens realiseren, bijvoorbeeld het koppelen van systemen, het maken van rapportages en het opzetten van workflows. Met BPA Platform, dat meebeweegt met jouw wensen, helpen we je graag op weg naar efficiëntere processen.

Integratie samenstellen

Een andere combinatie maken?
9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

9 nieuwe trends in het automatiseren van bedrijfsprocessen

Trends in de automatisering van bedrijfsprocessen omvatten hyperautomatisering, intelligente automatisering en het gebruik van AI […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

ERP eCommerce-integratie. De belangrijkste voordelen, methoden en voorbeelden

Deze blog over ERP eCommerce-integratie biedt je de kennis en tools die je nodig hebt […]