Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met FedEx

Met onze FedEx integratie automatiseer je het verzendproces, track ’n trace mailings en verkort je orderverwerkingstijden. Daarnaast koppel je FedEx eenvoudig middels drag and drop aan diverse eCommerce-, ERP-, of andere systemen.

Integratie samenstellen

Wat wil je koppelen met FedEx?
Mogelijkheden

De mogelijkheden van onze FedEx integratie

Middels onze FedEx Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je FedEx omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.

  • Automatisch aanmaken en printen van FedEx labels met de ordergegevens uit gekoppelde systemen.
  • De mogelijkheid om te kiezen uit alle FedEx verzend- en bezorgopties.
  • Automatisch versturen van leveringsnotificaties met het FedEx track and trace nummer.
  • Automatisch doorsturen van je verzendopdrachten naar FedEx.
  • Automatisch verwerken van de leveringsstatus in gekoppelde systemen.
Technische details bekijken
Voordelen

De voordelen van onze FedEx integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar FedEx. De FedEx Integratietool is één van de vele BPA oplossingen van BPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van FedEx worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag and drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een directe verbetering van orderverwerktijden.
  • Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.

Klantervaringen

Over onze oplossingen
"BPA Platform helpt ons ook om kosten te drukken. Wij hebben het proces geautomatiseerd die controleert of pakketpost ook briefpost kan worden en die de verzendwijze en de verzendkosten geheel automatisch aanpast".
Hans Wilbrink IT specialist, Mconomy BV

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke processen jij graag wilt automatiseren en we laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Vraag en antwoord

Veelgestelde vragen over onze FedEx integratie

Een FedEx integratie omvat de koppeling van FedEx met een scala aan interne en externe applicaties. De flexibele FedEx integratietool van Orbis Software automatiseert bijvoorbeeld het aanmelden van orders, het printen van verzendlabels en het ophalen, verwerken en versturen van track & trace informatie. Zo worden automatisch gegevens gesynchroniseerd tussen FedEx en bijvoorbeeld een ERP-systeem zonder handmatige handelingen van medewerkers. Onze FedEx API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met de veelzijdige koeriersdienst oplossing FedEx.

De FedEx Integratietool van Orbis Software maakt communicatie tussen BPA Platform en de FedEx API mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML. Je gebruikt de tool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan FedEx-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals orders, klantgegevens en track & trace.

BPA Platform kan eenvoudig FedEx met Shopify of WooCommerce integreren. Ook een integratie met andere toonaangevende eCommerce-systemen is mogelijk, zoals Magento, Amazon, Bol, enz.

De mogelijkheden van de FedEx Integratie oplossing van Orbis Software zijn eindeloos. Een aantal voorbeelden:

  • Automatisch bestellingen uit je webshop of ERP-systeem plaatsen bij FedEx.
  • Geautomatiseerd printen van verzendlabels.
  • Automatisch verwerken van track & trace gegevens in een klantenportaal en eCommerce-oplossing.
  • Geautomatiseerde leverings- en track & trace meldingen per e-mail of sms naar de klant verzenden.
  • Levering statussen automatisch bijwerken in het ERP-systeem en webshop.
  • Automatisch aanmaken en distribueren van picklijsten, leveringsrapporten en andere vereiste rapporten of documentatie.

De voordelen van het gebruik van de FedEx tool van Orbis Software zijn onder meer:

  • Vermijden van repetitieve (handmatige) gegevensinvoer en bijbehorende menselijke fouten.
  • Aanzienlijke verbetering van de verzend- en orderverwerktijden.
  • Verlaging van de operationele kosten en de noodzaak om tijdelijke seizoen medewerkers aan te trekken.
  • Verbetering van de bedrijfsproductiviteit.

De FedEx oplossing kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:

De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

BPA Platform

One tool, countless solutions

BPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Organisaties in diverse sectoren […]

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Hoe verbeter je de operationele efficiëntie in de productie

Als je op zoek bent naar manieren om de operationele efficiëntie in de productie te […]

Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Deze blog over digitale transformatie biedt je de informatie en middelen die je nodig hebt […]